Servis - Razno

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Servis - Razno

Post od nikaragva » 21 Nov 2019, 14:16

ChobbyNS je napisao:
21 Nov 2019, 12:43
nikaragva je napisao:
ChobbyNS je napisao:
19 Nov 2019, 21:23
Ja sam se opremio:)
Samo cekam da uzmem od drugara drugu usisnu granu, da je ocistim pa da zamenimo moju tom cistom i da egr resim softver/plocice.
Slika
Zasto zatvaras EGR?
Zbog ovoga. Ako je map senzor ovakav, usisna grana nije ništa bolja. Čepiranjem i gašenjem egr sprečavam taloženje čađi u usisu koji će naravno biti očišćen kada se to sve bude radilo.Slika
Taj EGR se prilicno lako cisti. Nisam cuo da je ikad ikom na mjet crkao EGR.
A sad usisna, jbg, cistis i nju, iako je komplikovana za skidanje. Mada je nikad nisam cistio, nisam siguran da ima potrebe. Stavio sam novu u jednom trenutku i iako je sve ostalo na motoru ostalo isto, samo je usisna promenjena, auto je tako isao kao da je dobio dodatnih 30-40ks :) Ali to se osetilo samo na niskim obrtajima, ili ti nizim brzinama. Kada ga drzis na preko 3000rpm, nema razlike nova usisna stara usisna, ili je barem ja nisam primetio.
Ocistim ponekad MAP senzor, mozda 1-2 puta u toku njegove karijere. Kupim nov za 15ak evra i stavim. Obicno su mi trajali oko 100.000km. To izadje ‭0.00015‬e/km, sto je po meni ok trosak.

Korisnikov avatar
ChobbyNS
Postovi: 1036
Pridružio se: 30 Avg 2017, 15:25
Garaža: Alfa Romeo GT

Re: Servis - Razno

Post od ChobbyNS » 21 Nov 2019, 14:17

Ako pločica nije progorela onda je verovatno isti kao što je bio kad si ga očistio. Egr je najveći krivac za prljanje usisne grane

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od Ivan » 21 Nov 2019, 14:33

Ljubitelj objasnio, dizna mora da se raspada da primetis neke simptome i to opet vrlo cesto bez greske na bordu ili dijagnostici.

Ljudima je lakse da se lazu da su dizne dobre jer auto moze da se upali i kotrlja

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
Puzo81
Postovi: 3265
Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od Puzo81 » 21 Nov 2019, 15:08

ChobbyNS je napisao:
21 Nov 2019, 14:17
Ako pločica nije progorela onda je verovatno isti kao što je bio kad si ga očistio. Egr je najveći krivac za prljanje usisne grane

Ma kakvi da progori, 3-4mm prohromska je, kupio od nekog momka na ARCS pre 3godine.
Sada kada sam skidao pločicu na sredini na njoj je bila masno/garava naslaga od 2mm.

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Servis - Razno

Post od HKS » 21 Nov 2019, 15:45

ChobbyNS je napisao:Ako uzmeš turbo benzin čekaju te svi dizelski problemi. Turbo, dizne plivajući zamajac, dpf Slika
Atmo, 2.0 ili tako nesto

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Servis - Razno

Post od nikaragva » 21 Nov 2019, 16:04

Pa to nisu problemi :)
Ni zamajac ni turbo ni dizne ni dpf. To je jednostavno zamor materijala ili istekao rok upotrebe.
Zaista je retkost da nesto od tih delova otkaze tokom propisanog zivotnog veka.

Druga je stvar sto se kod nas uvoze lesevi sa 500.000 pa su nam krive lose dizelske dizne visokog pritiska, turbine, zamajci, dpf, ... i drugi slicni delovi.

Ne znam kako ce ljudi prolaziti tehnicki pregled, kada on zaista bude postojao kod nas, ako su poskidali sve te delove sa automobila.

Slazem se da je bolja opcija voziti atmo motor, ko nema novca da propisno odrzava vozilo sa svim tim gore nabrojanim delovima. Ali onda gubi neke druge stvari, jer danas su takva vozila sve redja, a samim tim polovna ce biti starija i sa manje opreme.

