VW (Volkswagen) servisi
Re: VW (Volkswagen) servisi
Mnogo se to izbezobrazilo i krade, majstori, obični monteri postali, malo njih zna da reši neki problem.
Ne možeš dokazati prilikom prodaje šta je urađeno na vozilu bez računa (osim što je majstor kredom/markerom napisao na haubi, pa da). Ko ima kvazi neku knjižicu nažvrkanu meni ništa ne znači i sa "majke mi" rađeni servisi. Svi ovde proveravate vozio i tražite br. šasije pre kupovine, te da li je lupan, te dali su rađeni servisi, servisna i servisi i šta je menjano, a ovamo ispada da vi to ne radite, ali kad kupujete eeee.
Ne možeš dokazati prilikom prodaje šta je urađeno na vozilu bez računa (osim što je majstor kredom/markerom napisao na haubi, pa da). Ko ima kvazi neku knjižicu nažvrkanu meni ništa ne znači i sa "majke mi" rađeni servisi. Svi ovde proveravate vozio i tražite br. šasije pre kupovine, te da li je lupan, te dali su rađeni servisi, servisna i servisi i šta je menjano, a ovamo ispada da vi to ne radite, ali kad kupujete eeee.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: VW (Volkswagen) servisi
Кад год сам мењао бренд аута тражио сам новог мајстора, то је била мука, ал кад се нађе, после је милина.
Сви до сада код којих сам ишао су ме или слали да купим делове или ми рекли који је избор и да бирам.
Најбоље ми је било док сам возио Реноа, поштен мајстор, зна знање али најбитније, има свој приручни магацин резервних делова и онда ако сумња на нешто, на лицу места може заменити део новим, па ако није то иде даље.
Ево скоро колега купио Сеника, пошаљем га код тог мајстора, одради квачило, носаче мотора, провери ауто и колега хтео да га части ал овај неће, каже, и овако је пуно испало. Наравно, добио је рачун за сваки део. Колега у неверици.
За БМВа су поручивали делове на лицу места , само су ме питали који квалитет хоћу, узимали рабат и наплаћивали руке, дакле цена делова као да сам их ја куповао у радњи.
За Фиата има да се бира, и ту сам имао одлична два мајстора.
Код свих наведених уредна сервисна са печатима и рачунима.
Једино ме код мајстора за Фиата одушевило што су озбиљан сервис до те мере да кад сам купио полован ауто и отишао код њих, по шасији су нашли да је ауто одржаван код њих од кад је ушао у Србију и добио сам целу сервисну историју у назад.
Оно што ми је много битније од тога дал ћу сам куповати делове или мајстор је дал су добри дијагностичари, то уме да уштеди и новца и времена.
Примера ради, другар је купио ауто, дао 700€ на поправке код разних мајстора да би на крају добар мајстор, дијагностичар, открио квар и решио за 50€.
Исто тако, дечко са другог форума је стукао 1000€ на мајсторе и делове за БМВа, кад сам га послао код човека који зна знање, проблем решен након једне тест вожње.
Тако да, таква су времена дошла, аутомобила све више, добрих мајстора све мање, приучених колико хоћеш и ако се налети на добар сервис то је премија, па нека узима рабат колико хоће само да одради посао ваљано.
Сви до сада код којих сам ишао су ме или слали да купим делове или ми рекли који је избор и да бирам.
Најбоље ми је било док сам возио Реноа, поштен мајстор, зна знање али најбитније, има свој приручни магацин резервних делова и онда ако сумња на нешто, на лицу места може заменити део новим, па ако није то иде даље.
Ево скоро колега купио Сеника, пошаљем га код тог мајстора, одради квачило, носаче мотора, провери ауто и колега хтео да га части ал овај неће, каже, и овако је пуно испало. Наравно, добио је рачун за сваки део. Колега у неверици.
За БМВа су поручивали делове на лицу места , само су ме питали који квалитет хоћу, узимали рабат и наплаћивали руке, дакле цена делова као да сам их ја куповао у радњи.
За Фиата има да се бира, и ту сам имао одлична два мајстора.
Код свих наведених уредна сервисна са печатима и рачунима.
Једино ме код мајстора за Фиата одушевило што су озбиљан сервис до те мере да кад сам купио полован ауто и отишао код њих, по шасији су нашли да је ауто одржаван код њих од кад је ушао у Србију и добио сам целу сервисну историју у назад.
