VW (Volkswagen) servisi
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: VW (Volkswagen) servisi
Kod Skode jeste zamena na 60k km ali se preporucuje na svakom servisu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: VW (Volkswagen) servisi
Na prvom malom servisu (15k km) sam pitao da li se menja i filter vazduha, ako nije po planu da mi ga svakako zamene i fakturišu. Kum Milan reče da ne berem brigu, sve se menja.
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: VW (Volkswagen) servisi
Ljubtelj je u pravu. Brat mi radi tamo u servisu i evo odgovora:
Ne, prvi je samo uljni servis,long life je intrerval.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Ne, prvi je samo uljni servis,long life je intrerval.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
-
- Postovi: 36
- Pridružio se: 02 Dec 2020, 16:53
- Garaža: Golf Mk7.5 1.5 TSI
Re: VW (Volkswagen) servisi
Hvaal na odgovorima, ovo da se filter vazduha menja na 60k km. nisam znao,prvi put sad cujem.
@cozmo Ako mozes da pitas brata da li je normalno da motor sa ovom kilometrazon(27k) potrosi 3l ulja. U pitanju je 1.0 sa 80ks.
@cozmo Ako mozes da pitas brata da li je normalno da motor sa ovom kilometrazon(27k) potrosi 3l ulja. U pitanju je 1.0 sa 80ks.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: VW (Volkswagen) servisi
Pitacu ga, pa javljam.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: VW (Volkswagen) servisi
Kaze da je sasvim moguce. Tu bi trebalo da je 0W20.Aleksandar9 je napisao:Hvaal na odgovorima, ovo da se filter vazduha menja na 60k km. nisam znao,prvi put sad cujem.
[mention]cozmo[/mention] Ako mozes da pitas brata da li je normalno da motor sa ovom kilometrazon(27k) potrosi 3l ulja. U pitanju je 1.0 sa 80ks.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
-
- Postovi: 36
- Pridružio se: 02 Dec 2020, 16:53
- Garaža: Golf Mk7.5 1.5 TSI
Re: VW (Volkswagen) servisi
Hvala @cozmo, meni bilo cudno sto nam se upalilo obavestenje za ulje na 14k tad dolio 2l,posle jos 1l.
Re: VW (Volkswagen) servisi
Pa kada se upali obaveštenje ne treba 2 lit. da se doda. Ono bi trebalo da se pali kada nivo ulja padne na minimum na šipci. Tada se sa 1 lit. dolazi do maksimuma.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: VW (Volkswagen) servisi
60k je standard u auto industriji već dugo vremena, negde od sredine 80tih je prvo podignut na 30k i od 90tih na 60k kod gotovo svih proizvodjača.Aleksandar9 je napisao: ↑17 Apr 2021, 17:00Hvaal na odgovorima, ovo da se filter vazduha menja na 60k km. nisam znao,prvi put sad cujem.
Ima više razloga zašto je tako, izmedju ostalog vrlo kratki intervatli tipa 10-15k su loši po motor (sa kontrolisanim ubrizgavanjem a takvi su svi danas).
Naravno, ima specifičnih izuzetaka što motora što uslova upotrebe ali ovo gore ti je generalno pravilo koje je osnova pravilnog održavanja. sa tehničke strane.
Takodje i ovlašćeni servisi bi trebalo i dužni su da se pridržavaju toga što je fabrika sa razlogom propisala kao optimalan interval, tih 60k.
-
- Postovi: 36
- Pridružio se: 02 Dec 2020, 16:53
- Garaža: Golf Mk7.5 1.5 TSI
Re: VW (Volkswagen) servisi
Pa da,cim se upalilo obavestenje stanem dmah,pogledao nivo ulja a ono na minimum-u,jedva da ga ima. Okrenem VW kazu sipaj Castrol 5w-30. Tada stalo 2l.
Re: VW (Volkswagen) servisi
Meni je neverovatno da polovan auto toliko troši ulja a ne nov auto. Mada ruku na srce, to je možda takva situacija kod vw - davno je otac posedovao polo 1.1 91 godine, tako da nisam siguran da li je sada to normalno stanje kod vw grupacije.
Moja Mazda 3, 2015 god trenutno na nekih 15k km, potroši 200-300 ml ulja. Radio sam prošle nedelje redovan servis. U tih 15k km imao sam sigurno 75% gradske bg vožnje. Ove godine nisam mnogo vozio van grada.
Vrv tu postoje značajne konstrukcijskim razlike - atmo vs turbo itd... koje utiču na potrošnju ulja. Turbina se hladi cirkulacijom ulja valjda pa mizda i tu dolazi do nekih gubitaka itd a možda i ovo sto sam napisao nema veze sa životom
Moja Mazda 3, 2015 god trenutno na nekih 15k km, potroši 200-300 ml ulja. Radio sam prošle nedelje redovan servis. U tih 15k km imao sam sigurno 75% gradske bg vožnje. Ove godine nisam mnogo vozio van grada.
Vrv tu postoje značajne konstrukcijskim razlike - atmo vs turbo itd... koje utiču na potrošnju ulja. Turbina se hladi cirkulacijom ulja valjda pa mizda i tu dolazi do nekih gubitaka itd a možda i ovo sto sam napisao nema veze sa životom
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: VW (Volkswagen) servisi
Kako moze da skodi, pojasni maloljubitelj je napisao:Ima više razloga zašto je tako, izmedju ostalog vrlo kratki intervatli tipa 10-15k su loši po motor (sa kontrolisanim ubrizgavanjem a takvi su svi danas).Aleksandar9 je napisao: ↑17 Apr 2021, 17:00Hvaal na odgovorima, ovo da se filter vazduha menja na 60k km. nisam znao,prvi put sad cujem.
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: VW (Volkswagen) servisi
Daj obrisi te gluposti, da troluje i da je stavio makar smajli neki pa da drugi koji nemaju pojma mogu da vide lagano o cemu se radi, pa i da kazes sprda se.
Re: VW (Volkswagen) servisi
Ako nemaš pojma o temi logično da sve što ne razumeš je za tebe glupost, da bar prvo probaš da se edukuješ pre iznošenja nekih svoji zaključaka, ali to je opšti manir kod nas da se opljune po svemu prvo a potom i naknadno eventualno počne da razmišlja i nešto nauči iz nekih kljiga koje su pisali neki ljudi koji se time bave profesionalno.
@ grujic i ostali koje zanima,
Današnji filteri se konstruišu kao visoko protočni i kao takvi su predvidjeni za takav interval zamene, sa razlogom. Prvih 3-4-5,000km nov filter propušta najfinije čestice, kako se koristi počnu da se fine pore koliko treba oblažu finom prašinom koja onda napravi taman koliko je optimalno pad pritiska kroz filter a ujedno tada i bolje flitrira tj zadržava još sitnije čestice. Smani se poroznost filtera na optimalnu meru.
Stalnim prevremenim zamenama filtera pogoršava se kumulativni stepen filitriranja vazduha, više ulazi u motor onoga što ne treba nego sa normalnim intervalom zamene.
(Slično kao što novi glineni crep je lošiji od crepa koji je odležao 2 godine na kiši i Suncu što se tiče poroznosti, propuštanja vode)
Dodatno kao posledica odstupanja pada pritiska se javlja pomeranje LTFT mapa ubrizgavanja i odstupanje od idealne lambde, po motor je lošije ako radi van granica ili na samoj granici optimalnog sagorevanja nego da je na sredini predvidjenog opsega intervala.
Tema je obradjena u literaturi, fabrike su puno detaljnije objasnile ceo mehanizam pripreme vazduha pre ulaska u motor, a praktičan primer je recimo ovaj sa konkretnim merenjem uticaja filterea vazduha na smesu.
https://youtu.be/6lBIw2cjolk?list=UUN1N ... HnVQ&t=498
@ grujic i ostali koje zanima,
Današnji filteri se konstruišu kao visoko protočni i kao takvi su predvidjeni za takav interval zamene, sa razlogom. Prvih 3-4-5,000km nov filter propušta najfinije čestice, kako se koristi počnu da se fine pore koliko treba oblažu finom prašinom koja onda napravi taman koliko je optimalno pad pritiska kroz filter a ujedno tada i bolje flitrira tj zadržava još sitnije čestice. Smani se poroznost filtera na optimalnu meru.
Stalnim prevremenim zamenama filtera pogoršava se kumulativni stepen filitriranja vazduha, više ulazi u motor onoga što ne treba nego sa normalnim intervalom zamene.
(Slično kao što novi glineni crep je lošiji od crepa koji je odležao 2 godine na kiši i Suncu što se tiče poroznosti, propuštanja vode)
Dodatno kao posledica odstupanja pada pritiska se javlja pomeranje LTFT mapa ubrizgavanja i odstupanje od idealne lambde, po motor je lošije ako radi van granica ili na samoj granici optimalnog sagorevanja nego da je na sredini predvidjenog opsega intervala.
Tema je obradjena u literaturi, fabrike su puno detaljnije objasnile ceo mehanizam pripreme vazduha pre ulaska u motor, a praktičan primer je recimo ovaj sa konkretnim merenjem uticaja filterea vazduha na smesu.
https://youtu.be/6lBIw2cjolk?list=UUN1N ... HnVQ&t=498
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: VW (Volkswagen) servisi
Na ovakvom tehnickom ce da se razleti motor i kod novih automobila.
Dizel motor nije predvidjen da radi u leru ovako, na max. broju obrtaja. Niti to sme. Cak u uputstvima pise da se nikako to ne radi.
Dizel motor nije predvidjen da radi u leru ovako, na max. broju obrtaja. Niti to sme. Cak u uputstvima pise da se nikako to ne radi.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”