Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Najgore, što se čuje duža metlica na kraju koji ide prema vrhu šoferke i to samo kad ga vraća, kad je obrisalo vlagu, tj.suvo staklo.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
I u mom slučaju Valeo brisač sa vozačeve strane prestao da funkcioniše. Odnosno radi on, ali samo razmazuje onu prljavštinu koju bacaju vozila ispred mene. Našao sam neke Alca koje sam ostavio sa strane i koji su inače skoro nekorišćeni. Oni brišu normalno, ali zbog izuzetno lošeg kačenja uvek preskaču neki deo šoferke kako god ih namontirao.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Pa da. Jer hoće da se presavije na jednu stranu i onda u jednom smeru kao da se "zabada" u staklo i zato škripi.
Ako kačenje dozvoljava, preporučujem svima "hibrid" metlice umesto aero. Mnogo su čvršće i samim tim nema vibracija u radu. Meni na Tucsonu nikad nisu zaškripele, a vozio sam fabrički set skoro 7 godina dok ih nisam zamenio identičnim Denso metlicama.
Re: Servis - Razno
Ne bi trebalo tako rano, radi se veliki servis na 240,000km, barem na PSA verziji HDI motora.
Drugi veliki servis se radi na+180,000km i tada se menja vodena pumpa ( na prvom servisu se ne menja).
Rad sa originalnim PSA delovima, za aftermarket je već drugačija nešto priča ali to zavisi od toga šta se uzelo.
Re: Servis - Razno
Da je moj auto ja bih ovako uradio.
Ako je dihtung, samo skinuti glavu, ništa ne ravnati ni obradjivati ni rasklapati glavu itd.
Dobro očistiti prvo mehanički a potom hemijski blok i glavu i staviti novi dihtung i nove šrafove glave.
Zapravo zavisi šta se očekuje kao još mogući radni vek auta kao celine i samog motora. AKo se planira još 150-250,000km vožnje onda uraditi kako bog zapoveda, ako se planira 30-80,000km još onda samo onaj minimum koji sam naveo.
Problem može da bude ako se ipak ustanovi da je problem sama glava, da je napukla i da ne zaptiva interno više pa tu meša ulje i vodu. E onda je mnogo drugačija matematika zavisno od izvora polovnih ili novih delova kao dostupnih. Ako je dizel, mislim da jeste, onda obavezno uraditi hidro test glave.
- shandu90
- Postovi: 12323
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Na tehnickom su mi rekli da auto ima vecu emisiju gasova nego sto bi trebalo. Bio sam u cudu iskreno jer nema nekih falinki, u leru se ni ne cuje da radi, lepo vuce, ne bljucka nista iz auspuha kad se stisne gas, nijedna lampica upaljena da nesto prijavljuje…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Neko mi je jednom rekao da obavezno sipam aditiv za dizne ispred tehničkog i da nikad ne pokaže problem sa izduvnim gasovima. Držim se toga i nema problema.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Kako da sipas aditivi za dizne pre tehnickog, pa treba vremena da taj aditiv proradi i prodje kroz ceo sistem a to je bar par stotina km da se predje a iskreno mislim da je to sarena laza, nisu ti aditivi cudotvorni, ok je da se sipaju povremeno preventivno ali da ce da rese neki problem slaba vajda, ja sam ih svojevremeno probao na par automobila i nista dok dizne nisu fizicki skidane i ciscene.
A inace na teh. pregledima se steluju oni aparati za izd. gasove tako da svaki auto prolazi.
A inace na teh. pregledima se steluju oni aparati za izd. gasove tako da svaki auto prolazi.
Re: Servis - Razno
Pisao sam jednom vec za Minija kog sam imao..1.6d (HDI)...sipao Wynn's aditiv za dizne...posle jednog duzeg puta otisle podloske, da li ima veze sa aditivom ili se samo poklopilo...sve je moguce.
Drugi slucaj...Clio 3 1.2tce...isto Wynn's-ov aditiv za dizne (za benzince), sipan, posle nedelju-dve crkla pumpa za gorivo (NIJE vozen na rezervi)
Opet...da li se poklopilo u oba slucaja ili ne...
To su moja 2 iskustva sa aditivima.
Drugi slucaj...Clio 3 1.2tce...isto Wynn's-ov aditiv za dizne (za benzince), sipan, posle nedelju-dve crkla pumpa za gorivo (NIJE vozen na rezervi)
Opet...da li se poklopilo u oba slucaja ili ne...
To su moja 2 iskustva sa aditivima.
- Darko
- Postovi: 9074
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
Da osvezim temu.Darko je napisao: ↑17 Jan 2024, 09:32Pitanje za mercedes 1.8K sto vozim.
Imam problem sa prvim paljenjem ujutru da dugo vergla.
Znaci samo to prvo paljenje. Ako ga ugasis i palis ponovo pali bez greske. Posle kad je zagrejan motor takodje nema problema. Problem je kad odstoji.
Isao sam na 3 4 dijagnostike (i u ovlasceni) nigde nije pokazao nijednu gresku sa motorom.
Preventivno sam ocistio dizne ultrazvucno, promenio svecice, promenio senzor bregaste. Medjutim nije resilo problem.
Evo video prvog paljenja na hladno. Ujutru i posle je video kad ga ugasim i upalim ponovo.
Da li neko ima ideju? Da li moze biti pumpa goriva? Nepovratni ventil? Senzor radilice?
Ostavio sam auto u b.petrovcu u servisu. Kazu da je neki senzor pritiska goriva pri rezevoaru. Porucice ga iz madjarske jer nema kod nas.
Pozvao sam i ja par poznatijih prodavnica delova, niko nema to u ponudi.
- pankoz
- Postovi: 709
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: Servis - Razno
30 godina aktivni sam vozač.Posedovao sam za taj period desetak automobila,što lično svojih a tu bih i ubrojao i automobile što sam vozio od oca.
Za sve te godine automobili su nas generalno vrlo dobro služili i ne računajući Ladu,svi su kupljeni kao polovni automobili.
Pre neki dan ušao sam u raspravu sa kolegom koji je po struci mašinski inženjer oko toga na kojoj kilometraži se menja ulje u manuelnom menjaču.Mi nikada za ove godine ni na jednom automobilu nismo menjali ulje u menjaču i nikada nismo imali nijedan problem sa menjačem.
Pitanje,da li proizvođači automobila sa ručnim menjačem propisuju zamenu ulja u menjaču i koji je to period?
Poslato sa LYA-AL00 pomoću Tapatoka
Za sve te godine automobili su nas generalno vrlo dobro služili i ne računajući Ladu,svi su kupljeni kao polovni automobili.
Pre neki dan ušao sam u raspravu sa kolegom koji je po struci mašinski inženjer oko toga na kojoj kilometraži se menja ulje u manuelnom menjaču.Mi nikada za ove godine ni na jednom automobilu nismo menjali ulje u menjaču i nikada nismo imali nijedan problem sa menjačem.
Pitanje,da li proizvođači automobila sa ručnim menjačem propisuju zamenu ulja u menjaču i koji je to period?
Poslato sa LYA-AL00 pomoću Tapatoka
Re: Servis - Razno
Sad kad si to rekao skapirao sam da za koji dan punim 20 godina vozackog staza.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
I ja sam tu negde. Dobro reče, idem da vidim kada mi ističe dozvola...
TapaT
TapaT
- pankoz
- Postovi: 709
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: Servis - Razno
Dajte mi pojašnjenje...nemojte sada preračunavati vozački staž
Послато са Redmi Note 9S помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 9S помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Ja prebacio 30
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk