Vozilo je novije , 3008 1.6 hdi ,a na ekranu jse pojavljivalo "neispravan rad motora , poseti servis" i onda se ugasi , a ostane da svetli narandžasti okasti ključ .Sad svega toga nema .Hvala na objašnjenjuLuka's je napisao: ↑10 Mar 2022, 08:45Pojavio se kod greške.Ponište grešku , sipam gorivo i opet se pojavi upozorenje.Majstor je skine , ispita i kaže ispravna .Onda kažu možda je do rezervoara goriva , pominju neki pritisak od 0,7 bara.Doneli drugi rezervoar , ispitali-rezervoar goriva ispravan .Kažu pumpa "otišla" , što je jeftinija varijanta .Vrate sve i naruče pumpu u Pežou, koje nema 3 nedelje.Goriva bilo dosta pa nisam ni sipao , a nisam nogo ni vozio.Natočim jednom , ne upali se upozorenje , natočim drugi put -opet ništa .Odem u servis , kažu vozi , probaće da otkažu naručenu pumpu.Ne naplatiše ništa iako su uložili dosta truda u sve.Videćemo šta će biti.ljubitelj je napisao: ↑09 Mar 2022, 17:34Tako je, češ za sipanje je sastavni deo pumpe (tj sistema koji je pokreće) i ako nije u redu nešto sa njim ili sa prstenom ispod poklopca javlja se prijava greške.
Da li je uopšte bila dijagnoza da je pumpa crkla ili je dijagnoza bila da pumpa nije ubrizgala/ pojavio se kod greške samo?
Ta "pumpa" je zapravo samo jedan običan injektor, običan elektro magnentni ventil barem na starijim godištima sa Marvel sistemom za aditivi.
Retko se kvarilo, zapravo i nema šta da se pokvari osim dihtunga.
E da, i ako dihtung posude aditiva ne zaptiva dobro prijavljuje se greška u radu, iako zapravo sve radi.
DPF i regeneracija
Re: DPF i regeneracija
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: DPF i regeneracija
Da upitam ovde za regeneraciju. Kada auto radi aktivnu regeneraciju? Samo ako pasivno nije odradjeno jel da?(pretezno gradska voznja, kratke relacije itd).
Ja nisam primetio kod mene da je bila aktivna regeneracija, presao sam nekih 2000km od kad sam uzeo auto, ali od toga je 80% bilo autoput ili van grada. Po gradu mozda nekih 400km (ali ne odjednom, nego izmedju ovih voznji van). Cak i to po gradu je cesto bila duza voznja okolo, ne neke kratke relacije.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Ja nisam primetio kod mene da je bila aktivna regeneracija, presao sam nekih 2000km od kad sam uzeo auto, ali od toga je 80% bilo autoput ili van grada. Po gradu mozda nekih 400km (ali ne odjednom, nego izmedju ovih voznji van). Cak i to po gradu je cesto bila duza voznja okolo, ne neke kratke relacije.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: DPF i regeneracija
Нећеш ни приметити регенерацију ако наставиш са тим процентом вожње на отвореном. Тада он све то сагори и избаци, што је и најбољи варијанта регенерације.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
Sent from my DN2103 using Tapatalk
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: DPF i regeneracija
Hvala. Znaci trebalo bi da je ok sve.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: DPF i regeneracija
Ne znam kako je na C5, na C4 Picassu kad radi regeneraciju upali grejače retrovizora (bez da pali lampicu) i autonomija ume fino da padne (za pređenih par km od Starog sajmišta do bivše lakat krivine mi je preostalu kilometrazu skinuo sa 600 na 480 - išao auto putem bez gužve).
Sent from my 3310 using Tapatalk
Sent from my 3310 using Tapatalk
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: DPF i regeneracija
Kako znati da l su upaljeni grejaci retrovizora?
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: DPF i regeneracija
nikako, sem da izvuces neku lampicu koja bi to signalizirala, sto se tice potrosnje tj borda ja ga nikad ne gleadam tako da to ne bih ni primetio kad krene da raste potrosnja ili pada autonomija
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: DPF i regeneracija
Ja ponekad bacim pogled. Vrv ne bi ni ja primetio.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Samo po povecanoj trenutnoj potrosnji mozes da provalis.
A retrovizor pipni Ili stavi lampicu.
Doduse radi i ventilator motora, ali to ne provalis ni kad stojis a ne u voznji.
A retrovizor pipni Ili stavi lampicu.
Doduse radi i ventilator motora, ali to ne provalis ni kad stojis a ne u voznji.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
Ja nikada nisam osetio da radi regeneraciju , ni u gradu ni na otvorenom.U servisu mi očitaju pre koliko km je bila tako da znam da radi.Auto je 3008 1.6 blue hdi , 2017 god.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Kad je sve ispravno i ne mozes da je provalis.
Kad ne valja nesto (EGR, dizne i slicno) itekako moze da se oseti: trza, gusi se, promeni zvuk...slabije vuce.
Ja da ne znam foru za trenutnu potrosnju i grejace retrovizora (doduse kod tebe je drugaciji sistem) ne bih nikad provalio. Motor se potpuno isto ponasa kao i u normalnoj voznji.
Kad ne valja nesto (EGR, dizne i slicno) itekako moze da se oseti: trza, gusi se, promeni zvuk...slabije vuce.
