Servis - Razno
- aleksandarrr
- Postovi: 57
- Pridružio se: 28 Nov 2019, 20:46
Re: Servis - Razno
Koliko dugo može da ide bez popravke i da li će se situacija pogoršavati? I da li sve to može da proizvede neki drugi kvar?
- dag81
- Postovi: 7256
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Prlja dpf i sve ostalo.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Opterecuje turbinu takodje. Inace zanimljivo je da kod Pezoa postoji antisticking operacija za EGR. Ne moze da zalepi, elektricni deo u takvim trenucima detektuje da je zalepio i vibrira. Mada i pored toga cujem da je ljudima ostao otvoren/zatvoren.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- aleksandarrr
- Postovi: 57
- Pridružio se: 28 Nov 2019, 20:46
Re: Servis - Razno
Za sad je jedino to što sam primetio. Motor je tih i lepo radi, nema dima, odlično vuče a od lampica ništa ne upozorava.
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Mozda je neki senzor pobrljaveo (temperature, polozaja radilice... )
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Servis - Razno
Pre par dana kada sam se vracao sa puta desilo se nesto cudno. Usput sam primetio da farovi (fabricki ksenon sa auto nivelacijom) na sekund blicnu, kao da se ugase i ponovo podese poziciju. I nakon par stotina km odjednom su se ugasili i izbacio mi je gresku da je sijalica crkla.
Ugasio sam i upalio farove (bili su namesteni na auto poziciju, tj pali ih preko senzora) i sve je bilo ok.
Juce opet slicna situacija sa tim ''resetovanjem'' koje traje i manje od sekunde...mada je bila kraca relacija pa nista vise od toga se nije desilo.
Sta bi moglo da bude? Auto je iz opisa Peugeot 607 benzinac....
Ugasio sam i upalio farove (bili su namesteni na auto poziciju, tj pali ih preko senzora) i sve je bilo ok.
Juce opet slicna situacija sa tim ''resetovanjem'' koje traje i manje od sekunde...mada je bila kraca relacija pa nista vise od toga se nije desilo.
Sta bi moglo da bude? Auto je iz opisa Peugeot 607 benzinac....
Re: Servis - Razno
EGR rasterecuje turbinu, samom svojom funkcijom da izduvne gasove odvodi i smanjuje im pritisak.
Bez signala senzora radilice motor uopste ne moze da radi niti da se upali.
Bez signala senzora radilice motor uopste ne moze da radi niti da se upali.
Re: Servis - Razno
Ford Pezo 1,6dizel (HDI TDCI) sa 3,000 evra popravke nakon originalnih 103,000km.Focus model 2010. godiste.
Ulje menjano prema fabrickom intervalu na 30,000.
Sve je potanko objasnjeno a i prikazano zapusenje uljnih puteva ka turbu.
Slika govori sama za sebe,, poucno za pogledati radi prevemene kontrole i sprecavanja na vreme ovako teske havarije.
https://youtu.be/_aAtjFZLrGU?t=529
Ulje menjano prema fabrickom intervalu na 30,000.
Sve je potanko objasnjeno a i prikazano zapusenje uljnih puteva ka turbu.
Slika govori sama za sebe,, poucno za pogledati radi prevemene kontrole i sprecavanja na vreme ovako teske havarije.
https://youtu.be/_aAtjFZLrGU?t=529
- GJSenna
- Postovi: 512
- Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
- Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
- Lokacija: Sweden
Re: Servis - Razno
Ne razunem nemacki. No, ovo je verovatno onaj model od 109ks. Oni su imali oroblwma sa zacepljenjem ulja.
Ali ovo je 1 od 1000 takvih motora. Nemacka politika. Moj presao 245000 pravih km i niti dimi, niti trosi ulje. Ide kao i prvog dana.
Ali ovo je 1 od 1000 takvih motora. Nemacka politika. Moj presao 245000 pravih km i niti dimi, niti trosi ulje. Ide kao i prvog dana.
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Ovaj, brate, je menjao mozda 3 puta ulje za ovih 103.000km. Na mom autu su radjeni servisi na 20.000km u Nemackoj, isti taj motor. Ali ovo je brat bratu menjano na preko 30.000km...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
pa tamo se ljudi pridrzavaju onog sto fabrika propise, ako pise na 30k menjaju na 30, ako pise na 50 menjali bi i na 50, i njih boli uvo dal auto ima neku fabricku manu ili sta, nece on kao srbin da razmislja dal je pametno to sto je fabrika propisala, imaju standard i boli ih uvo, 90% kola koja imaju ovako neku havariju odmah idu na oglase i kupuju druga retko ko se petlja i ulaze pare u sredjivanje.
Jbg ovaj motor ima tu gresku tj obe varijante 1.6 hdi-a i onaj sa 90 i 110 konja mada me malo cudi obzirom da je ovaj fokus 2010. godiste, mislim da su otklonili problem na novijim modelima posle 2008 ako se ne varam... od 2006 su svakako prepolovili servisni interval ali koliko znam kasnije su potpuno otklonili taj problem sa zacepljenjem kanala. Ja sam letos kod mene skinuo to sitance na holenderu koji dovodi ulje do turbine, nije bilo zaprljano ali sam ga ipak odstranio da ne razmisljam.
Jbg ovaj motor ima tu gresku tj obe varijante 1.6 hdi-a i onaj sa 90 i 110 konja mada me malo cudi obzirom da je ovaj fokus 2010. godiste, mislim da su otklonili problem na novijim modelima posle 2008 ako se ne varam... od 2006 su svakako prepolovili servisni interval ali koliko znam kasnije su potpuno otklonili taj problem sa zacepljenjem kanala. Ja sam letos kod mene skinuo to sitance na holenderu koji dovodi ulje do turbine, nije bilo zaprljano ali sam ga ipak odstranio da ne razmisljam.
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Ako se servis radi na 20.000km nema tih problema uopste.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
Objasnjeno je zasto i kako nastaje koks i bitumen u tom modelu motora.
Karter u prvoj varijanti iz fabrike je pogresno napravljen iznutra na nacim da nije moguce ispustiti ulje sa dna tj uvek ostane 300-400 mililitara ulja sa muljem. Sraf za ispustanje ulja je pogresno postavljen, izdignuto ka unutra.
Usled toga se i nakon sipanja novo ulje odmah pomesa sa muljem i nastavlja se time ubrzanije stvaranje novog mulja.
Prakticno se samo povecava mulj i talog sa svakom novom zamenom ulja uz taj stari karter.
U videu je prikazan snimak na mobilnom novog i starog tipa kartera, i novog tipa usisnog kolektora za uljnu pumpu koije ce zameniti.
Trebalo bi da je od 2009. samo novi poboljsani tip motora u ponudi, u papirima je auto 2010, pa je mozda i proizveden u 2009,oj sa starijom verzijom motora.
Kako god, ovaj motor je notorno poznat upravo sa ovim problemima uljnog sistema i mnogo ih je ubrzano stradalo, ima u komentarima ispod videa postova ljudi kojima je motor crkao nakon 75,000-85,000km.
Ima i ovih motora koji su poziveli dugo koliiko i treba, ali je rizik usled konstrukcije izuzetno uvecan u odnosu na normalu da se ovo moze desiti.
Npr na 2,0HDI se ovo nikada ne moze desiti nevezano za interval zamene ulja, prosto ima drugaciju konstrukciju uljnog sistema.
Ovo sam postavio ne radi iritacije vlasnika istog nego da se vidi do koje mere moze brzo da se pojavi problem i da se prepozna problem pa se na vreme unapred otkloni uzrok tj ocisti mulje iz kartera.
Mozda nekome pomogne da ne dodje do ovolikih troskova.
Nazalost na nemackom je ali mislim da vrlo jasno pricaju pa se moze razumeti a tu je i automatski titl sa prevodjenjem.
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
U servisu gde odrzavam auto, za 11 godina servisiranja ovog motora, nijedan nije imao ovaj kvar. Jedan je crkao usled upadanja nekog srafa u otvor dizne. I to je to. Znam da imaju neku foru isisavanja tog ulja.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”