Servis - Razno

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
ChobbyNS
Postovi: 1036
Pridružio se: 30 Avg 2017, 15:25
Garaža: Alfa Romeo GT

Re: Servis - Razno

Post od ChobbyNS » 19 Nov 2019, 21:23

Ja sam se opremio:)
Samo cekam da uzmem od drugara drugu usisnu granu, da je ocistim pa da zamenimo moju tom cistom i da egr resim softver/plocice.
Slika

Korisnikov avatar
Puzo81
Postovi: 3263
Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od Puzo81 » 20 Nov 2019, 00:43

:thumbup:

Slika

Slika


Slika

Slika

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Servis - Razno

Post od HKS » 20 Nov 2019, 15:49

Ivan je napisao:
19 Nov 2019, 15:33
Zavisi koliko planiras voziti jos auto, mozda ti se i isplati da zamenis sve dizne, ako ne resavaj nekako tu losu sto kaze majstor da curi da ne sjebe klip.
Curi gore oko dizne pa bude mokra 'el se tako vidi?

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 6242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Servis - Razno

Post od Heineken » 20 Nov 2019, 16:42

Curi unutra i spira klip , ne rasprsuje vise gorivo kako treba

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8033
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 20 Nov 2019, 16:50

to sto curi gore oko dizne (sto vidis kad otvoris haubu) nece da osteti klip jer ne moze da se slije dole i prodje do cilindra, moze jedino ako sama dizna curi i pusta vise goriva u cilindar (ali to se ne vidi dok se ne skinu ili ispitaju dizne prkeo dijagnostike), kad curi gore i talozi se na glavi motora vrlo verovatno je otisla bakarna podloska koja ide izmedju dizne i glave, neretko stradaju i na njoj pusta naftu, one se po pravilu obavezno menjaju kad se i repariraju ili menjaju dizne ali mogu i ovako nezavisno po potrebi, ja bih poceo od toga, to je jednostavan i jeftin posao, takodje treba proveriti i koliko je stegnut sraf cevcice koja dovodi gorivo do dizne, hoce i tu da se olabi pa da vlazi, mozda i na prelivima pusta pa se slije dole na glavu.

Korisnikov avatar
GJSenna
Postovi: 512
Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
Lokacija: Sweden

Re: Servis - Razno

Post od GJSenna » 20 Nov 2019, 16:54

Da, curi unutra kao da kaplje i tako zapali klip i auto vise trosi naftu i ulje.
Ali taj problem se obicno javlja od 200 do 250k km. Mada ja sam se posavetovao sa majstorom juce da vozim preko 300k pa tek onda da zamenimo sve 4 odjednom.
Slika

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8033
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 20 Nov 2019, 16:59

ako je tako onda je dizna u problemu definitivno

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5030
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo » 20 Nov 2019, 23:07

GJSenna je napisao:Moj je 1.6hdi a jedna kosta 300e.
Zamena mi nije problem, proveren majstor.
Ove se brizgaljke ne remontuju, mora nove, ne znam kojeg su proizvodjaca.
Zamenicu samo tu sto je losa, a kasnije ostale. Ne daju mi se bas 1200e odjednom. :/
Ma kakva dizna 300 evra :) Sve 4 polovne u top stanju za taj motor nadjes za te novce. To je mozda original nova u ovlascenom. Dizna kad crkne lupa na tom motoru samo tako, ne ide kako treba, ler je nestabilan. Izmeri dizne kako treba prvo. Uostalom cuje se kako cekica odmah kad krene da zeza (i to bas lupa). Dakle prvo bolji majstor da ispita kako treba pa ako je bas van parametra (a to bi osetio itekako) onda nadji polovnu i to je to. Ako ne trosi ulje i ako je potrosnja goriva ista, onda nema sanse da je dizna.

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk


"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Servis - Razno

Post od HKS » 21 Nov 2019, 00:08

A koliko vise trosi kad je dizna losa?
Kako uopste naci dobre polovne dizne?

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5030
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo » 21 Nov 2019, 07:12

Pa skoci potrosnja za litar do dva. Dizne imas na svakom cosku sa garancijom od godinu dana, lako se provere kod majstora ako bas treba.

