Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Moram da se samodemantujem
Ako se ispostavi tačna informacija da će u ovoj godini biti ukinut uvoz Euro 3 i 4, onda ode Fiat Stilo na laganih 4000eur a Golf 5 na jedno 6-7000eur
Desiće se isto što i u BiH kad su uvoz digli na Euro 5, pa je cena starijih polovnjaka uduplana preko noći.
Ako se ispostavi tačna informacija da će u ovoj godini biti ukinut uvoz Euro 3 i 4, onda ode Fiat Stilo na laganih 4000eur a Golf 5 na jedno 6-7000eur
Desiće se isto što i u BiH kad su uvoz digli na Euro 5, pa je cena starijih polovnjaka uduplana preko noći.
Re: Servis - Razno
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Servis - Razno
sta je sad on tu imao pametnije da nam kaze i pokaze sto vec nema na xx YT klipova i sto vec ne znamo
Re: Servis - Razno
Ne škodi podsetnik.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Servis - Razno
Svi praktikuju da ispravan auto radi dok ovaj vergla i još dodaju gas, a time se zapravo prekomerno opterećuje alternator. Razumem da radi dok malo ne dopuni ovog koji neće da upali ali dok vergla mi je rizično. Imali smo dva puta situaciju sa službenim vozilima, jednom je zadimio alternator, a drugi put kaiš na ovom koji radi. Nije bilo posledica ali verovatno za dlaku.
Re: Servis - Razno
Meni se jednom spalila instalacija sa osiguracima, na Peugetu, dok sam palio drugi auto.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Servis - Razno
Mirko na klipu spaja minuse direktno, ja sam više za za kačenje na karoseriju.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Servis - Razno
Tako kao kazu da je kraci put, donor na minus, primalac na karoseriju, mada bi trebalo u oba slucaja da upali.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Ja sam na BMW kecu imao posebno odvojene i za masu, crni, i za plus, crveni, priključak u motornom prostoru. Ne može da se promaši.
Sent from my 2203129G using Tapatalk
Sent from my 2203129G using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Kod nekih kola je nemoguce prespajanje kablovima, konkretno c4 picaso, akumulator mu je uvucen u motornom prostoru ispod soferke i nikako ne mozes da pridjes kablovima do njega, jedva i kljucem pridjes da olabis kleme kad skidas aku, sta u tom slucaju?
- cozmo
- Postovi: 5033
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Peugeot nije preporucljivo paliti na kablove, stoji cak i u uputstvu...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
pa niko nece da pali kola na kablove iz hira nego kad mora a ne vidim sto bi to bio neki problem, mnoge stvari nisu preporucljive pa ih radimo u nuzdi tako i kod mnogih stvari proizvodajci pisu svasta u uputstvima da bi sebe zastitili a ne znaci da ce auto crci ako to uradis, mozda nije dobro to raditi cesto ali kad ti se desi potreba nemas kud
Re: Servis - Razno
Pa pežo crkne
Re: Servis - Razno
Minus direktno na ispražnjeni aku je strogo zabranjeno iz bezbednosnih razloga.
A inače Mirko daje sijaset pogrešnih saveta, i sam je prilično slabo tehnički potkovan o stvarima kojima se bavi, često ne zna kako neke stvari uopšte funkcionišu, pogrešne termine koristi itd.
Pežo je isti kao i bilo koji auto, isti akumulatori iste žice, isti anlaseri, ista i ostala elektrika... besmisleno je zamajavati se.
Struja ne poznaje "brend", važe isti Omov zakon i Kirhofova pravila
Re: Servis - Razno
Za cozmov pezo to ne vazi!