Servis - Razno
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Servis - Razno
Jel ima neko iskustva sa ovim novijim Citroenom C4 ?
Sutra idem sa drugarom da pogledamo jednog. Kontam da tu vazi sve manje vise isto kao iz Pezoe
Sutra idem sa drugarom da pogledamo jednog. Kontam da tu vazi sve manje vise isto kao iz Pezoe
Re: Servis - Razno
Na Golfu menjan komplet set sa plivajućim, delovi u prodavnici su bili 60.000 i ruke 8000.Heinz je napisao:Cozmo, nije to ta cena.
73k din u Savinu zamena seta kvačila i zamajca. Veliki servis i mali 48k din.
To je bila cena pre oko 3 god.
Re: Servis - Razno
Ista proizvodna traka., identicni delovi istog dobavljaca, isti radnici sklapaju i konstruisu....jedna firma.
Pezo-Citroen-Opel (sadasnji modeli).
Isti i problemi ako ih ima...
Pezo-Citroen-Opel (sadasnji modeli).
Isti i problemi ako ih ima...
Re: Servis - Razno
Ja sam skoro uzeo C4 1.6 hdiHeineken je napisao: ↑12 Feb 2020, 20:27Aha tako sam i mislio..
Ovaj je u pitanju
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... -TStV72Qus
Kao sto je Ljubitelj rekao sve isto kao Pezo 308 stim da neki delovi odgovaraju i sa starije generacije 308.
Meni licno se vise svidja C4, gledao sam i 308 kada sam trazio ali nikako nisam mogao da prihvatim onaj njihov neprirodni eye kokpit.
Do sada mi najvise smeta sto nema pokazivac temperature motora, ostalo sve sljaka Ok presao sam 5000 km od decembra.
Re: Servis - Razno
Ne vidim razlog zasto na pojedinim modelima izbace merac temp.
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Zbog pozitivne diskriminacije, razni idioti se zaposljavaju. Citroen je, koliko god dizajn bio simpatican, primer nekih totalno nebuloznih resenja i idiotskih mera stednje. Najzesce je sto i dalje senzori postoje, moze preko dijagnostike da se prati temperatura, ali eto, neko bio pametan.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
I mene nervira sto neki automobili nemaju pokazivac temperature motora ali savremeni motori danas imaju mnogo visu radnu temp nego sto smo navikli neki automobili i do 110*c a lampica ili i zvuk upozorenja se pali na vreme. Takodje danas sve to kontrolise ECU a kako sam cuo kod nekih a mozda i svih automobila kad dodje do kriticne temperature upada u safe mod ili cak gasi auto i ne dozvoljava ponovno pokretanje dok se ne ohladi.
Re: Servis - Razno
Još od 80tih sa pojavom digitalnih sistema ubrizgavanja sa mapama temperatura se prati prko ECU i upravlja radom sisteama hladjenja i imaju safe ,mode u kome selektivno umanjuju opterećenje motora radi termičje stabilizacije.
Ne gase ali su vrlo efikasni ti algoritmi regulacije što se pokazalo u praksi tokom decenija rada bez smetnji.
Što se tiče te ,lampice za tem motora i Citroena imali su oni i ranije takve ideje, koliko se sećam AX dizel beše 1,5 motor. Lampica se upali tik pre ključanja i havarije motora (dizel se samo jednom pregreje i zreo je za generalni remont).
A taj AX je imao minijauturni hladnjak i uz opterećenje tipa nekog brda, atmo dizel pa treba pedal to metal da istera tih 50tka knjića koje ima očas posla se pregreje.
Onda su posle opet vratili i sve bilo lepo i fino, a eto sada ponovo ideja postala aktuelna.
Još jedan biser PSA, na PUG307 nije moguće zasebno otključati samo gepek, moraju svih 5 vrata da se istovremeno otključaju. I to nije sve, gepek nije moguće otvoriti ključem jer nema pristup bravi sa spoljne strane. I tako ako slučajno aku oslabi ili izhubi kontakt preoistaje jedino obijanje auta.
Ja nisam imao još taj problem ali jesam imao na C8 koji ima identično rešenje i sam mehanizam brava.
Auto treba da obijaš ako ostaneš bez struje, koji je to genije smislio.... a pri tome se samopokvari sistem imobilajzera pa kada i udješ u auto nastane problem da auto ne prepoznaje sopstveni ključ.
Iskustvo iz upostrebe jednog C8 i pakla da se pokrene ponovo auta-PSA nikada i nikako ne sme da ostane bez struje iz aku i odmah ga menjati na prvi znak slabosti.