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
GJSenna
Postovi: 512
Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
Lokacija: Sweden

Re: Servis - Razno

Post od GJSenna » 21 Nov 2019, 07:19

Dizne ima ali su dosta skupe.
Ja recimo u Swe ne mogu da nadjem polovne, a da su ispod 200-250e komad.
Ima one reparirane, cak su neke i skuplje.
Slika

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5030
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo » 21 Nov 2019, 07:28

80 do 100e maksimum sa garancijom. 50-60e neproverene bez garancije. Za 1.6 HDI mozes da biras. Mozda za neke motore koji nisu toliko cesti su skupe i tesko se nalaze.

A recimo na 2.0 HDI kod nas u Picassu, dizne originalne guraju 450.000km, otor radi, samo prede. Apropo onoga da dizne traju samo 250.000km. Ma kakvi. Uz dobro gorivo i redovne servise na vreme traju koliko hoces.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
GJSenna
Postovi: 512
Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
Lokacija: Sweden

Re: Servis - Razno

Post od GJSenna » 21 Nov 2019, 08:36

Hvala Cosmo.
Ovo je vec neka normalna cena, a ne kao ovde 1200€/4kom pa ludnica prava. Plus ruke i ostalo uz to.
I ja mislim da dizne traju malo duze od tih 250000km ako je dobar dizel i koriste ponekad oni aditivi za ciscenje dizni.
Slika

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5030
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo » 21 Nov 2019, 08:59

Ovde skinu dizne sa rastirenih auta ako valjaju, provere ih i ima ih polovnih dosta. Za 2.0 HDI su 50 evra recimo. Naravno ne znaci da nece crci i te polovne al opet daju garanciju. Dizne se kupuju po broju i mora da se upare dijagnostikom cini mi se.

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

ljubitelj
Postovi: 10571
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj » 21 Nov 2019, 09:22

Radni vek dizni pre svega ima veze sa radnim pritiskom i samim tipom tj vrstom. Neke traju duze i mogu 300+k a neke krace pa vec na 200k ispadaju iz kalibracije za normalan rad.
Dizne imaju slican radni vek svuda u svetu, i u Svedskoj i Nemackoj itd a nelogicno je stoga da bas svuda je gorivo faktor koji odredjuje mehanicko habanje.

Cena nove od 300evra je realna, a polovne dizne su kao polovni klipovi/karike ili polovna lamela kvacila. Ko vadi ispravne dizne iz ispravnog motora da bi ih jeftino prodao i jos placao skupe ruke za to? Garancija usmeno na casnu rec na polovne dizne ;) ,Pa eto i ti imas u autu sada polovne dizne i kao moze se garantovati nesto za njihov buduci rad, budimo realni.

Druga je stvar ako nadjes slupan auto koji je malo presao i onda je veca sansa da su dizne ok.
U tom slucaju mozda je najbolje prosto celu glavu uzeti sa tog motora sa sve diznama i samo prebaciti na tvoj blok.

Inace, dizne se menjaju (i kupuju) u setu znaci sva 4 komada jer trebaju biti uparene po karakteristikama za pravilan rad motora. Sve ostalo je moguca budzevina koju diktira nedostatak novca za pravilan remont sistema ubrizgavanja sto se naravno svuda radi ali onda ne treba da iznenadi pojava kvara na drugoj dizni i drugim sklopovima auta (plivajuci zamajac ubrzano strada od neravnomernog ubrizgavanja npr).


Imaj u vidu da ako je utvrdjeno da dizna piski u cilindar znatno je uvecan rizik da bude potrebna zamena/ generalni remont motora u prilicno kratkom vremenu rada motora u takvim uslovima nekontrolisanog sagorevanja.

cosmo, 2,0HDI je motor za respekt kilometraze i pravljen da ide, ide ide ...a dizne su jeftine jer ih ima ko pleve a retko kome trebaju. Ovde je prica o Volvou 1,6 dizel i njegovim diznama u kombinaciji sa Volvo softverom/ ECu motora i cenama na svedskom trzistu.

Odgovori