Jel bih mogao da dodjem do Vas da napravite dijagnostiku ?ljubitelj je napisao: ↑08 Okt 2021, 08:34Koji model ulja od Totala?
Ali to i nije toliko bitno jer talog pepela usled lošeg ulja se kao uzrok može pojaviti recimo posle 80,000 ili 100,000km reda veličine vožnje sa pogrešnim uljem tokom tog perioda.
Indikacija da postoji rizik od zagušenja filtera je posledica nevršenja (potpuno ili delimično) ciklusa regeneracije usled nekog drugog problema koji nije ulje.
Da, jug Beograda.
DPF i regeneracija
-
- Postovi: 13
- Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51
Re: DPF i regeneracija
-
- Postovi: 13
- Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51
Re: DPF i regeneracija
Jel se bavit vi licno dijagnostikom ?
Re: DPF i regeneracija
bavi se ali forum dijagnostikom
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
U kom si gradu? U BG i NS ima dobrih dijagnosticara.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
Posalo sam vam odavno na PP informacije. Proverite u sandučetu.
-
- Postovi: 13
- Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51
Re: DPF i regeneracija
Tek sam danas video poruku. Odgvorici vam
Re: DPF i regeneracija
I meni se malopre upalila poruka "Particle filter clogging - check handbook". I pored kilometraze imam znak uzvika.
Peugeot 308, 16 HDI, 2010.
Ima li ko prirucnik? Ja imam neki bezveze sa neta i u njemu pise ovo:
Presao je za malo manje od godinu dana oko 10.000, par puta po Srbiji i more (oko 3000+) ostalo gradska voznja.
Hvala
Peugeot 308, 16 HDI, 2010.
Ima li ko prirucnik? Ja imam neki bezveze sa neta i u njemu pise ovo:
Da pokusam prvo malo voznjom po autoputu? Ali kako da ga teram, na koliko posto ne pisu obrtaji?
Presao je za malo manje od godinu dana oko 10.000, par puta po Srbiji i more (oko 3000+) ostalo gradska voznja.
Hvala
Re: DPF i regeneracija
Idi na autoput i kada je zagrejan vozi ga u četvrtoj brzini na 2500-2800 obrtaja nekih 15-20 minuta. To bi trebalo da bude dovoljno da odradi regeneraciju.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Nekoliko stvari moze da bude:
1. Treba da vozis kako pise u uputstvu, moguce je da je upozorenje zbog previse gradske voznje. Obicno je dovoljno nekih 20 minuta na autoputu normalne voznje (bitno je da konstantno vozis par minuta brze od 50-60 kmh), da bi zavrsio regeneraciju. Mozda si je prekidao vise puta po gradu a nisi znao.
2. Ne rade ti grejaci motora (ako ne rade 2 od 4 odmah pali to upozorenje kad treba da pokrene regeneraciju).
3. Nemas aditiva za regeneraciju
Ako ugasi lampicu i poruku posle voznje na otvorenom, sve je ok. Ako ne ugasi, pravac originalna dijagnostika da proveris grejace, stanje aditiva, zapusenost DPFa.
Cenim da je prvi slucaj, obicno bude samo zbog gradske voznje.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
Hvala vam
Pokusacu veceras.
Moze na PP preporuka za dijagnostiku cisto da imam u rezervi? Ja teram kod Gorana u Zemun u servis.
Pokusacu veceras.
Moze na PP preporuka za dijagnostiku cisto da imam u rezervi? Ja teram kod Gorana u Zemun u servis.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Mozes i kod Savina u Zemunu.
Bitno da je Lexia/Diagbox, inace dzaba citanje gresaka.
Bitno da je Lexia/Diagbox, inace dzaba citanje gresaka.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- pegazbre
- Postovi: 862
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: DPF i regeneracija
Da prenesem moje iskustvo sa DPF-om. Ford S-Max 2014-to 2.0 TDCI. Varijacija HDI motora, nema dodatnih tecnosti, koristi se 5-ta dizna za povecanje temperature u DPF-u prilikom aktivne regeneracije (nema rizika od povecenja nivoa ulja kod neuspelih regeneracija). Nasao sam da pali aktivnu regeneraciju na min 350km a na max 1000km po fabrici.
Mi auto retko koristimo za gradsku voznju pretezno vangradska voznja (najvise NS<->Apatin 100km u jednom pravcu i odmori leti) magistrala kroz puno sela i manjih naselja ili drugim putem gde imam 39km autoputa a posle magistrala sa mnogo vise sela Kako god obrnes nije idealno ali je svakako tih 39km autoputa prostor za pasivnu regeneraciju. Na mom autu se pasivna regeneracija desava (sama od sebe) kad izduv dostigne bar 300C a idealno preko 350C sto u gradskoj pa i voznji na magistrali tesko moze da se ostvari . Dovoljno da usporite recimo iza kamiona ili udjete u grad gde vozite 50km/h ili stanete na semafor da se temperatura spusti ispod 300C. Pricam u normalnoj voznji a ne da ga vozite na 3000 obrtaja u trecoj po magistrali. U gradu zaboravite na pasivnu regeneraciju i dosta brze se puni DPF.
Ovim stilom voznje meni radi regeneracije izmedju 350 i 550KM i to samo ako sam ulovio da radi aktivnu regeneraciju pa zabelezim kilometrazu tako da moze da bude i vise ne verujem i krace zbog onog minimuma ako je tacno. Aktivnu regeneraciju pali kad napunjenost DPF-a predje nekij 80% (maksimum je ustvari 120% kad ulazi u limp mode ako se nista ne uradi ide jako brzo do 200% kad vise nema paljenja auta a na 100% prikazuje poruku da ce se zacepiti ako se ne ocisti). Kad upali aktivnu regeneraciju, povecaju se blago obrtaji, trenutna potrosnja skoci na 1.7-2.0 litra (najbolji pokazatelj), upale se ventilatori, nemirniji rad motora i nakon takve regeneracije spusti u najboljem slucaju na 35% (samo sam jednom proverio odmah nakon zavrsene regeneracije) a obicno ja zateknem nekih 50% (recimo proverim posle par dana i desetine predjenih Km nakon toga). Recimo krenem za AP i vidim da je na 75%, odem tamo, vozikam se po gradu i vratim se za NS a on na 55% sto znaci da je u medjuvremenu uradio regeneraciju. Nazalost zbog moje voznje on uvek radi u rezimu visoke napunjenosti tj aktivna regeneracija spasava stvar sto utice i na same diferencijalne pritiske na DPF-u.
Ovih dana sam bas dijagnostikom pratio parametre, vozio 25km od NS do Petrolenda i nazad. Malo gradske voznje i ostalo magistrala, maksimum je izduv dostigao 300C na kratko obicno je bilo oko 260-280C, DPF na 71% (dpf_load 56%, dpf_soot_ld 71%), diferencijalni pritisak pri 2200 obrtaja, 5-ta brzina, 96km/h (oko 100km/h po satu) je od 4-6kPa (40-60mbar) ali pri naglom ubrzanju idu i do 16kPa ne vise od toga ali cim se oduzme gas naglo pada (nema postepenog opadanja). Sto je zacepljenost visa to je i pritisak vislji a sto je pritisak vislji to se gubi malo snage na motoru.
Eto to su moja neka iskustva sa DPF-om. Za skoro tri godine voznje i nekih 17000km predjenih ni jednom nije palio lampicu niti neku gresku za dpf (ne rcunam onu koja je izazvana nekim kratkim spojem, ima ovde tema o tome) iako uslovi nisu bili najidealniji.
Mi auto retko koristimo za gradsku voznju pretezno vangradska voznja (najvise NS<->Apatin 100km u jednom pravcu i odmori leti) magistrala kroz puno sela i manjih naselja ili drugim putem gde imam 39km autoputa a posle magistrala sa mnogo vise sela Kako god obrnes nije idealno ali je svakako tih 39km autoputa prostor za pasivnu regeneraciju. Na mom autu se pasivna regeneracija desava (sama od sebe) kad izduv dostigne bar 300C a idealno preko 350C sto u gradskoj pa i voznji na magistrali tesko moze da se ostvari . Dovoljno da usporite recimo iza kamiona ili udjete u grad gde vozite 50km/h ili stanete na semafor da se temperatura spusti ispod 300C. Pricam u normalnoj voznji a ne da ga vozite na 3000 obrtaja u trecoj po magistrali. U gradu zaboravite na pasivnu regeneraciju i dosta brze se puni DPF.
Ovim stilom voznje meni radi regeneracije izmedju 350 i 550KM i to samo ako sam ulovio da radi aktivnu regeneraciju pa zabelezim kilometrazu tako da moze da bude i vise ne verujem i krace zbog onog minimuma ako je tacno. Aktivnu regeneraciju pali kad napunjenost DPF-a predje nekij 80% (maksimum je ustvari 120% kad ulazi u limp mode ako se nista ne uradi ide jako brzo do 200% kad vise nema paljenja auta a na 100% prikazuje poruku da ce se zacepiti ako se ne ocisti). Kad upali aktivnu regeneraciju, povecaju se blago obrtaji, trenutna potrosnja skoci na 1.7-2.0 litra (najbolji pokazatelj), upale se ventilatori, nemirniji rad motora i nakon takve regeneracije spusti u najboljem slucaju na 35% (samo sam jednom proverio odmah nakon zavrsene regeneracije) a obicno ja zateknem nekih 50% (recimo proverim posle par dana i desetine predjenih Km nakon toga). Recimo krenem za AP i vidim da je na 75%, odem tamo, vozikam se po gradu i vratim se za NS a on na 55% sto znaci da je u medjuvremenu uradio regeneraciju. Nazalost zbog moje voznje on uvek radi u rezimu visoke napunjenosti tj aktivna regeneracija spasava stvar sto utice i na same diferencijalne pritiske na DPF-u.
Ovih dana sam bas dijagnostikom pratio parametre, vozio 25km od NS do Petrolenda i nazad. Malo gradske voznje i ostalo magistrala, maksimum je izduv dostigao 300C na kratko obicno je bilo oko 260-280C, DPF na 71% (dpf_load 56%, dpf_soot_ld 71%), diferencijalni pritisak pri 2200 obrtaja, 5-ta brzina, 96km/h (oko 100km/h po satu) je od 4-6kPa (40-60mbar) ali pri naglom ubrzanju idu i do 16kPa ne vise od toga ali cim se oduzme gas naglo pada (nema postepenog opadanja). Sto je zacepljenost visa to je i pritisak vislji a sto je pritisak vislji to se gubi malo snage na motoru.
Eto to su moja neka iskustva sa DPF-om. Za skoro tri godine voznje i nekih 17000km predjenih ni jednom nije palio lampicu niti neku gresku za dpf (ne rcunam onu koja je izazvana nekim kratkim spojem, ima ovde tema o tome) iako uslovi nisu bili najidealniji.
Re: DPF i regeneracija
Taj motor nema veze sa HDI, sasvim drugačija samostalna Fordova konstrukcija. I sam DPF sistem konstruktivno različit po svemu od HDI motora.
ps. Čisto da neko ne pomisli da primenjuje na Fordove (i sve njihove brendove) motore logiku rešavanja grešaka koja odlikuje HDI motore.
ps. Čisto da neko ne pomisli da primenjuje na Fordove (i sve njihove brendove) motore logiku rešavanja grešaka koja odlikuje HDI motore.
Re: DPF i regeneracija
Preporuka za ciscenje DPF filtera u Beogradu, za Opel Corsu E, 2015 godiste, 1.3 multijet?
Сад му није ништа...
- pegazbre
- Postovi: 862
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: DPF i regeneracija
Motor je 100% baziran na HDI motoru do 2008 mislim (ako ne i ranije) je bio cist Fordov motor nakon toga koriste HDI motore. Tj motor je samo na bazi HDI motora sve ostalo (dizne, turbina i dr nije). Recimo, kuciste filtera goriva ima citroen i reno znak na sebi.ljubitelj je napisao: ↑03 Feb 2022, 08:47Taj motor nema veze sa HDI, sasvim drugačija samostalna Fordova konstrukcija. I sam DPF sistem konstruktivno različit po svemu od HDI motora.
ps. Čisto da neko ne pomisli da primenjuje na Fordove (i sve njihove brendove) motore logiku rešavanja grešaka koja odlikuje HDI motore.
Evo istorije 2.0 TDCI motora kod Forda: https://mlfree.com/2-0-tdci-motor-ford/