Оно што ми је много битније од тога дал ћу сам куповати делове или мајстор је дал су добри дијагностичари, то уме да уштеди и новца и времена.
Примера ради, другар је купио ауто, дао 700€ на поправке код разних мајстора да би на крају добар мајстор, дијагностичар, открио квар и решио за 50€.
Исто тако, дечко са другог форума је стукао 1000€ на мајсторе и делове за БМВа, кад сам га послао код човека који зна знање, проблем решен након једне тест вожње.
Тако да, таква су времена дошла, аутомобила све више, добрих мајстора све мање, приучених колико хоћеш и ако се налети на добар сервис то је премија, па нека узима рабат колико хоће само да одради посао ваљано.
Re: VW (Volkswagen) servisi
Ja sam imao sreće što mi je drug koji radi u veleprodaji delova dao kontakt jednog majstora za Peugeot kod koga je on održavao auto, a sa njim ima dogovor da meni prodaje sa majstorskim rabatom delove, a majstor samo naplati ruke. Svakako se poklopilo i to da je dobar i pošten majstor što je bitnije od cene delova.
Re: VW (Volkswagen) servisi
Izaslo se iz opsega teme - vw servisa, ali meni je generalno ok da ti majstor naplacuje koliko kosta u prodavnici. On trosi vreme,.istovremeno stedi tebj, da kupi te delove.
Ali sam imao slucajeve gde servis mi da ponudu koja je 30 % skuplja nego kod glavnog uvoznika, koji je opet 20% skuplji nego neke normalne radnje. Pricamo o istim, originalnim delovima, ne kopijama.
Sto se tice da li neko dozvoljava da ti doneses svoje delove, kao sto je receno, ima jedna strana, gde najverovatnije hoce da ucare dodatno, ali i druga, gde moze da se desi da se donese deo losijeg kvaliteta ili da se donese slican, ali pogresan deo. Ovo sam jednom imao situaciju, ulozak filtera ulja je bio pogresan i curkalo ulje. Ubismo se dok smo resili.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Ali sam imao slucajeve gde servis mi da ponudu koja je 30 % skuplja nego kod glavnog uvoznika, koji je opet 20% skuplji nego neke normalne radnje. Pricamo o istim, originalnim delovima, ne kopijama.
Sto se tice da li neko dozvoljava da ti doneses svoje delove, kao sto je receno, ima jedna strana, gde najverovatnije hoce da ucare dodatno, ali i druga, gde moze da se desi da se donese deo losijeg kvaliteta ili da se donese slican, ali pogresan deo. Ovo sam jednom imao situaciju, ulozak filtera ulja je bio pogresan i curkalo ulje. Ubismo se dok smo resili.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
-
- Postovi: 54
- Pridružio se: 30 Nov 2019, 17:31
Re: VW (Volkswagen) servisi
Postojili neki ozbiljniji servis za VW vozila koji ima njihovu dijagnostiku i snimanje kamerom? Imam problem da dodjem do normalnog servisa da zavrsim neke stvari. Svi su ultra mega profi, neki nadrkano ozbiljni skoro uvredjeni sto ih pitas sta i kako planiraju, neki kafanski da-ti-ja-objasnim i hvalite-me-usta-moja pa pricaju sami kao navijeni . Medjutim, kad treba da se predje sa price na posao, krece Srbija. Prestanu da se javljaju jer.. najezda skakvasca ili Vidi-bato-ja-sam-zauzet-prica. Ja ne znam sta je ovo u Beogradu vise.
Takodje, sta mislite o uslugama ovlascenog servisa tj. Porsche Ada, posto pocinjem da nemam vise strpljenja za nase sabane.
Takodje, sta mislite o uslugama ovlascenog servisa tj. Porsche Ada, posto pocinjem da nemam vise strpljenja za nase sabane.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14140
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: VW (Volkswagen) servisi
Ja nemam neko dobro mišljenje o Poršeu, na osnovu iskustava sa službenim vozilima, posebno kada se u obzir uzme cena usluge.
TapaT
TapaT
Pukao lanac na Golf V GT
Pukao lanac na Golf 5 GT, 1400 kubika. Molim preporuku za auto-servis.
Re: Pukao lanac na Golf V GT
Beograd je u pitanju.
- AleksandarAca
- Postovi: 744
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI Elegance 4Motion
- Lokacija: Beograd
Re: VW (Volkswagen) servisi
Da li je realno da je cena za obican redovan servis za Pola 1.0 MPI 2018 godiste u ovlascenom oko 30k din? Kontaktirao prvo Porsche, dali ponudu na 24k, sto mi je previse obzirom da sam za Passata platio letos oko 30k kod njih. Kontaktirao Autokomerc misleci da ce biti nesto jeftiniji kad ono 32k. Znam da su cene otisle gore, ali opet mi zvuci nerealno...
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Re: VW (Volkswagen) servisi
Da moguće je, i sami smo dozvolili da je to tako, jer eto, to je premijum brale moj.
Isto kao za Dačiju. Kupiš neku Dačiju a cene kao za Renault.
Isto kao za Dačiju. Kupiš neku Dačiju a cene kao za Renault.
- Uroš S.
- Postovi: 10885
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: VW (Volkswagen) servisi
Što ne oteraš u Škodu? Oko 16k je za 1.0TSI. Mada i ne vidim poentu ovlašćenog osim ako je u garanciji ili prvoj godini po isteku iz garancije.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Re: VW (Volkswagen) servisi
Tamo se ne sipa vw ulje
- AleksandarAca
- Postovi: 744
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI Elegance 4Motion
- Lokacija: Beograd
Re: VW (Volkswagen) servisi
Za Fabiu 2018 sa istim motorom mi je bio izmedju 12 i 13k u ovlascenom u SM, ove godine u maju, ali necu vise da idem kod njih zato sto su me odrali za plocice za Passata. Ne znam da li ovlasceni Skodini u Bg hoce da rade Vagena. U sustini nije mi toliko bitno da je ovlasceni, auto je skoro izasao iz garancije, nego hocu u neki krsteni servis gde cu sigurno dobiti ono sto sam platio i naravno da ostane neki pisani dokaz u vidu fiskalnog racuna ili necega slicnog.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Re: VW (Volkswagen) servisi
A što uopšte ideš u servis za tako neke proste i jednostavne stvari tipa mali servis, pločice i slično.
Ja za tako nešto ne bi ni pomislio da se akam sa servisom a kamoli sa ovlađćenima.
Ono pola sata posla je dovoljno za mali servis, osim ako nije nešto posebno zaguljeno na tom vozilu i tom motoru...ili treba neki namenski VW alat.
Ja mogu da preporučim, ako još radi, servis na otvorenom Munja za zamenu ulja sa filterima. Lokacija, malecna benzinska pumpa (bivša Ina) u blizini pumpe Dejton, skretanje ka starom sajmištu sa same pumpe Dejton pa jedno 100nak metara levo.
Čovek je vešt, brz, i odmah na licu mesta uradi....doduše nekada treba da se sačeka red jer bude gužva.
Bilo 500 dinara pre par godina, takoreći kada sam bio u prolazu a bilo mi zgodno sa vremenom svratim i odradi mali servis bez najave.
Moglo je i telefonom da se najavi, izgubio sam kontakt.
Ja za tako nešto ne bi ni pomislio da se akam sa servisom a kamoli sa ovlađćenima.
Ono pola sata posla je dovoljno za mali servis, osim ako nije nešto posebno zaguljeno na tom vozilu i tom motoru...ili treba neki namenski VW alat.
Ja mogu da preporučim, ako još radi, servis na otvorenom Munja za zamenu ulja sa filterima. Lokacija, malecna benzinska pumpa (bivša Ina) u blizini pumpe Dejton, skretanje ka starom sajmištu sa same pumpe Dejton pa jedno 100nak metara levo.
Čovek je vešt, brz, i odmah na licu mesta uradi....doduše nekada treba da se sačeka red jer bude gužva.
Bilo 500 dinara pre par godina, takoreći kada sam bio u prolazu a bilo mi zgodno sa vremenom svratim i odradi mali servis bez najave.
Moglo je i telefonom da se najavi, izgubio sam kontakt.
Re: VW (Volkswagen) servisi
Ja bih ipak radio u nekom krštenom servisu - ne zbog same zamene ulja i filtera, nego zbog inspekcijskog pregleda...