Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Koliko je komplikovano naknadno ugraditi merac temperature motora na autu?
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- srdjanyo
- Postovi: 3258
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Došlo vreme da se kupi katalizátor za Fabiju Mk1. Da li znate gde u Novom Sadu imaju po razumnim cenama i koji auspuh servis da angažujem za ugradnju?
Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока
Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Baš na motoru ili temperature rashladne tečnosti?A170T je napisao:Koliko je komplikovano naknadno ugraditi merac temperature motora na autu?
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Za ovo drugo nije komplikovano. Obično u setu ima prsten sa sondom. Crevo za rashladnu tečnost se Iseče (sad sam već zaboravio dal pre ili posle termostata) , ubaci se prsten sa sondom, na krajevima prstena se crevo stegne šelnama. Pokazivač temperature se montira negde na tablu gde ti odgovara, sprovedu se te dve, tri žice, zavisno od modela. Na svakom tom pokazivaču i sondi se dobija uputstvo za povezivanje.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
- LukaMaletin
- Postovi: 1393
- Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
- Garaža: Renault Clio 1.5 dci 2015
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Moguće da ti auto već ima merač, nemaš na instrumentu, ali bi preko obd-a mogao da očitaš temperaturu.
Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
- stejer
- Postovi: 392
- Pridružio se: 11 Mar 2018, 03:04
- Garaža: Audi A3 1.9 TDI Sportback, VW Scirocco 2.0 TSI DSG, BMW F10 525d Xdrive
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Da, neki blutut/wifi obd i preko aplikacije na telefonu ispratis.
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Servis - Razno
Ja sve te parametre dobijam preko one igracke dijagnostike i super prikazuje vecinu parametara...
Re: Servis - Razno
Interesuje me vase misljenje , juce pricam s kumom na temu menjanja kocione tecnosti , on na to kaze kako mu je majstor rekao da je kod Opela dosta tesko to dobro izliftirati nakon promene, pa to i izbegava, a lik je navodno svojevremeno radio kod Cirkoma pa bi trebalo da zna posao.
Moj kum dodje na ovu ideju, sa spricem ce izvaditi koliko god moze kocione tecnosti iz posude za dolivanje, sipati novo i tako voziti neko vreme, zatim opet izvaditi koliko go moze , pa opet sipati novo. Poenta je da ce se dolivanjem novog ulja ono izmesati , pa tako par puta i fakticki ce ga oporaviti u neku ruku a bez klasicne zamene.
Pije li ovo vodu , vredi li to cemu ?
Moj kum dodje na ovu ideju, sa spricem ce izvaditi koliko god moze kocione tecnosti iz posude za dolivanje, sipati novo i tako voziti neko vreme, zatim opet izvaditi koliko go moze , pa opet sipati novo. Poenta je da ce se dolivanjem novog ulja ono izmesati , pa tako par puta i fakticki ce ga oporaviti u neku ruku a bez klasicne zamene.
Pije li ovo vodu , vredi li to cemu ?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Voda padne dole u cilindre, mislim da nema sanse da ce se popeti u posudu.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Zašto je problem isterati staru tečnost?
Re: Servis - Razno
Pa liftiranje kocnica nakon zamene ulja je problem tj da se to dovede u dooobro stanje je kod Opela problematicno , tako mu taj majstor rece a on ne bi da cacka mecku ako ne mora.
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Servis - Razno
Nema efekta nikavog to sa sipanjem nove tecnosti u posudu.
Zameni tecnost komplet nije to nikakav bauk.
Menjao sam sa bratom na astri g i na puntu bez ikakvih problema.
Zameni tecnost komplet nije to nikakav bauk.
Menjao sam sa bratom na astri g i na puntu bez ikakvih problema.
Re: Servis - Razno
Ideja je delimično dobra ali treba obezbediti cirkulaciju tečnosti kroz glavni kočioni cilindar i kroz cevi.
