Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Suni joj 10w40, sigurno ce manje da trosi.
Re: Servis - Razno
pa gde ces gusce od 10w40 ako ni ono ne pomogne onda oglas, mada zavisno koliko ti trosi, ako ne trosi puno teraj nista mu ne fali, alfe po difoltu trose 0,4l na 1000km i kao nove a polovne tek , burazeru islo do 0,8 a isto motor nikakve znake potrosenosti nije davao, eksperimentisao on sa raznim uljima ali najmanje sto mu je trosila je bilo 0,6 i nikako i spod toga i tzo mislim sa nekim shell 10w40 donetim iz CH
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis - Razno
Baš ću da merim koliko troši. Posle vožnje kući, slikaću štap za merenje ulja i voditi računa
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- stejer
- Postovi: 392
- Pridružio se: 11 Mar 2018, 03:04
- Garaža: Audi A3 1.9 TDI Sportback, VW Scirocco 2.0 TSI DSG, BMW F10 525d Xdrive
- Lokacija: Beograd
Servis - Razno
Pass koliko ti trosi sa 5w30? Moja popije litar Castrola 10w40 na 9-10k kilometara.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis - Razno
Ma sigurno litar ulja na 4,5k. Mada nekad i dva litra na 5k, zavisi kako.vozim, tj. da l sam bio u DE
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Previše troši. Ja u Punta između dve zamene na svakih 15.000 ne dosipam ništa. Sa maksimuma se spusti na blizu pola i ide zamena.
Re: Servis - Razno
litru na 5000km nije strasno ali 2 litre je vec ozbiljno, jel postoji neka fabrcika tolerancija koliko taj motor sme da trosi ulja? kao sto rekoh za alfu pise u knjizi do 0,4l na 1000km ne znam za koje jos automobile sam vidjao da stoji neka tolerancija....
Sasa, ne mozes porediti punto i corsu od 125 konja i 1800ccm, naravno da ti jaci motor moraju nesto i da potrose i ti kad bi mogao da gazis tog punta u visoke obrtaje trosio bi nesto ulja takodje svaki motor se koncepcijski razlikuje od drugog, neki su pravljeni da troskare ulje i time im je vek duzi, pa i formula 1 trosi ulje kao i mnogi trkacki automobili, tako su napravljeni, corsa vrv ne bi trosila ovoliko da se vozi stalno penzionerski na malim obrtajima
Sasa, ne mozes porediti punto i corsu od 125 konja i 1800ccm, naravno da ti jaci motor moraju nesto i da potrose i ti kad bi mogao da gazis tog punta u visoke obrtaje trosio bi nesto ulja takodje svaki motor se koncepcijski razlikuje od drugog, neki su pravljeni da troskare ulje i time im je vek duzi, pa i formula 1 trosi ulje kao i mnogi trkacki automobili, tako su napravljeni, corsa vrv ne bi trosila ovoliko da se vozi stalno penzionerski na malim obrtajima
Re: Servis - Razno
Do tri litre na 5000km nikakav problem. Nista ne diraj, sipaj i vozi.
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Svejedno, meni je to baš mnogo. Dva litra na 5.000? Do 15.000 bi onda potrošio 6 litara, a koliko staje ulja u taj motor? Tim tempom potrošnje ga onda ne moraš nikad menjati, samo dosipaš. Ako je to normalno - onda neću promeniti Punta nikad.
Re: Servis - Razno
Pa jbg, ne vozis auto zbog menjanja ili ne menjanja ulja.
Onda uzmes golfa dvicu, ne menjas nikad ulje
Onda uzmes golfa dvicu, ne menjas nikad ulje
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis - Razno
Saša, drugo je kad ti ne predjes 2500 rpm, a ja menjam brzine ispod 4000 rpm. I kad odem u DE, na 5500-6000 rpm ga vozim non stop, što mu je neki maximum.
Drugo, motor je prešao 180 000 km i treba mu gušće ulje svakako. Nigde ne curi ulje, ne smrdi, ne dimi.
A i ne koristi mu to što ga hladnog odmah nabijem na 130 kmh (garaza na poslu je 200 metara od autoputa). Još hladan, odmah na 4000 rpm ga držim
Drugo, motor je prešao 180 000 km i treba mu gušće ulje svakako. Nigde ne curi ulje, ne smrdi, ne dimi.
A i ne koristi mu to što ga hladnog odmah nabijem na 130 kmh (garaza na poslu je 200 metara od autoputa). Još hladan, odmah na 4000 rpm ga držim
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Servis - Razno
imao sam alfu 155 iste snage i kubikaze kao ta corsa, meni je alfa trosila 200-300g na 1000km, sto mu na 5k dodje slicno kao kod tebe, motor imao oko 200k na satu i naravno retko kad je vozen u niskim obrtajima tako da sve ima svoje...mislim da ni sa 10w40 i takvom voznjom ne mozes ocekivati neko znacajno smanjenje potrosnje ali trebalo bi da smanji
Re: Servis - Razno
nije to do punta nego do slabasnog motora i penzionerske voznje, promeni punta isto tako nekim slabim motorom i isto ce ti biti , evo ja sam sad sa agilom 1,0 presao 2000km nije mrdnulo ulje koje sam zamenio pre te 2000km a sipao sam 5w30 i motor ima 180.000km