Ne gase ali su vrlo efikasni ti algoritmi regulacije što se pokazalo u praksi tokom decenija rada bez smetnji.
Što se tiče te ,lampice za tem motora i Citroena imali su oni i ranije takve ideje, koliko se sećam AX dizel beše 1,5 motor. Lampica se upali tik pre ključanja i havarije motora (dizel se samo jednom pregreje i zreo je za generalni remont).
A taj AX je imao minijauturni hladnjak i uz opterećenje tipa nekog brda, atmo dizel pa treba pedal to metal da istera tih 50tka knjića koje ima očas posla se pregreje.
Onda su posle opet vratili i sve bilo lepo i fino, a eto sada ponovo ideja postala aktuelna.
Još jedan biser PSA, na PUG307 nije moguće zasebno otključati samo gepek, moraju svih 5 vrata da se istovremeno otključaju. I to nije sve, gepek nije moguće otvoriti ključem jer nema pristup bravi sa spoljne strane. I tako ako slučajno aku oslabi ili izhubi kontakt preoistaje jedino obijanje auta.
Ja nisam imao još taj problem ali jesam imao na C8 koji ima identično rešenje i sam mehanizam brava.
Auto treba da obijaš ako ostaneš bez struje, koji je to genije smislio.... a pri tome se samopokvari sistem imobilajzera pa kada i udješ u auto nastane problem da auto ne prepoznaje sopstveni ključ.
Iskustvo iz upostrebe jednog C8 i pakla da se pokrene ponovo auta-PSA nikada i nikako ne sme da ostane bez struje iz aku i odmah ga menjati na prvi znak slabosti.
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Secam se drugarovog 307. Zakljuca ga i onda normalno otvori vrata iza vozaca
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Kod mene na c4 isto ne moze posebno gepek da se otvori preko daljinca a brave nema, kod nekih kola postoji mala sajlica sa unutrasnje strane gepeka preko koje moze da se otvori iznutra kad oboris sedista i pristupis gepeku...skoro to videh al ne mogu da se setim koji je auto, ta sajlica je inace skrivena u plastici ili negde sa strane ne secam se tacno ali kod mene to nema gledao sam.
Na alfi sam imao varijatu preko daljinca samo gepek i preko sajlice pored sedista sto je idealna kombinacija ebes samo elektriku
Na alfi sam imao varijatu preko daljinca samo gepek i preko sajlice pored sedista sto je idealna kombinacija ebes samo elektriku
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Ja ne znam zasto uopste stavljaju dugme daljinca za otvaranje gepeka sem na novijim kolima koja motorom dizu vrata gepeka. Na normalnim kolima otvoris samo gepek i vrlo lako mozes zakljucati kljuc u autu.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
ljubitelj je napisao: ↑13 Feb 2020, 08:48Još jedan biser PSA, na PUG307 nije moguće zasebno otključati samo gepek, moraju svih 5 vrata da se istovremeno otključaju. I to nije sve, gepek nije moguće otvoriti ključem jer nema pristup bravi sa spoljne strane. I tako ako slučajno aku oslabi ili izhubi kontakt preoistaje jedino obijanje auta.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Servis - Razno
Kod mene na pugu je jos ludje...
Ako stisnem dugme za otkljucavanje gepeka otvori gepek i podigne ga i otkljuca mi samo vozaceva vrata.
Ako pritisnem jednom otkljucavanje opet samo vozaceva vrata otkljuca.
Moram dva puta da stisnem otkljucavanje da bi otkljucao sva vrata.
Mozda moze to da se podesi ali nebitno mi je....
Inace ne postoji taster za otvaranje gepeka iz kabine. Isto tako dok je kljuc u bravi i auto radi ne mozes na dugme da otkljucas gepek.
Ne gine ti izlazak iz vozila zbog gepeka
Ako stisnem dugme za otkljucavanje gepeka otvori gepek i podigne ga i otkljuca mi samo vozaceva vrata.
Ako pritisnem jednom otkljucavanje opet samo vozaceva vrata otkljuca.
Moram dva puta da stisnem otkljucavanje da bi otkljucao sva vrata.
Mozda moze to da se podesi ali nebitno mi je....
Inace ne postoji taster za otvaranje gepeka iz kabine. Isto tako dok je kljuc u bravi i auto radi ne mozes na dugme da otkljucas gepek.
Ne gine ti izlazak iz vozila zbog gepeka