Korisnikov avatar
mitar1982
Postovi: 329
Pridružio se: 11 Maj 2019, 14:45
Garaža: Opel Insignia Sports Tourer SW 2.0 CDTI EDITION 110 hp
Lokacija: NO

Re: Servis - Razno

Post od mitar1982 » 21 Nov 2019, 16:20

Ja sam zbog toga izabrao Vectru 1.8 pre par godina. Najjednostavniji mogući auto, sa malo potencijanih skupih kvarova. Kad sam gledao novijeg dizela uslov je bio da je prešao ispod 100.000 km.
“I should be sorry if I only entertained them, I wish to make them better.” – G.F. Handel

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10471
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Servis - Razno

Post od TheWickerMan » 21 Nov 2019, 16:40

ChobbyNS je napisao:Ako uzmeš turbo benzin čekaju te svi dizelski problemi. Turbo, dizne plivajući zamajac, dpf Slika
Ja sam namerno uzeo malolitražni turbo benzinac, i za sad sve okej posebno sa dpfom koga i nemam :D

OnePlus 6T via TT


Korisnikov avatar
GJSenna
Postovi: 512
Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
Lokacija: Sweden

Re: Servis - Razno

Post od GJSenna » 21 Nov 2019, 16:42

Zamor materijala ali i kako se kome zalomi.
U mom slucaju Volvo ima pravu km skoro 250oookm nista nisam menjao sem jednom druk lager.
A licno sam video taksitu u Golfu 7, 1.0tsi sa 650000km na satu. Nisam verovao, a kaze da se svake druge nedelje menja ulje, a jednom su turbina i amortizeri menjani. Golf kao bombona ali je trosio ulje. 24h se vozi ne staje.
Slika

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19263
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Servis - Razno

Post od Heinz » 21 Nov 2019, 17:04

To je drugo. Das Auto.

ljubitelj
Postovi: 10588
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj » 21 Nov 2019, 18:55

cozmo je napisao:
21 Nov 2019, 14:11
BSI motorni (ECU, ali francuzi sve zovu BSI) vrsi korekciju dizni, ne rade to one same od sebe. Na osnovu svih parametara. Imas u servisnom uputstvu za servise... Antipollution pali cim ne moze da koriguje zbog bilo cega. Samo treba dobar dijagnosticar.

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Franczi BSI zovu BSI i to je ono sto sam opisao, kutija sa relejima, osiguracima i malo elektronike. Nema dodira sa diznama ni u kakvom pogledu.
PSA naziva tako a zove se jos i Body Computer ili CEM ili kako vec koji proizvodjac naziva.
ECU motorni je nesto sasvim drugo. I Francuzi ga zovu takodje ECU a konkretno kod PSA je Bosch ili Continental (Siemens) dok je BSI vecinom Sagem mada ima jos proizvodjaca koji su korisceni od strane PSA.
danas.
Antipolution je opsti fancuski naziv za engleski pojam error i pali se na sve zivo, pa i na protok vazduha na usisu ako se ne uklopi u sablon iz memorije.
Nesto sto bas nista ne pomaze da se shvati o cemu se radi, jedna od vecih gluposti koje su Francuzi osmislili.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8049
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 21 Nov 2019, 19:40

ljubitelj je napisao:
21 Nov 2019, 18:55

Nesto sto bas nista ne pomaze da se shvati o cemu se radi
bas tako

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Servis - Razno

Post od nikaragva » 21 Nov 2019, 20:29

Pjer ubacio

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 2237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
Lokacija: BG

Re: Servis - Razno

Post od somi-car » 21 Nov 2019, 22:43

TheWickerMan je napisao:
21 Nov 2019, 16:40
ChobbyNS je napisao:Ako uzmeš turbo benzin čekaju te svi dizelski problemi. Turbo, dizne plivajući zamajac, dpf Slika
Ja sam namerno uzeo malolitražni turbo benzinac, i za sad sve okej posebno sa dpfom koga i nemam :D

OnePlus 6T via TTc
Ja sam zbog toga odabrao 2.2 atmo benz i nisam se do sada pokajao. 80% voznje je na otvorenom sa njim i koristim ga za putovanja.

Jednostavna mehanika, malo jaci motor bas zbog putovanja i ja zadovoljan.

Servis retko posetim i mogu na prste da nabrojim sta sam zamenio. Jos bolje je sto pred put nema tu sta da se proverava. Ulje vidis na tabli, ako bi zafalilo antifriza opet bi video upozorenje.

Nemam zamajac, dpf...nista sto unosi dodatne probleme.

Samo napunis bojler od 80l i teras...upravo se vratio sa puta. Od juce nekih 650 km. Sutra ide jos 200 km...i tako kad god zatreba.

Za sada nemam racunicu da nesto sto stvarno lepo radi vec tri godine menjam.

Ali zato jtd koji supruga aka i ja po gradu kostao nas vremena, para i zivaca cak i prrvise...

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23807
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od dragvorl » 21 Nov 2019, 22:52

Jel ima taj 6 brzina? Drugar ima C5 2.0 i ima samo 5, to je na AP bruka lose.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Odgovori