ljubitelj je napisao:srdjanyo je napisao: ↑22 Jan 2024, 13:10
Odradili su dijagnostiku. Ipak je dihtung na glavi. Sutra će mi javiti kolika je cena da se to reši.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Da je moj auto ja bih ovako uradio.
Ako je dihtung, samo skinuti glavu, ništa ne ravnati ni obradjivati ni rasklapati glavu itd.
Dobro očistiti prvo mehanički a potom hemijski blok i glavu i staviti novi dihtung i nove šrafove glave.
Zapravo zavisi šta se očekuje kao još mogući radni vek auta kao celine i samog motora. AKo se planira još 150-250,000km vožnje onda uraditi kako bog zapoveda, ako se planira 30-80,000km još onda samo onaj minimum koji sam naveo.
Problem može da bude ako se ipak ustanovi da je problem sama glava, da je napukla i da ne zaptiva interno više pa tu meša ulje i vodu. E onda je mnogo drugačija matematika zavisno od izvora polovnih ili novih delova kao dostupnih. Ako je dizel, mislim da jeste, onda obavezno uraditi hidro test glave.
Uradićemo kako Bog zapoveda. Ali ne u Novom Sadu već u Šapcu.
Dobio sam ponudu i ona se kreće od 90 do 100000 dinara. Uključuje obradu glave, ventile, novi dihtung glave i veliki servis.
U Šapcu sam dobio ponudu za nepunih 500 €:
- obrada glave
- ventili
- veliki + mali servis
- zamena zadnjih kočnica (doboši, pakne, štelovanje sajle)
- kontrola rashladnog sistema (termostata, termoprekidača)
- zamena rashladne tečnosti.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk