DPF i regeneracija
- dag81
- Postovi: 7262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Treba ispitati i pritiske u dpfu. Znaci mora neko ko zna sta radi. Ne moze dizna da upali dpf na pritisak gasa. Problem je verovatno banalan, ali treba doci do njega.
Moras naci dobrog majstora za Pug, nema druge.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Moras naci dobrog majstora za Pug, nema druge.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
-
- Postovi: 13
- Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51
Re: DPF i regeneracija
neka preporuka za majstora ?
-
- Postovi: 13
- Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51
Re: DPF i regeneracija
neka preporuka za majstora koji moze da postavi dijagnozu ?
Re: DPF i regeneracija
Ako si iz Beograda, peugeot servis Nikola (Nikola Jovanovic), Garsije Lorke 24, Karaburma.
Сад му није ништа...
-
- Postovi: 13
- Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51
Re: DPF i regeneracija
Gornji Milanovac, a bio sam u Ekomeksu u Cacku pa sam prosao onako kako sam ranije opisao.
Re: DPF i regeneracija
Imas service expert na ulazu u BG na Ibarskoj sa desne strane, odmah nakon Metroa.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
- Postovi: 13
- Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51
Re: DPF i regeneracija
Bavite li se Vi mozda ovom problematikom posto vidim da se bas razumete ? Ima li takvih dijgnosticara uopste kod nas ili svi menjaju redom pa ako otkriju uzrok, otkriju a ako ne, onda nikom nista ?ljubitelj je napisao: ↑05 Okt 2021, 09:09Nema veze sa diznama već sa diferencijom pritiska ( u raznim delovima sistema tokom obrade izduvnih gasova) reakcija na to sa pedalom gasa, a kako i zašto treba da "otkrije" postavljena dijagnoza problema sagorevanja.
Dizne su tek jedan od milion faktora koji učestvuje u tom procesu.
Neko bušno nezaptiveno crevo vazduha daje isti efekat kao i zalivanje gorivom što se tiče loše regulacije smese odnosno problema koij DPF dovode u saturaciju.
Pa potom i primena neodgovarajućeg ulja... i još...duga priča da se spakuje, zato je nužan dobar dijagnostičar pre procesa nasumične zamene delova.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Mora dobar dijagnosticar da proveri diferencijalne pritiske u DPFu na odredjenim obrtajima (od 3000 do 4000), da vidi kako se ponasa i EGR i DPF u tim rezimima.
Ne moze se menjati svasta odokativno. Ako je 2011 godiste, onda je eolys u pitanju. Tecnost za regeneraciju DPFa. Treba proveriti da li je ima, dijagnostikom i fizicki u rezervoaru koji je obicno kod levog tocka pozadi (mada mozda je i drugacije kod 3008 ali to je obicno pozicija gde se nalazi), da li radi i pumpa aditiv u gorivo.
Sve to utice na regeneraciju. Zatim, da li su ispravni grejaci i relej grejaca motora. Ako su dva grejaca neispravna, nece raditi regeneraciju, ako relej zeza, ima da te zeza i regeneracija.
Koji je stil voznje? Gradski, vangradski?
Ako se vozi u gradu, duze vreme, cim izadjes na otvoren put i stisnes gas, hoce da ispise "risk of filter blocking" ili da pali lampicu cisto kao znak upozorenja da moras da vozis auto duze od 5 minuta, brzinom ne ispod 50kmh (tako je za eolys sistem) i tada ce, ako uspesno regenerise filter, pogasiti gresku.
Imas mnogo stvari koje treba dobar dijagnosticar da ispita i isprati. Pocni od ovih osnovnih:
- provera pritisaka u DPFu na razlicitim obrtajima kad je zagrejan motor
- provera da li ima eolys tecnosti i da li pumpa aditiv (proveri se dijagnostikom) a nivo tecnosti i vizuelno
- ispravnost grejaca i releja grejaca
- kako radi EGR u pomenutim rezimima obrtaja
Korekcije dizni vidis originalnom dijagnostikom.
Edit: moras imati bar 1/4 goriva u rezervoaru inace nista od regeneracije.
Ne moze se menjati svasta odokativno. Ako je 2011 godiste, onda je eolys u pitanju. Tecnost za regeneraciju DPFa. Treba proveriti da li je ima, dijagnostikom i fizicki u rezervoaru koji je obicno kod levog tocka pozadi (mada mozda je i drugacije kod 3008 ali to je obicno pozicija gde se nalazi), da li radi i pumpa aditiv u gorivo.
Sve to utice na regeneraciju. Zatim, da li su ispravni grejaci i relej grejaca motora. Ako su dva grejaca neispravna, nece raditi regeneraciju, ako relej zeza, ima da te zeza i regeneracija.
Koji je stil voznje? Gradski, vangradski?
Ako se vozi u gradu, duze vreme, cim izadjes na otvoren put i stisnes gas, hoce da ispise "risk of filter blocking" ili da pali lampicu cisto kao znak upozorenja da moras da vozis auto duze od 5 minuta, brzinom ne ispod 50kmh (tako je za eolys sistem) i tada ce, ako uspesno regenerise filter, pogasiti gresku.
Imas mnogo stvari koje treba dobar dijagnosticar da ispita i isprati. Pocni od ovih osnovnih:
- provera pritisaka u DPFu na razlicitim obrtajima kad je zagrejan motor
- provera da li ima eolys tecnosti i da li pumpa aditiv (proveri se dijagnostikom) a nivo tecnosti i vizuelno
- ispravnost grejaca i releja grejaca
- kako radi EGR u pomenutim rezimima obrtaja
Korekcije dizni vidis originalnom dijagnostikom.
Edit: moras imati bar 1/4 goriva u rezervoaru inace nista od regeneracije.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
-
- Postovi: 13
- Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51
Re: DPF i regeneracija
Hvala na iscrpnom odgovoru.cozmo je napisao: ↑06 Okt 2021, 11:07Mora dobar dijagnosticar da proveri diferencijalne pritiske u DPFu na odredjenim obrtajima (od 3000 do 4000), da vidi kako se ponasa i EGR i DPF u tim rezimima.
Ne moze se menjati svasta odokativno. Ako je 2011 godiste, onda je eolys u pitanju. Tecnost za regeneraciju DPFa. Treba proveriti da li je ima, dijagnostikom i fizicki u rezervoaru koji je obicno kod levog tocka pozadi (mada mozda je i drugacije kod 3008 ali to je obicno pozicija gde se nalazi), da li radi i pumpa aditiv u gorivo.
Sve to utice na regeneraciju. Zatim, da li su ispravni grejaci i relej grejaca motora. Ako su dva grejaca neispravna, nece raditi regeneraciju, ako relej zeza, ima da te zeza i regeneracija.
Koji je stil voznje? Gradski, vangradski?
Ako se vozi u gradu, duze vreme, cim izadjes na otvoren put i stisnes gas, hoce da ispise "risk of filter blocking" ili da pali lampicu cisto kao znak upozorenja da moras da vozis auto duze od 5 minuta, brzinom ne ispod 50kmh (tako je za eolys sistem) i tada ce, ako uspesno regenerise filter, pogasiti gresku.
Imas mnogo stvari koje treba dobar dijagnosticar da ispita i isprati. Pocni od ovih osnovnih:
- provera pritisaka u DPFu na razlicitim obrtajima kad je zagrejan motor
- provera da li ima eolys tecnosti i da li pumpa aditiv (proveri se dijagnostikom) a nivo tecnosti i vizuelno
- ispravnost grejaca i releja grejaca
- kako radi EGR u pomenutim rezimima obrtaja
Korekcije dizni vidis originalnom dijagnostikom.
Edit: moras imati bar 1/4 goriva u rezervoaru inace nista od regeneracije.
Godiste 2010. Provereno - ima tecnosti, dijagnostika kaze da radi regeneraciju, smanjuje se povremeno i kolicina te tecnosti u rezervoaru (i to je provereno jer je tokom ova dva meseca vise puta radjena dijagnostika). Nemam razloga da im ne verujem da regeneracija radi, samo me malo frustrira to povremeno paljenje upozorenja koje se nakon nekog sledeceg startovanja ugasi. Verujem da je to ovako kako ste i naveli - pretezno gradski stil voznje.
Sustina je da me eto to frustrira jer mi odaje utisak da nesto nije u redu i ne mogu da budem opusten.
Hvala na razjasnjenju u svakom slucaju, sad shvatam da sustinski i ne mora da postoji neki kvar nego jednostavno upozorava, ali je malo "lak na okidacu" kad je upozoravanje u pitanju.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Proveri ti relej grejaca i grejace. I EGR kako radi. Nesto "truje" DPF pa cesto pali upozorenje. Da li su dizne proverene? Takodje, koje je ulje sipano? Ako je 1.6, tu ide samo low saps ulje, 5W30. Ja sipam Mobil 1 ESP. Drugacija ulja od propisanih ce da lagano uniste DPF. Za gradsku voznju je normalno da radi cesto regeneraciju, ali ako je cesto prekidas, uvek ce ti izbaciti upozorenje cim krene na otvoren put i malo jaci gas.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
-
- Postovi: 13
- Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51
Re: DPF i regeneracija
Ima logike. Pre promene ulja nista se nije desavalo, doduse tek sam ga malo vozio, doterao iz Beograda do mene i malo po lokalu. Mislim da imam u knjizici koje ulje je sipano pa cu da proverim.cozmo je napisao: ↑06 Okt 2021, 12:32Proveri ti relej grejaca i grejace. I EGR kako radi. Nesto "truje" DPF pa cesto pali upozorenje. Da li su dizne proverene? Takodje, koje je ulje sipano? Ako je 1.6, tu ide samo low saps ulje, 5W30. Ja sipam Mobil 1 ESP. Drugacija ulja od propisanih ce da lagano uniste DPF. Za gradsku voznju je normalno da radi cesto regeneraciju, ali ako je cesto prekidas, uvek ce ti izbaciti upozorenje cim krene na otvoren put i malo jaci gas.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
A kod mene je upravo to: cim krenem na otvroeni put pali upozorenje.
A ovo za EGR i grejace moram da odem do nekog majstora da vidim.
Javljam za ulje cim nadjem knjizicu.
Re: DPF i regeneracija
Da, bavim se za one modele za koje imam/nadjem odgovarajuću servisersku dokumentaciju i naravno posedujem i alate za proveru signala koji upravljaju radom kao i klasičnu "dijagnostiku" za čitanjr/brisanje/praćenje grešaka i parametara.
I da, ima dijagnostičara samo su redji od montera/ demontera koji zamenjuju delove redom.
PSA sistem sa DPF (iliti FAP) je drugačiji od ostalih i malo specifičan u smislu da je prilično osetljiv tj lako pali lampicu a kada je upali to može da bude za sve i svašta. I da jedna ista lampica se pali i za opasne/velike greške i za bezazlene takoreći normalne greške u radu....tanka je linija protumačiti pravilno šta lampica "poručuje" vozaču ako i kada se upali tokom vožnje.
I da, ima dijagnostičara samo su redji od montera/ demontera koji zamenjuju delove redom.
PSA sistem sa DPF (iliti FAP) je drugačiji od ostalih i malo specifičan u smislu da je prilično osetljiv tj lako pali lampicu a kada je upali to može da bude za sve i svašta. I da jedna ista lampica se pali i za opasne/velike greške i za bezazlene takoreći normalne greške u radu....tanka je linija protumačiti pravilno šta lampica "poručuje" vozaču ako i kada se upali tokom vožnje.
-
- Postovi: 13
- Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51
Re: DPF i regeneracija
Pretpostavljam da ste u Beogradu ?ljubitelj je napisao: ↑06 Okt 2021, 21:11Da, bavim se za one modele za koje imam/nadjem odgovarajuću servisersku dokumentaciju i naravno posedujem i alate za proveru signala koji upravljaju radom kao i klasičnu "dijagnostiku" za čitanjr/brisanje/praćenje grešaka i parametara.
I da, ima dijagnostičara samo su redji od montera/ demontera koji zamenjuju delove redom.
PSA sistem sa DPF (iliti FAP) je drugačiji od ostalih i malo specifičan u smislu da je prilično osetljiv tj lako pali lampicu a kada je upali to može da bude za sve i svašta. I da jedna ista lampica se pali i za opasne/velike greške i za bezazlene takoreći normalne greške u radu....tanka je linija protumačiti pravilno šta lampica "poručuje" vozaču ako i kada se upali tokom vožnje.
-
- Postovi: 13
- Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51
Re: DPF i regeneracija
Proverio sam, u servisnoj knjizici pise da su mi sipali ulje Total 5W40 - jel mislite da to moze da izazove cesce paljenje lampice o riziku od zapusenja filtera ?cozmo je napisao: ↑06 Okt 2021, 12:32Proveri ti relej grejaca i grejace. I EGR kako radi. Nesto "truje" DPF pa cesto pali upozorenje. Da li su dizne proverene? Takodje, koje je ulje sipano? Ako je 1.6, tu ide samo low saps ulje, 5W30. Ja sipam Mobil 1 ESP. Drugacija ulja od propisanih ce da lagano uniste DPF. Za gradsku voznju je normalno da radi cesto regeneraciju, ali ako je cesto prekidas, uvek ce ti izbaciti upozorenje cim krene na otvoren put i malo jaci gas.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Re: DPF i regeneracija
Koji model ulja od Totala?
Ali to i nije toliko bitno jer talog pepela usled lošeg ulja se kao uzrok može pojaviti recimo posle 80,000 ili 100,000km reda veličine vožnje sa pogrešnim uljem tokom tog perioda.
Indikacija da postoji rizik od zagušenja filtera je posledica nevršenja (potpuno ili delimično) ciklusa regeneracije usled nekog drugog problema koji nije ulje.
Da, jug Beograda.
Ali to i nije toliko bitno jer talog pepela usled lošeg ulja se kao uzrok može pojaviti recimo posle 80,000 ili 100,000km reda veličine vožnje sa pogrešnim uljem tokom tog perioda.
Indikacija da postoji rizik od zagušenja filtera je posledica nevršenja (potpuno ili delimično) ciklusa regeneracije usled nekog drugog problema koji nije ulje.
Da, jug Beograda.