Dakle, mogao bi da izvuče špricem ulje iz posude, nalije novo, a onda na jednom po jednom točku ispušta ulje dok ne poteče novo. Ja sam tako menjao ali na Yugu i nije ušao vazduh uopšte. Samo oprezno da se ne slomi neka sisica za ispuštanje vazduha.
Dakle, neko stisne kočnicu, ti odviješ sisicu i ulje izađe, a pedala lagano propada. Pred kraj propadanja, zavrneš. On opet nagazi, opet odviješ i tako 3-4 puta na svakom točku dok novo ulje ne poteče. Bitno je da pre nego pomoćnik pusti pedalu, ti prvo zavrneš kako eventualno ne bi povukao vazduh nazad ali mislim da bi se to teško desilo. Sve vreme treba pratiti nivo u posudi jer, naravno, opada zbog ispuštanja.
Može na sisicu da se nabije providno crevo odgovarajućeg prečnika i sprovede u neku flašu, kako ulje ne bi prskalo svuda okolo i kako bi se propratili eventualni mehurići.
Nikako ne treba prvo isterati ulje kao kada se menja u motoru jer bi tada ušao vazduh u sistem i moglo bi biti komplikovano da se istera.
Dakle, mogao bi da izvuče špricem ulje iz posude, nalije novo, a onda na jednom po jednom točku ispušta ulje dok ne poteče novo. Ja sam tako menjao ali na Yugu i nije ušao vazduh uopšte. Samo oprezno da se ne slomi neka sisica za ispuštanje vazduha.
Dakle, neko stisne kočnicu, ti odviješ sisicu i ulje izađe, a pedala lagano propada. Pred kraj propadanja, zavrneš. On opet nagazi, opet odviješ i tako 3-4 puta na svakom točku dok novo ulje ne poteče. Bitno je da pre nego pomoćnik pusti pedalu, ti prvo zavrneš kako eventualno ne bi povukao vazduh nazad ali mislim da bi se to teško desilo. Sve vreme treba pratiti nivo u posudi jer, naravno, opada zbog ispuštanja.
Može na sisicu da se nabije providno crevo odgovarajućeg prečnika i sprovede u neku flašu, kako ulje ne bi prskalo svuda okolo i kako bi se propratili eventualni mehurići.
Nikako ne treba prvo isterati ulje kao kada se menja u motoru jer bi tada ušao vazduh u sistem i moglo bi biti komplikovano da se istera.
Re: Servis - Razno
Kakvih sve ima komplikovanih ideja, ašto da ne bude jednostavno kao kada se radi pravilno
Ne znam u čemu je Opel specifičan ali kod svih za koje znam se samo prikači alat i jednostavno zameni tečnost uz automatsko luftiranje vazduha, posao od minut dva po točku.
Ako je baš vazduh ušao u sistem preko dijagnostiike se pokrene program rada ABS pumpe i opet nije ništa prekomplikovano.
U tom Opelovom servisu su valjda koristili namenski alat, logično je da ga ovlašćeni servis ima.
Samo je jedan problemčić, bez alata je sve baš dosta duže i da kažem "komplikovano", kao što je opisano u primeru za Jugo.
Ne znam u čemu je Opel specifičan ali kod svih za koje znam se samo prikači alat i jednostavno zameni tečnost uz automatsko luftiranje vazduha, posao od minut dva po točku.
Ako je baš vazduh ušao u sistem preko dijagnostiike se pokrene program rada ABS pumpe i opet nije ništa prekomplikovano.
U tom Opelovom servisu su valjda koristili namenski alat, logično je da ga ovlašćeni servis ima.
Samo je jedan problemčić, bez alata je sve baš dosta duže i da kažem "komplikovano", kao što je opisano u primeru za Jugo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Ne znam koliko je auto star i u kakvom je stanju, ali ako su sisice na celjustima lose verovatno covek iz iskustva nece da rizikuje. Inace i ja sam prosli na svom aitu skroz izvukao iz posude staru tecnost i onda usuo novu. Tako se odma krene ispiranje cevi i cilindara unesto da se mesa novo ulje sa starim u posudi.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money