Ja da ne znam foru za trenutnu potrosnju i grejace retrovizora (doduse kod tebe je drugaciji sistem) ne bih nikad provalio. Motor se potpuno isto ponasa kao i u normalnoj voznji.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
Posle 9 meseci normalnog rada , posle sipanja goriva opet se upali upozorenje " nepravilnost u radu ,poseti servis".Na dijagnostici očitaše da je nedovoljan pritisak u pumpi dpf aditiva.Pumpa radi.Zakazaše servis .Kažu možda je malo aditiva....videćemoLuka's je napisao: ↑10 Mar 2022, 08:50Vozilo je novije , 3008 1.6 hdi ,a na ekranu jse pojavljivalo "neispravan rad motora , poseti servis" i onda se ugasi , a ostane da svetli narandžasti okasti ključ .Sad svega toga nema .Hvala na objašnjenjuLuka's je napisao: ↑10 Mar 2022, 08:45Pojavio se kod greške.Ponište grešku , sipam gorivo i opet se pojavi upozorenje.Majstor je skine , ispita i kaže ispravna .Onda kažu možda je do rezervoara goriva , pominju neki pritisak od 0,7 bara.Doneli drugi rezervoar , ispitali-rezervoar goriva ispravan .Kažu pumpa "otišla" , što je jeftinija varijanta .Vrate sve i naruče pumpu u Pežou, koje nema 3 nedelje.Goriva bilo dosta pa nisam ni sipao , a nisam nogo ni vozio.Natočim jednom , ne upali se upozorenje , natočim drugi put -opet ništa .Odem u servis , kažu vozi , probaće da otkažu naručenu pumpu.Ne naplatiše ništa iako su uložili dosta truda u sve.Videćemo šta će biti.ljubitelj je napisao: ↑09 Mar 2022, 17:34Tako je, češ za sipanje je sastavni deo pumpe (tj sistema koji je pokreće) i ako nije u redu nešto sa njim ili sa prstenom ispod poklopca javlja se prijava greške.
Da li je uopšte bila dijagnoza da je pumpa crkla ili je dijagnoza bila da pumpa nije ubrizgala/ pojavio se kod greške samo?
Ta "pumpa" je zapravo samo jedan običan injektor, običan elektro magnentni ventil barem na starijim godištima sa Marvel sistemom za aditivi.
Retko se kvarilo, zapravo i nema šta da se pokvari osim dihtunga.
E da, i ako dihtung posude aditiva ne zaptiva dobro prijavljuje se greška u radu, iako zapravo sve radi.
- 123456
- Postovi: 1961
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: DPF i regeneracija
Uvek se iz početka divim "genijalnom" rešenju VAG koncerna za sistem regeneracije. Pre 10tak dana po povratku iz Italije i predjenih 1.600km na autoputu, on mi krene sa regeneracijom sutradan u gradu
Inace auto je stvarno super - tih, udoban, komforan, dugoročna potrošnja ispod 5l...ali zbog ovoga sledeći auto nikako neće biti audi. Čak ni benzinac jer su i u njih počeči da ugraduju GPF.
Inace auto je stvarno super - tih, udoban, komforan, dugoročna potrošnja ispod 5l...ali zbog ovoga sledeći auto nikako neće biti audi. Čak ni benzinac jer su i u njih počeči da ugraduju GPF.
-
- Postovi: 242
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: DPF i regeneracija
Odradio je on tu regeneraciju i na otvorenom samo nisi primjetio, mozda i 2 puta na toj kilometrazi...123456 je napisao:Uvek se iz početka divim "genijalnom" rešenju VAG koncerna za sistem regeneracije. Pre 10tak dana po povratku iz Italije i predjenih 1.600km na autoputu, on mi krene sa regeneracijom sutradan u gradu
Inace auto je stvarno super - tih, udoban, komforan, dugoročna potrošnja ispod 5l...ali zbog ovoga sledeći auto nikako neće biti audi. Čak ni benzinac jer su i u njih počeči da ugraduju GPF.
Otvorena voznja takodjer vise i brze puni dpf i trazi cescu regeneraciju, samo sto i sama regeneracija prodje brze i kvalitetnije...
Vise mi se puta desilo ko tebi to, ceka da se napuni do odredjenim nivoa i pali, nevezano gdje si.
Sent from my M2004J19C using Tapatalk
- 123456
- Postovi: 1961
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: DPF i regeneracija
Ma znam, naravno, odradio je on sigurno i na autoputu.
Ali sam sistem je nakaradno rešen. Uvek čeka odredjenu količinu čadji u filteru. Recimo kod BMW radi kada su uspunjeni odredjeni uslovi (t, pritisak...) i nema sanse da ne uradi na otvorenom, nezavisno koliko imao čadji.
VAG se striktno drži odrejene gr čadji u filteru i neće je pokrenuti na otvorenom dok se taj limit ne dostigne. Recimo posle zavrsene regeneracije, mogu da imam 400-500 km na autoputu i da je ne odradi nego krene u garazi.
Ali sam sistem je nakaradno rešen. Uvek čeka odredjenu količinu čadji u filteru. Recimo kod BMW radi kada su uspunjeni odredjeni uslovi (t, pritisak...) i nema sanse da ne uradi na otvorenom, nezavisno koliko imao čadji.
VAG se striktno drži odrejene gr čadji u filteru i neće je pokrenuti na otvorenom dok se taj limit ne dostigne. Recimo posle zavrsene regeneracije, mogu da imam 400-500 km na autoputu i da je ne odradi nego krene u garazi.