Pretpostavljam da je i pod bio hrdjav ali pokretni zeljezni dijelovi poput kardana, diferencijala i dijelova trapa su uzas bili.
Sumnjam da na njih moze smola
Ne znam odakle ideja za wd ali to nicemu ne moze da posluzi u te svrhe, moj deda a i jos neki matorci iz tog vremena su imali fazon da auto odozdo i gde god moze da zavuce mazu i prskaju uljem, neko staro motorno ali mazao je sve zivo cak i skidao tapacire pa punio kadice vrata i ostale dzepove u limu.
Danas postojie preparari na bazi voska za te svrhe koji se takodje prska na podvozje i sve delove karoserije gde moze da se zadrzava vlaga i zalazi voda i so.
OMP napisao:Ne znam odakle ideja za wd ali to nicemu ne moze da posluzi u te svrhe, moj deda a i jos neki matorci iz tog vremena su imali fazon da auto odozdo i gde god moze da zavuce mazu i prskaju uljem, neko staro motorno ali mazao je sve zivo cak i skidao tapacire pa punio kadice vrata i ostale dzepove u limu.
Danas postojie preparari na bazi voska za te svrhe koji se takodje prska na podvozje i sve delove karoserije gde moze da se zadrzava vlaga i zalazi voda i so.
Da li neko ima iskustva sa prodavnicom delova auto italija u ns?
Kod njih sam nasao najjeftinije set kvacila od svih radnji koje sam zvao za fiat stilo i to u kutijama ricambi originali.
Jel moguce da ricambi bude jeftiniji od valea?
OMP napisao: 17 Okt 2019, 17:32
postoji neka fora za uparivanje kljuca i centrale, ja sam to davno radio ali se ne secam kako bese, proguglaj ima objasnjeno i ja sam tako nasao, nesto tipa ubacis kljuc, das kontakt, stiskas i drzis neko dugme, itd.
20evra isčitao ključar novi kod, upario radi.
Kaže da se zbog pada napona svremenom izgubi komunikacija daljinac-BSI ili tako nešto.
Dobio sam pin kod i ako se opet nekad desi dođem sa njim i 1500RSD i odmah će odraditi.
Tako je, navidno su fabricki remontovani, i kao takvi se prodaju u Fiat ovl. servisima. Mogu se naci i jedna i druga opcija u cenovniku.
Mogu se prepoznati po nazivu "taus".
Moze se naci u proca o tome u jednoj epizodi "potrosacjog savetnika" mislim da je 500l bio u pitanju i prica oko plivajuceg....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
To se stavljalo na novi auto, vec pri proizvodnji pre napustanja fabrike auto je odozdo kompletno zasticen Tektilom, Dinitrolom, Holtsom ili slicnom masom na bazi bitumena.
Naknadno mazanje je bilo potrebno pre 30 i 40 godina za aute najnizeg kvaliteta izrade, obicno istocno evropske proizvodnje koji su imali slabu ili nikakvu zastitu nanetu u fabrici.
Kao da je nazalost ponovo doslo do te potrebe usled pada kvaliteta jer ono sto vidjam kod novijih auta sto se tice korozije nije bas za pohvalu fabrike.
Bax napisao: 17 Nov 2019, 23:32
Tako je, navidno su fabricki remontovani, i kao takvi se prodaju u Fiat ovl. servisima. Mogu se naci i jedna i druga opcija u cenovniku.
Mogu se prepoznati po nazivu "taus".
Moze se naci u proca o tome u jednoj epizodi "potrosacjog savetnika" mislim da je 500l bio u pitanju i prica oko plivajuceg....
Nista prodavac nije spominjao da au remontovani samo sam video da su fiat ricambi kutije.
I sad sta je bolje, ti remontovani ili novi valeo?
zastita kao zastita, svaka zavrsava posao i pozeljno je odraditi je posebno na novijim kolima koja u 90% slucajeva su samo ofarbana odozdno a neka cak ni to vec ostala fabricka kataforeza koja se lako osteti... ja uglavnom koristim bitumenske premaze, body, mipa, carsystem i sl., ima ih u spreju i na pistolj pa kako je kome lakse, fleksibilni su, nanose se lepo i u tankom sloju a odlicno vrse posao, samo jbg treba vam kanali ili stubna dizalica ako ce te sami da radite