Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Sta znam, ja sam u Inbacu menjao zadnje silent-e na Stilu, delovali su korektno, pregledali sve, rekoše sta bi trebalo u nekom momentu da odradim i to je to. Bilo je cimanja oko skidanja silent-a, ali odradise ih.
Sent from my 3310 using Tapatalk
Sent from my 3310 using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Da ne otvaram posebnu temu. Naime, kod sestre na passatu b7 2.0 103kw od nedavno, pri prvom paljenju kada je pritisnuto kvacilo cuje se blagi zvuk bu bu bu... Koji prestaje kada se pusti kvacili nakon 10ak minuta voznje u potpunosti se ne cuje i ne javlja se sve do sutrasnjeg paljenja kada auto prenoci. Vozilo je kupljeno novo i trenutno ima 97000km. Do sada na istom radjeni servisi i jednom zamenjene zadnje plocice. Nikakvih drugih simptoma nema, salta, vozi kao prvog dana, svo vreme odrzavan u ovlastenim servisima. Sumnjam na druk lezaj, i gledajuci po Nemackim forumima znalo se javiti na mnogo manjoj kilometrazi i prakticno novim autima. Na linku je zvuk koji sam pokusao da opisem.
https://vocaroo.com/1nXo9kOvXeFH
https://vocaroo.com/1nXo9kOvXeFH
Re: Servis - Razno
Ima li neko preporuku za reparaciju letve volana? Pežo 207 je u pitanju ako je bitno.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Servis - Razno
Preporuka za neki servis dizni? Konkretno benzinske dizne, provera odstupanja i reparacija mikrofiltera i ostalih cudesa
-
- Postovi: 52
- Pridružio se: 15 Sep 2018, 13:34
Re: Servis - Razno
Bio danas da proverim trap, kočnice i sl međutim videše da mi negde curi ulje
E sad ne ostavlja fleke, i sl ali kažu da se odnegde sliva i da bi motor trebao da se opere i vidi odakle i šta i kako.
Ja po vožnji i ponašanju auta ne vidim neke problem, normalno pali, nema dima na auspuhu, lepo ide, lepo vuče, skoro bio i van Beograd, vozio na autoputu bez da štucne, ne troši vodu, nema tragova ulja u posudi za antifriz i sl,potrošnja goriva normalna, jeste da troši ulje ali to je onaj ozoglašeni VTI motor u Peugeotu pa sam navikao da dolivam ulje ali sad me ovo kopka šta bi moglo da bude.
Ima li neko ideju pre nego se upustim u avanturu sa majstorom?
E sad ne ostavlja fleke, i sl ali kažu da se odnegde sliva i da bi motor trebao da se opere i vidi odakle i šta i kako.
Ja po vožnji i ponašanju auta ne vidim neke problem, normalno pali, nema dima na auspuhu, lepo ide, lepo vuče, skoro bio i van Beograd, vozio na autoputu bez da štucne, ne troši vodu, nema tragova ulja u posudi za antifriz i sl,potrošnja goriva normalna, jeste da troši ulje ali to je onaj ozoglašeni VTI motor u Peugeotu pa sam navikao da dolivam ulje ali sad me ovo kopka šta bi moglo da bude.
Ima li neko ideju pre nego se upustim u avanturu sa majstorom?
Re: Servis - Razno
Makar obrisi neke sumnjive delove motora, pa baci pogled kasnije, može biti neka glupost.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Servis - Razno
Pozdrav svima, jedno pitanje ovde da ne otvaram posebnu temu - da li neko ima da preporuči dobrog/pouzdanog majstora za auspuh u Beogradu? Počeo je da mi škripi auspuh kad idem preko neravnina - podigao sam auto, proverio nosače, sve ok, sama cev auspuha škripi kad je pomeram gore/dole, ali ne mogu da procenim gde, čuje se od lonca preko katalizatra do izduvne grane motora. Spolja nigde nije korodiralo ili počelo da truli, verovatno je izgorelo iznutra. U pitanju je Micubiši Lanser 1.5 benzin, 2009. godište. Hvala unapred ako neko može da preporuči majstora!
Re: Servis - Razno
jel ima neko ideju sta moze da zeza kod kompresora klime da nece uvek da upali, nema pravila kad upali ali i kad upali radi par minuta i ugasi se i onda neko vreme opet nece da se pokrene? inace kad radi duva bas hladno sto znaci da ima freona u sistemu dovoljno, kolko sam provalio dobija struju na kompresoru, ventilator uredno pali kad se upali i kompresor.
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Mozda kvacilo zeza, prljavo ili oslabio magnet ako ga ima. Ili presostat ili dzeksna. Treba sve proveriti, prvo krenuti od dzeksne.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
sta je dzeksna? ja tipujem na spulnu a tako mi i rece jedan majstor
Re: Servis - Razno
Možda termička zaštita (električni element) kompresora u napajanju.
Isključi privremeno kompresor ako se pregreje, kada se ohladi opet ga aktivira...neki auti to imaju.
Meni se dosada 2 puta ta zašita uključivala, prvi put je bilo opravdano a drugi put nisam ukapirao zašto.
Sama se resetuje čim opadne temperature ispod kritične, obično par minuta je dovoljno da se malo ohladi.
Isključi privremeno kompresor ako se pregreje, kada se ohladi opet ga aktivira...neki auti to imaju.
Meni se dosada 2 puta ta zašita uključivala, prvi put je bilo opravdano a drugi put nisam ukapirao zašto.
Sama se resetuje čim opadne temperature ispod kritične, obično par minuta je dovoljno da se malo ohladi.
Re: Servis - Razno
ne ovaj nema veze sa hladjenjem, jednostavno ugasi i posle par dana ne radi pa opet proradi, znaci nema veze sa pregrevanjem i hladjenjem
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Dzek na kompresoru, ako je neki francuz vrlo verovatno.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Nije francuuz, fiat