Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Imas google ako nemas uputstvo ali ovo ti generalno vazi za sve automobile sad da li 5 ili 10min moze da se izgugla ako je toliko bitno
Re: Servis - Razno
Gledaću da uporedim koji je nivo ulja nakon 5 min i nakon 5 dana stajanja.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Nakon tri sata stajanja je isto i nakon 5 ili 55 dana stajanja jer će se svo ulje sliti u karter.
Kad se nivo ulja izmeri nakon 3 ili 5 minuta tad vidiš koliko i dal ima ulja u karteru što je vrlo bitno.
Ako nakon dužeg stajanja izmeris minimum ulja u karteru, kad upalis auto, na šipci , tj u karteru neće biti skoro ničega za merenje.
Baš zbog toga se preporučuje merenje nakon gašenja motora 3-5 minuta kao i postepeno dolivanje ulja, ako je potrebno, a ne sasuti ceo litar odjednom.
Kad se nivo ulja izmeri nakon 3 ili 5 minuta tad vidiš koliko i dal ima ulja u karteru što je vrlo bitno.
Ako nakon dužeg stajanja izmeris minimum ulja u karteru, kad upalis auto, na šipci , tj u karteru neće biti skoro ničega za merenje.
Baš zbog toga se preporučuje merenje nakon gašenja motora 3-5 minuta kao i postepeno dolivanje ulja, ako je potrebno, a ne sasuti ceo litar odjednom.
Re: Servis - Razno
Ja koristim Seleniu 5w-40...
Da li mogu da sipam 10w-40,pošto imam kući oko pola litre...?
Da li mogu da sipam 10w-40,pošto imam kući oko pola litre...?
Re: Servis - Razno
moze
Re: Servis - Razno
Greška na dijagnostici astra g 1.7cdti. slučajno priključen. Ne mogu da provalim, nema na netu informacije.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
- Gazu
- Postovi: 2131
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Može slika da prođe i kao selfi za Instagram.
Sorry, samo toliko imam da kažem, ništa korisno ili pametno.
Sorry, samo toliko imam da kažem, ništa korisno ili pametno.
Re: Servis - Razno
Sa leve strane.
P0100 code (MAF sensor replacement).
P0403 is an OBD-II generic code that indicates that the engine control module (ECM) has detected the engine exhaust gas recirculation (EGR) circuit has malfunctioned.
P0600 means that the ECU has lost the connection with one of its many controllers more than once. When this code is set the ECU triggers the Check Engine Light to be displayed on the dashboard and a failsafe mode enacted. The failsafe mode is to prevent further damage and protect the vehicle.
P0100 code (MAF sensor replacement).
P0403 is an OBD-II generic code that indicates that the engine control module (ECM) has detected the engine exhaust gas recirculation (EGR) circuit has malfunctioned.
P0600 means that the ECU has lost the connection with one of its many controllers more than once. When this code is set the ECU triggers the Check Engine Light to be displayed on the dashboard and a failsafe mode enacted. The failsafe mode is to prevent further damage and protect the vehicle.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Servis - Razno
Možeš mi u kratkim crtama reći značenje.Geza je napisao:Sa leve strane.
P0100 code (MAF sensor replacement).
P0403 is an OBD-II generic code that indicates that the engine control module (ECM) has detected the engine exhaust gas recirculation (EGR) circuit has malfunctioned.
P0600 means that the ECU has lost the connection with one of its many controllers more than once. When this code is set the ECU triggers the Check Engine Light to be displayed on the dashboard and a failsafe mode enacted. The failsafe mode is to prevent further damage and protect the vehicle.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Sad čitam da je Selenia 5w40 namenjena za dizel motore....
Ja vozim benzinca a to ulje su mi dali po saobraćajnoj kada sam radio mali servis...
Ja vozim benzinca a to ulje su mi dali po saobraćajnoj kada sam radio mali servis...
Re: Servis - Razno
1. Protokomer ili MAF senzor je uređaj koji meri masu vazduha koju usisava motor i na osnovu toga određuje optimalnu smešu vazduha i goriva. Potrebna zamena, proveriti pre menjanja.MarjanKG je napisao: ↑12 Sep 2022, 19:18Možeš mi u kratkim crtama reći značenje.Geza je napisao:Sa leve strane.
P0100 code (MAF sensor replacement).
P0403 is an OBD-II generic code that indicates that the engine control module (ECM) has detected the engine exhaust gas recirculation (EGR) circuit has malfunctioned.
P0600 means that the ECU has lost the connection with one of its many controllers more than once. When this code is set the ECU triggers the Check Engine Light to be displayed on the dashboard and a failsafe mode enacted. The failsafe mode is to prevent further damage and protect the vehicle.
2. (ECM) kontrolni modul motora je otkrio da je EGR ventil (elektromehanički deo koji omogućava ili sprečava ponovni ulazak izduvnih gasova u komoru za sagorevanje) neispravan. Potrebno čišćenje.
3. Motor ulazi u failsafe mode (ograničen broj obrtaja), zato što je Upravljačka jedinica motora (ECU) izgubila vezu sa nekim senzorom. Check Engine lampica je možda upaljena.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Servis - Razno
ulje za dizele sadrzi vise nekih aditiva koji su potrebni za dizel gorivo i takav proces sagorevanja ali ne smetaju benzinskim motorima, misljenja su da ta ulja mogu u benzinske motore a da ulje za benz. motore nije pogdno za dizel motor jer ce se pre kontaminirati, ali sve to nije toliko bitno ako se ulje menja cesce na manje km sto se kod nas obicno radi, razlike mogu biti stetne na vecim km tipa na 20.000 ko menja ulje ali na 10k kako inace svi menjamo nema problema.
Re: Servis - Razno
Želeo sam da isprobam ovu 5 min teoriju u vezi proveravanja ulja.
Nakon otprilike 60 sati mirovanja motora:
5 minuta nakon gašenja, dobro zagrejan motor:
Na meraču nema ničega, maltene suv.
15 min nakon gašenja:
Ima nešto ulja, ali nedovoljno jasno da bi bilo šta ustanovio.
Neki moj zaključak:
Meriti nakon par dana mirovanja, na prvu loptu šta pokaže to je najpreciznije. Bez briskanja šipke i proveravanja nekoliko puta.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Nakon otprilike 60 sati mirovanja motora:
5 minuta nakon gašenja, dobro zagrejan motor:
Na meraču nema ničega, maltene suv.
15 min nakon gašenja:
Ima nešto ulja, ali nedovoljno jasno da bi bilo šta ustanovio.
Neki moj zaključak:
Meriti nakon par dana mirovanja, na prvu loptu šta pokaže to je najpreciznije. Bez briskanja šipke i proveravanja nekoliko puta.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3813
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Servis - Razno
Nema sta da zakljucujes, nadji sta kaze proizvodjac kako se meri na tom autu.
Re: Servis - Razno
Eto dokaza da sipka ne pokazuje vise na vrucem motoru....
10min posle gasenja je provera za mercedesove motore sto sam nasao na netu, ne znam tacno koje motore ali vrv u globalu je ta fora kao i kod vecine kola, tako da dzabe proveravas posle 2-3 dana, moras imati ulja na polovini meraca tih 10min nakon gasenja, moras obrisati sipku i ponovo je uvuci pa gledati jer na prvu kad izvuces sipka ostaje umazana od prskanja ulja pa to nije merodavan nivo jer je obicno cela masna tako da..... u ovom tvom slucaju moras da dolijes ulje
10min posle gasenja je provera za mercedesove motore sto sam nasao na netu, ne znam tacno koje motore ali vrv u globalu je ta fora kao i kod vecine kola, tako da dzabe proveravas posle 2-3 dana, moras imati ulja na polovini meraca tih 10min nakon gasenja, moras obrisati sipku i ponovo je uvuci pa gledati jer na prvu kad izvuces sipka ostaje umazana od prskanja ulja pa to nije merodavan nivo jer je obicno cela masna tako da..... u ovom tvom slucaju moras da dolijes ulje