Servis - Razno
Re: Servis - Razno
to je HDI motor koji ide i u ford-a pored PSA grupe tako da nema nekih bitnih mana sem onih vec poznatih oko intervala zamene ulje
- Heineken
- Postovi: 6238
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Servis - Razno
Koje je godiste taj Volvo?
Ako je novija verzija motora sa 8v onda su i ti problemi sa uljem dosta redji nego kod onog 16v motora.
Ako je novija verzija motora sa 8v onda su i ti problemi sa uljem dosta redji nego kod onog 16v motora.
Re: Servis - Razno
inace osim delova motora ostalo nista ne pasuje sa PSA ili forda
- Darko
- Postovi: 9054
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
2013, 2014, 2015..
Treba skratiti interval zamene ulja?
A te dizne, jel one prave problem, kao neka cifra od 1000e za zamenu?
Kvacilo i zamajac to je isto kao na psa i fordu?
Trapovi i kocnice ne odgovaraju sa focusa?
Treba skratiti interval zamene ulja?
A te dizne, jel one prave problem, kao neka cifra od 1000e za zamenu?
Kvacilo i zamajac to je isto kao na psa i fordu?
Trapovi i kocnice ne odgovaraju sa focusa?
Re: Servis - Razno
kod tih godista problem je resen, koliko znam trap i kocnice ne odgovaraju od ford/psa, kvacilo i zamajac bi trebalo da su isti, dizne koliko znam nisu problematicne kod tih motora, ako i riknu menja se samo ulozak kao kod jtd-a i to nije skupo, 50ak evra remont a toliko su i polovne, konkretno za starije verzije motora e sad ne znam dal su dizne nesto drugacije kod tih novijih godista
- Heineken
- Postovi: 6238
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Servis - Razno
To je ta novija verzija motora sa 8 ventila
Re: Servis - Razno
Preporuka za elektronicara u Beogradu? Usla mi voda u ECU sinoc, opet nije hteo preko 2000 obrtaja. Majstor ga izduvao kompresorom, ali je potreban dobar elektronicar da ocisti kontakte i zastiti dobro od prodora vode.
Сад му није ништа...
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Servis - Razno
auto elektronika chip tuning u TC na tošinom bunaru prema bežanijskoj kosi, prekoputa studentskog grada
Re: Servis - Razno
Da li je to bese ovde sa leve strane? Sta vredi pogledati, da li ova guma lepo stoji, da li je ostecena, da li hauba naleze lepo (dovoljno je malo da voda nadje put). U principu bi na osnovu tragova vode trebalo da se vidi gde ulazi. Mozes da odes i na perionicu, ali da prethodno zastitis kompjuter sa necim, kesom ili slicno i onda sibas dok ne nadjes gde ulazi.markoue je napisao:Preporuka za elektronicara u Beogradu? Usla mi voda u ECU sinoc, opet nije hteo preko 2000 obrtaja. Majstor ga izduvao kompresorom, ali je potreban dobar elektronicar da ocisti kontakte i zastiti dobro od prodora vode.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Servis - Razno
Jos jedan ''lav'' sa problemom
Sestri je otisao ablender na peugeotu 307 2.0HDI 2002 godiste.
Pitanje da li moze bilo koji ablender za to godiste ili mora po serijskom broju ablendera da se trazi? Zato sto su nju nesto naplasili da ne moze bilo koji ablender jer ce onda morati da se reprogramira racunar sto je meni nebuloza teska.
Sestri je otisao ablender na peugeotu 307 2.0HDI 2002 godiste.
Pitanje da li moze bilo koji ablender za to godiste ili mora po serijskom broju ablendera da se trazi? Zato sto su nju nesto naplasili da ne moze bilo koji ablender jer ce onda morati da se reprogramira racunar sto je meni nebuloza teska.
Re: Servis - Razno
@gazza Hvala, danas cu da odem kod njih.
@lami Da, to je komp. Taj majstor koji je izduvao kompresorom je rekao da nije lepo vracen, tj. da je neko isekao gumu koja dihtuje izmedju poklopaca.
Auto radi kako treba, ali preventivno moram da ocistim kontakte i da mi neko dobro zatvori komp.
Za perionicu dobra ideja, videcu sta kazu ovi momci sto je gazza preporucio. Hvala na savetima.
@somi-car U pravu su, postoje dva tipa ablendera: Dav i Delphi. Mora da se skine volan i ablender, pa da se vidi koji je tip. Ne znam kakve probleme ima sa ablenderom, ja sam kupio rucicu samo na aliju, i majstor koji radi te ablendere mi za 20 evra prepakovao. Cena kompletnog ti je oko 50 evra, u to ti ulazi i ugradnja.
@lami Da, to je komp. Taj majstor koji je izduvao kompresorom je rekao da nije lepo vracen, tj. da je neko isekao gumu koja dihtuje izmedju poklopaca.
Auto radi kako treba, ali preventivno moram da ocistim kontakte i da mi neko dobro zatvori komp.
Za perionicu dobra ideja, videcu sta kazu ovi momci sto je gazza preporucio. Hvala na savetima.
@somi-car U pravu su, postoje dva tipa ablendera: Dav i Delphi. Mora da se skine volan i ablender, pa da se vidi koji je tip. Ne znam kakve probleme ima sa ablenderom, ja sam kupio rucicu samo na aliju, i majstor koji radi te ablendere mi za 20 evra prepakovao. Cena kompletnog ti je oko 50 evra, u to ti ulazi i ugradnja.
Сад му није ништа...
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Servis - Razno
Hvala na odgovoru. Njen je Dav model i to su joj rekli. Znaci samo da jurim Dav model?
Re: Servis - Razno
Ne ide prema godištu nego prema VIN i/ili DAM broju, koliko se sećam kada sam gledao malo detaljnije ima nekih 7 podtipova ablendera za 307 koji su svi isti a i različiti istovremeno, tj ne može se unapred znati da li će BSI prepoznati novi osim ako nije proverano po VIN broju ali se može BSI reprogramirati.
Ali, obično ablender i ne crkne električki nego se pohaba mehanički. U Francuskoj se ne menja nego se reparira, tj izvrši zamena kuglice i/ili plastike u koju ona upada i vrati oprugica ako je ispala. Em jeftinije em brže i 100% pouzdano bez potrebe za jurenjem kodova COM2000 / tako se inače zove podsistem za ablender, komande radija, uključivanje sveta, maglenki,sirenu.../
Ceo tutorijal remonta ručica na 307 je opisan na forum307.com a poželjno je da kapiraš francuski tj čitaš u originalu jer gugl prvodilac dosta loše radi.
Volan na 307 se ne skida, pristup ablenderu je 30 sekundi posla, samo se skine maska- obloga oko volana a ablender je na klik uglavljen, ali hoće da pukne plastična žabica koja ga drži u položaju.
Dobar izbor novih ablendera, kopija naravno, imao je Polcar po cenama manjim od ovoga što je pomenuto da se traži za pakovanje polovnih.
Meni je sve ok sa ablenderom ali sam prošao celu proceduru edukacije kada sam ugradjivao ručicu za tempomat, koja je takodje COM2000 odnosno isto što i ablender u konstrukcionom smislu povezivanja sa BSI. Tu ima 3 moguće varijante tempomata za moje godište...
Uglavnom ne može jednostavno da bude plug and play zamena delova kod francuza izgleda...
ps. to godište koristi VAN magistralu za komunikaciju, obrati pažnju da ako ti pričaju o verziji za CAN magistralu to sigurno ne odgovara tvom autu. Još nešto ako ti ponude polovni BSI uz ručicu imaju u vidu da je BSI uparen sa ECU i svako rasparivanje pravi priličnu problematiku oko instrument table i može da dovede do blokade.
DAM broj je ođštampan na nalepnici na A stubu sa strane vozača. Broj koji vidiš je kodiran pa ti treba i dekoder da broj pretvoriš u odgovarajuči podatak proizvodne nedelje koji je potreban pri naručivanju delova.
Ako nešto nisam dobro pohvatao ne zameri, nisam imao problema sa elektronikom na mom pugu pa uglavnom su posredna tudja iskustva rešavanja.
Ali, obično ablender i ne crkne električki nego se pohaba mehanički. U Francuskoj se ne menja nego se reparira, tj izvrši zamena kuglice i/ili plastike u koju ona upada i vrati oprugica ako je ispala. Em jeftinije em brže i 100% pouzdano bez potrebe za jurenjem kodova COM2000 / tako se inače zove podsistem za ablender, komande radija, uključivanje sveta, maglenki,sirenu.../
Ceo tutorijal remonta ručica na 307 je opisan na forum307.com a poželjno je da kapiraš francuski tj čitaš u originalu jer gugl prvodilac dosta loše radi.
Volan na 307 se ne skida, pristup ablenderu je 30 sekundi posla, samo se skine maska- obloga oko volana a ablender je na klik uglavljen, ali hoće da pukne plastična žabica koja ga drži u položaju.
Dobar izbor novih ablendera, kopija naravno, imao je Polcar po cenama manjim od ovoga što je pomenuto da se traži za pakovanje polovnih.
Meni je sve ok sa ablenderom ali sam prošao celu proceduru edukacije kada sam ugradjivao ručicu za tempomat, koja je takodje COM2000 odnosno isto što i ablender u konstrukcionom smislu povezivanja sa BSI. Tu ima 3 moguće varijante tempomata za moje godište...
Uglavnom ne može jednostavno da bude plug and play zamena delova kod francuza izgleda...
ps. to godište koristi VAN magistralu za komunikaciju, obrati pažnju da ako ti pričaju o verziji za CAN magistralu to sigurno ne odgovara tvom autu. Još nešto ako ti ponude polovni BSI uz ručicu imaju u vidu da je BSI uparen sa ECU i svako rasparivanje pravi priličnu problematiku oko instrument table i može da dovede do blokade.
DAM broj je ođštampan na nalepnici na A stubu sa strane vozača. Broj koji vidiš je kodiran pa ti treba i dekoder da broj pretvoriš u odgovarajuči podatak proizvodne nedelje koji je potreban pri naručivanju delova.
Ako nešto nisam dobro pohvatao ne zameri, nisam imao problema sa elektronikom na mom pugu pa uglavnom su posredna tudja iskustva rešavanja.
Re: Servis - Razno
Somi, ako budeš trazio polovni, javi se u pp da ti dam kontakt od momaka iz Stepojevca koji imaju sve i svasta za Peugeot.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Nisam znao za ovih 7 podtipova sto kaze Ljubitelj, ali najbolja opcija ti je da odes na neki otpad (mozes i u Stepojevcu, ja licno sam isao kod coveka iz Borce) i da ti oni ugrade.
Prodaju se te kuglice i prstenovi za 1000 dinara, ali mislim da je pipav posao za nas koji se ne bavimo time. Imas na yt ceo tutorial, mislim da je naziv klipa: COM2000 repair.
Prodaju se te kuglice i prstenovi za 1000 dinara, ali mislim da je pipav posao za nas koji se ne bavimo time. Imas na yt ceo tutorial, mislim da je naziv klipa: COM2000 repair.
Сад му није ништа...