Servis - Razno
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Mogu prouzrokovati MSCF ako ga kilavim 50km/h petom do tazbine u Begeču . Posle jednog takvog kilavljenja piše MSCF, otišao direkt na dijagnostiku i piše EGR. Obrisali grešku i vozi.
Drug put isto kilavljenje, MSCF, ostavio ga preko noći i greška sama nestala sa borda. Ni u jednom ni drugom slučaju nema promena u radu motora.
Proveriću MAF na dijagnostici koliko odstupaju oni parametri grama i temperatura ako uopšte odstupaju da ne kupujem bezveze.
Kada sam se vraćao sa mora posle prevezenih 1500km , dole u PP krenem na vikendicu a ona da nabije do 2000rpm đoka i crni dim. Skinem džek sa MAF-a,ECU rokne one optimalne parametre i alfa poletela uz crnu dimčinu pri gasiranju. Drugar obriše grešku, vratimo džek i do NS i psole toga ništa, sve ok, nema dima.
Jel moguće da MAF povremeno zeza i odgovara li sa Jtdm 120ks(turbina je odgovarala )?
Drug put isto kilavljenje, MSCF, ostavio ga preko noći i greška sama nestala sa borda. Ni u jednom ni drugom slučaju nema promena u radu motora.
Proveriću MAF na dijagnostici koliko odstupaju oni parametri grama i temperatura ako uopšte odstupaju da ne kupujem bezveze.
Kada sam se vraćao sa mora posle prevezenih 1500km , dole u PP krenem na vikendicu a ona da nabije do 2000rpm đoka i crni dim. Skinem džek sa MAF-a,ECU rokne one optimalne parametre i alfa poletela uz crnu dimčinu pri gasiranju. Drugar obriše grešku, vratimo džek i do NS i psole toga ništa, sve ok, nema dima.
Jel moguće da MAF povremeno zeza i odgovara li sa Jtdm 120ks(turbina je odgovarala )?
Re: Servis - Razno
Moze da te zeza i MAP senzor. On cak nekad ne prijavljuje stalne greske, mozes ih videti samo u voznji, dok je prikljucena dijagnostika.
On moze uspesno da se cisti, ali isto samo odlaganje zamene.
On moze uspesno da se cisti, ali isto samo odlaganje zamene.
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Očistio sam ga
Re: Servis - Razno
Jtdm 120 konja je isto 8v ali je multidzet pa neke stvari mogu neke ne mogu ne znam za maf...map moze da se cisti ali nece tu nista pomoci ako je u problemu mora zamena sto je u principu najlaksi i najjeftiniji kvar ali ne verujem da on pravi problem posto tebi auto ide a map registruje pritisak da je tu nesto u problemu bacao bi u safe mod i ne bi isao.
Otkacinajem maf-a mozes da provalis dal je problem u njemu ali to ne mora da znaci uvek
Otkacinajem maf-a mozes da provalis dal je problem u njemu ali to ne mora da znaci uvek
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Nema problema sa MAP-om, očistio ga čisto preventivno (kada sam blokirao EGR) jer je bio garav haos.
Videćemo u kakvom je stanju MAF!
Za sada vuče odlično uz ta dva slučaja poslednjih 2000km.
Bosch protokomer 65-70e dobijam
Videćemo u kakvom je stanju MAF!
Za sada vuče odlično uz ta dva slučaja poslednjih 2000km.
Bosch protokomer 65-70e dobijam
Re: Servis - Razno
Bosch protokomer prosle godine bio 18-20 hiljada
Doduse za 16v, ne znam jel za 8v bas toliko jeftiniji.
Doduse za 16v, ne znam jel za 8v bas toliko jeftiniji.
Re: Servis - Razno
A da nije možda pločica kojim je blokiran EGR progorela? Čini mi se da sam čitao na nekom forumu da je čovek imao sličan problem i na kraju se ispostavilo da je pločica progorela, bila od nekog tankog lima i čovek kad skinuo, video rupu na pločici.
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Proveriću al ne verujem da je 2-3mm pocinkovanog lima probilo.
Greška, 8500 me ispada Bosch oriđi ako bude trebao. Redovna cena je 11000.
Greška, 8500 me ispada Bosch oriđi ako bude trebao. Redovna cena je 11000.
Re: Servis - Razno
tesko da progori ako je od 2-3mm plocica, to gore one tanke sto savljaju, cak se neki hvalil kako stavljali onaj lim od limenke to daj boze i par stotina km da izdrzi.
Od prilike to je ta cena bosch-a oko 100e za 8v za 16 je valjda malo skupji
Od prilike to je ta cena bosch-a oko 100e za 8v za 16 je valjda malo skupji
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
- carov2
- Postovi: 4171
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Danas sam se vratio iz Grčke, pa skoknuo do Niša, i jedva sam se vratio u Pirot.carov2 je napisao:Problem je konačno rešen. Nosači motora su bili problem.carov2 je napisao:Jeste, u pitanju su ovi koje je Pass postavio. Levi i desni, jedan je 9500 rsd, a drugi 6500 rsd čini mi se. Videću sutra o kojim se tačno radi. Majstor kaže da je sada sve super, auto više ne trese ni prilikom paljenja/gašenja i ne trese prilikom ubrzanja.
U pravu ti je komšija, Heineken, u ovlašćenom servisu toliko koštaju.
Auto na dodir gasa trese, u svim stepenima prenosa...katastrofa...
Stanje se postepeno pogoršavalo, da je ovako bilo, ne bih ni išao do Niša.
Šta može da bude?
Re: Servis - Razno
Poluosovina? Neki nosač?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Bice da nisu nosaci, kao sto rekoh jos onda.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Ja ovako ne bih vozio
Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
- carov2
- Postovi: 4171
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Nije mi jasno zbog čega se onda sve smirilo kada je zamenio nosače motora, da bi se sada sve ubrzo vratilo.dag81 je napisao:Bice da nisu nosaci, kao sto rekoh jos onda.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Možda su novi nosači samo ublažili simptome, ali ih je sada glavna bolest opet pokidala.
Mada sam od zamene nosača vozio sve kraće relacije po gradu i magistrali, bez nekog velikog opterećenja, sve do sada. Kada sam krenuo sinoć iz Niša, normalnom vožnjom nije se dalo ništa primetiti, da bi onda posle jedno deset minuta auto počeo sve više da trese. (Znači dosta više trese kada se auto zagreje)
Na samom kraju puta je stanje bilo toliko loše, da je na bukvalno svaki dodir gasa, užasno tresao. Baš sam se uplašio da neću ni da stignem do kuće. Stavim tempomat na 85kmh u četvrtoj, auto gotovo stalno trese. (Dosta više na brdu, naravno, ali i na gotovo ravnom putu trese)
Primetio sam i da mi se novi zamajac čuje, za razliku od starog kojeg nikad nisam čuo.
Sada ću da skoknem do majstora, da vidim šta će da kaže, ali sam pesimista da će brzo da ga reši. (A ne bih sada da menjam majstora, jer sam im već ostavio 1000e)