OMP napisao: 10 Mar 2020, 08:39
pa ti upisi a taj ko ne veruje neka ide u mazdu i proveri...
@MiloshNBG
kad pre stize da popunis celu servisnu?
Pa... 10 godina, 10 servisa, 2 puta su mi upisali da su menjali svecice i jos jednom imam neki upisan servis, vise ne znam koji... i eto ti 13 mesta za servis Astra je iz 2010, prva registracija februar 2010, a
Imam i duplo upisanih za tempomat ili za kociono ulje
ne znam kakva je ta servisna kod tebe, svaka se razlikuje pogledao sam dve servisne koje su mi ostale od nekih mojih automobila, jedna ima 18, druga 22 mesta za popunjavanje, uglavnom su jednom godisnje bili na servisima, mada bilo par slucajeva gde je dva puta godisnje nesto radjeno pa opet nije cela ispunjena. U svakom slucaju zavisi od auta do auta, skoro sam bas imao jednu astru H sa urednom servisnom ne secam se koliko je imala listova za servis ali sam siguran da je ostalo jos nekoliko praznih za popunjavanje, auto je bio iz 2005. zadnji servis upisan 2018.
Danas bio u DiPem, vozio jednu mazdu cx7 2.2 dizel na servis.....rekao bih da cena i nije tako velika obzirom sta se sve menja i da su originalni delovi i ovl. servis, i ovako da ti neko uradi ne verujem da bi moglo bez 600-700e a pitanje sta i kako ugradi.
Ja bi rekao stravične cene, jedno 5 puta skuplji delovi od stvarne cene. Sad da l ije politika Mazde da dere ili lokalnog servisa za mene je nebitno, zaobilazio bih ovakve servise.
Podloška, dihtung dekle, filter ulja....napumpano samo tako.
I zašto 2x po 3 litra ulja za menjać?
I što se menja natezač lanca,. Vodjica ok,se menja uvek uz lanac. Je li motor bio u kvaru?
Ako se zna koliko je prešao do delimičnog remonta?
Heineken napisao: 10 Mar 2020, 13:03
Da ali za 1.9 motor. To je ta cena za 2.0 jtdm i po inostranstvu. Nmg da se setim da li je luk ili sach bio. I zamajca nema na stanju u Srbiji uopste. Ovo je cena za varijantu sa f40 opelovim menjacem. Moze da nosi i c635 Fiatov onda je to jeftinije . Doktorirao sam ih ali dzaba
Da, to su te cene za 2.0jtdm 170ks za F40, svastika mi je 2x proverila u autodelovima i nema alternative.
ljubitelj napisao:Ja bi rekao stravične cene, jedno 5 puta skuplji delovi od stvarne cene. Sad da l ije politika Mazde da dere ili lokalnog servisa za mene je nebitno, zaobilazio bih ovakve servise.
Podloška, dihtung dekle, filter ulja....napumpano samo tako.
I zašto 2x po 3 litra ulja za menjać?
I što se menja natezač lanca,. Vodjica ok,se menja uvek uz lanac. Je li motor bio u kvaru?
Ako se zna koliko je prešao do delimičnog remonta?
Možda je ulje za diferencijal 80w90
Po OEM brojevima, Mahle filter za ulje je 600dinara, a kabine 1500. Jbg, ovlašćeni, njima su i troškovi poslovanja sigurno iznad troškova većine drugih servisa. Nije da opravdavam, ali nije ništa neočekivano, tj. što nije situacija i kod drugih.
Heineken napisao: 10 Mar 2020, 13:03
Da ali za 1.9 motor. To je ta cena za 2.0 jtdm i po inostranstvu. Nmg da se setim da li je luk ili sach bio. I zamajca nema na stanju u Srbiji uopste. Ovo je cena za varijantu sa f40 opelovim menjacem. Moze da nosi i c635 Fiatov onda je to jeftinije . Doktorirao sam ih ali dzaba
Da, to su te cene za 2.0jtdm 170ks za F40, svastika mi je 2x proverila u autodelovima i nema alternative.
Pa isto ulje je za menjač i za diferencijal, i gde to stane 6 litara. Nešto mi tu ne štima.
Imaju ovlapćeni nešto viši trošaka rada, zato je i cena 3,990 što je isto jaka cena sata, ali nemaju 5 puta veće troškove da bi delovi toliko bili napumpani cenom.
Tako da i iskazani rabat deluje smešno.
Ja bih pre rekao nedostatak konkurencije, tj monopolski položaj jer znaju da se mora kod njih radi garancije.
Heineken napisao: 10 Mar 2020, 13:03
Da ali za 1.9 motor. To je ta cena za 2.0 jtdm i po inostranstvu. Nmg da se setim da li je luk ili sach bio. I zamajca nema na stanju u Srbiji uopste. Ovo je cena za varijantu sa f40 opelovim menjacem. Moze da nosi i c635 Fiatov onda je to jeftinije . Doktorirao sam ih ali dzaba
Da, to su te cene za 2.0jtdm 170ks za F40, svastika mi je 2x proverila u autodelovima i nema alternative.
Ne znam da li ima ko 159 2.0 sa C635
Zato ću uzeti 1.9
Zanimljivo je da set ne odgovara za Opele sa F40 menjacem i da je za njih nesto jeftinije
Jel znas mozda koja je cena seta za taj C635 iz Giuliette?
ljubitelj napisao: 08 Maj 2020, 09:29
Pa isto ulje je za menjač i za diferencijal, i gde to stane 6 litara. Nešto mi tu ne štima.
Imaju ovlapćeni nešto viši trošaka rada, zato je i cena 3,990 što je isto jaka cena sata, ali nemaju 5 puta veće troškove da bi delovi toliko bili napumpani cenom.
Tako da i iskazani rabat deluje smešno.
Ja bih pre rekao nedostatak konkurencije, tj monopolski položaj jer znaju da se mora kod njih radi garancije.
ulje je za menjac i diferencijal... ova mazda je odrzavana uvek u ovl. servisu, covek hoce da je odrzava u mazdi jer smatra da mu je to najsigurnije, pare nisu problem. A sto se cene tice kom god majstoru kog poznajem da sam rekao svi su rekli to je ok cena za ovl. i originalne delove. Inace te mazde i taj 2.2 motor nije uopste jeftin za odrzavanje.
To je pre svega jedno smeće od motora.
Ja sam imao problem sa jednom, i zvao nekog tipa kod koga Mazdaši uglavnom održavaju kola. Kaže on ne bi uopšte da se petlja sa tim motorom kada dođe do problema. Ja prvo mislio zeza me, a on mrtav ozbiljan. Kaže mi najbolje bi bilo da prodam taj auto u delove (CX-5 2.2 175 KS AWD Revolution).
Posle sam ga rešio u Dipemu. Platio samo testiranje dizni 200 EUR.