Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
-
jaksa
- Postovi: 3567
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:15
- Garaža: Jugo 45
Post
od jaksa » 10 Jun 2020, 14:29
Hvala, završen je odavno servis u Formi na NBG.
-
A170T
- Postovi: 2132
- Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47
Post
od A170T » 11 Jun 2020, 18:29
Na tehnickom je ustanovljeno da zadnji levi tocak losije koci od desnog. Medjutim posle voznje je levi dobos usijan, a desni topao. Sto znaci da je situacija obrnuta, i da levi tocak koci bolje od desnog. Kako je to sad uopste moguce?
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
-
Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Post
od Kuzmanovic » 11 Jun 2020, 18:43
Levi točak ti je usijan jer postoji konstantno trenje izmedju dobosa i pakne iako kocnica nije pritisnuta, a desni tocak je regularan. To sto je konstantno u dodiru sa dobosom ne znaci da koci jos jace kada stisnes kocnicu pa da tvrdis da levi bolje koci od desnog.
U nekom normalnom gradskom rezimu kocnice i tocak ne trebaju biti osetno topli i to je znak da nešto nije u redu.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
-
OMP
- Postovi: 8033
- Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
od OMP » 11 Jun 2020, 18:55
pa obzirom koliko dugo nisi nista cackao oko tih kocnica vrv da ni cilindri nisu najbolji, ne vracaju dobro pa pakne ostaju stalno napete...ili da se razrade ako je moguce ili novi da se pazare.
druga varijanta je da ti majstor nije lepo ustelovao nove pakne, one imaju samostelujucu polugu koja treba da se presteluje kad se postave nove pakne i kako se one trose tako ih i poluga gura i drzi na istom odstojanje u dobosa
-
A170T
- Postovi: 2132
- Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47
Post
od A170T » 11 Jun 2020, 19:01
Nisam naglasio da sam forsirao kocnice tokom te voznje. I levi i desni tocak se slobodno okrecu kada podignem auto.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
-
Skipper
- Postovi: 2304
- Pridružio se: 26 Jul 2016, 21:02
- Garaža: Toyota Avensis MK3
- Lokacija: Beograd
Post
od Skipper » 11 Jun 2020, 19:10
jaksa je napisao:Hvala, završen je odavno servis u Formi na NBG.
Dok sam vozio toyotu nešto nisam čuo baš reči hvale za taj servis.
-
dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23800
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
-
Kontakt:
Post
od dragvorl » 11 Jun 2020, 19:58
A170T je napisao: ↑11 Jun 2020, 19:01
Nisam naglasio da sam forsirao kocnice tokom te voznje. I levi i desni tocak se slobodno okrecu kada podignem auto.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Stisni par puta noznu pa odmah proveri da li se onda slobodno vrte tockovi.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
A170T
- Postovi: 2132
- Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47
Post
od A170T » 11 Jun 2020, 20:07
Vrte se slobodno, cuje se lagano struganje ali nista strasno.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
-
OMP
- Postovi: 8033
- Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
od OMP » 11 Jun 2020, 20:33
pa kako se onda greju? nema logike, koliko god da si preterivao sa kocenjem ne bo mogao toliko da ih zagrejes posebno ne zadnje...mozda je sad popustilo kad su malo nalegli paknovi...struganje se uglavnom cuje to je manje vise normalno a mozda ti ni dobos nije idealno ravan, trebalo je i njega da obradis
-
dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23800
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
-
Kontakt:
Post
od dragvorl » 11 Jun 2020, 20:35
Dosta je nedefinisan pojam slobodno se okrecu. Moraju kad ih zavrtis rukom da se vrte u vazduhu nekoliko sekundi. I mali otpor moze da zagreje kocnice kada se auto krece.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
ljubitelj
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
- Lokacija: Beograd
Post
od ljubitelj » 11 Jun 2020, 20:40
A170T je napisao: ↑11 Jun 2020, 20:07
Vrte se slobodno, cuje se lagano struganje ali nista strasno.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Strašno je. Ne sme ništa da se čuje.
To znači direktno i nedvosmisleno da se ne okreće točak slobodno.
Posledično se pregreva usled prevelikog stalnog trenja, a trenje je upravo ono što se čuje. Zvuk je posledica i dokaz da ne postoji potreban zazor izmedju 2 povšine, pakne i doboša.
Da li si, tj majstor, menjao kočiona creva, na obe strane. Jedan od mogućih kvarova koji se manifestuje kako si opisao je upravo kvar creva.
-
OMP
- Postovi: 8033
- Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
od OMP » 11 Jun 2020, 20:43
nije bre toliko strasno meni se na gomili kola culo lagano struganje tocka kad ga vrtis u prazno ali se tocak vrti slobodno i nikad mi se nije grejala felna, na jedom auto se jeste grejala jer su ribala klesta i nisu vracala lepo ali zato tocak kad zavrtis u prazno okrene jedva 1 krug i stane, to jeste otpor ali kad se tocak slobodno vrti par krugova iako malo struze to je zanemarljivo i zbog toga sigurno nece da se greje felna. i na kraju krajeva kod njega je to mozda trenutno dok ne nalegnu paknovi malo
-
Dare4x4
- Postovi: 3153
- Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00
Post
od Dare4x4 » 11 Jun 2020, 20:45
Stvar je prosta.
Zapekao ti je cilindar na levom. Koči slabije jer se veliki deo pritiska ulja troši na istiskivanje klipa. Kad pustiš pedalu, opruga nema snagu da savlada zapekli cilindar i točak koči i dalje i zato se greje.
Digni ga na dizalicu i stisni jako kočnicu ali sa upaljenim motorom (da bi ti servo pomogao). Onda pusti, izađi i probaj da zavrtiš. Videćeš da zapinje.
-
A170T
- Postovi: 2132
- Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47
Post
od A170T » 11 Jun 2020, 20:49
ljubitelj je napisao:A170T je napisao: ↑11 Jun 2020, 20:07
Vrte se slobodno, cuje se lagano struganje ali nista strasno.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Strašno je. Ne sme ništa da se čuje.
To znači direktno i nedvosmisleno da se ne okreće točak slobodno.
Posledično se pregreva usled prevelikog stalnog trenja, a trenje je upravo ono što se čuje. Zvuk je posledica i dokaz da ne postoji potreban zazor izmedju 2 povšine, pakne i doboša.
Da li si, tj majstor, menjao kočiona creva, na obe strane. Jedan od mogućih kvarova koji se manifestuje kako si opisao je upravo kvar creva.
Da sam mom majstoru zahtevao kompletnu zamenu kocionih creva, kocione tecnosti uz vec dogovorenu zamenu potrosnih delova verovatno bi me gadjao najblizim hladnim predmetom pri ruci
Edit: Salu na stranu, njemu je receno da menja sve sto je potrebno. Valjda nije video potrebu da menja kociona creva.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока