Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Mislim da ti je bolje da radis servise na 15 000, odnosno godinu dana, sta god dodje pre, ako planiras da vozis auto duze. Ako ga prodajes posle isteka garancije, onda ti je svejedno.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Tako sam i planirao, 15k ili god dana, a ovim tempom bi mi se to i poklopilo ove godine.
Sad jos manje verujem njihovim savetima, tako su mi rekli i za ovo da kad otvorim haubu nista drugo ne gledam i ne diram sem tecnosti za stakla, da ce sve biti ispisano na tabli, i eto do cega je doslo. Nadam se da sam na vreme primetio i da nije nista strasno.
Sad jos manje verujem njihovim savetima, tako su mi rekli i za ovo da kad otvorim haubu nista drugo ne gledam i ne diram sem tecnosti za stakla, da ce sve biti ispisano na tabli, i eto do cega je doslo. Nadam se da sam na vreme primetio i da nije nista strasno.
Re: Servis - Razno
Iako nema merac temperature, mora da ga racunar prati, upalio bi ono STOP sigurno da je temperatura bila kriticna, a napolju ionako nije jos uvek vruce, tako da nista nije moglo biti dodatno osteceno.
Ja sam iskreno prestao da gledam nivoe, mozda jednom mesecno pogledam, mislim da je bilo i duzih perioda, posebno jer to podrazumeva da je motor hladan i da stoji na ravnom.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Ja sam iskreno prestao da gledam nivoe, mozda jednom mesecno pogledam, mislim da je bilo i duzih perioda, posebno jer to podrazumeva da je motor hladan i da stoji na ravnom.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
- Darko
- Postovi: 9061
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
Vozim ga par dana sa blokiranim egrom i nisam primetio da uopste nesto sporije dostize temperaturu u odnosu na pre. (Videcemo zimi).
Nego jtd jeste mazga, dobro ide i prelazi dosta ali veci traktor nije projektovan jos od dizela iz golfa dvojke.
Ja sam mu svasta odradio (zamajac, nosac motora ispod akumulatora, ciscenje dizni wynns masinom, kvalitetno ulje, sipam aditivirani dizel, blokiran egr) i dalje je traktoricina boze sacuvaj.
Hdi 2.0 90ks sto isto vozim je kao benzinac za ovaj mjtd.
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Žešći traktori , to i meni smeta.
JTD 8V 116KS u ex 147 kao IMT539. Ovaj Jtdm u 159 je tiši ali opet se čuje. HDI/DCI su prefinjeniji ali osetljiviji (sem 1.5DCI i 2.0HDi 90ks, e ono su rage).
Fabija MK1 1.4 16V 100ks benzinac, ex ženin i od kolege mazda 3 1.5 2016to, odavno ne pamtim da sam sedeo u automobilima a da se ne čuju dok rade, ma ništa
JTD 8V 116KS u ex 147 kao IMT539. Ovaj Jtdm u 159 je tiši ali opet se čuje. HDI/DCI su prefinjeniji ali osetljiviji (sem 1.5DCI i 2.0HDi 90ks, e ono su rage).
Fabija MK1 1.4 16V 100ks benzinac, ex ženin i od kolege mazda 3 1.5 2016to, odavno ne pamtim da sam sedeo u automobilima a da se ne čuju dok rade, ma ništa
Re: Servis - Razno
Dizel gowno
Re: Servis - Razno
Takav je jtd ja kad sam kupio prvi reko ovo nesto nije ok kad se ovako cuje pa sam skontao sa to tako prosto treba da radi, takodje vozim sad sluzbeno 2.0 hdi 90 koji stvarno radi kao benzinac u odnosu na jtd ali jbg sta je tu je.... Kao sto rekoh razliku u brzini postizanja radne temp tesko da ces provaliti u praksi
Re: Servis - Razno
Ja sam negde čuo / pročitao, ne znam da li je tačno, da je to mana boschovog sistema ubrizgavanja, koju koristi fiat, a mislim da i bmw isto koristi boschov sistem i da su zbog toga i bmw dizel motori bučniji i grublji u odnosu na npr. audi i merc. Prednosti tog sistema su tj. trebalo bi da podnose bolje lošije gorivo, da su trajniji i da je reparacija jednostavnija i jeftinija.
- Darko
- Postovi: 9061
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
Zvuk mi i ne smeta toliko. Nego voleo bih da mirnije radi na leru. Kao sto rekoh izmenjao sam svasta (glavni nosac motora (oem), zamajac, kvacilo, blokada egra, kvalitetno ulje, ciscenje dizni) i ista rabota.
A mozda ja previse ocekujem od auta starog 16 godina.
2.0 hdi 90ks imam u teretnjaku pežo expert. On nestvarno mirno radi u leru. Nikad nista nisam menjao na tom autu sto se tice motora i radi kao doxa.
A mozda ja previse ocekujem od auta starog 16 godina.
2.0 hdi 90ks imam u teretnjaku pežo expert. On nestvarno mirno radi u leru. Nikad nista nisam menjao na tom autu sto se tice motora i radi kao doxa.
Re: Servis - Razno
Ja se secam da kad u onim starim citroenima upali STOP tu je kraj.lami je napisao: ↑28 Mar 2021, 14:30Iako nema merac temperature, mora da ga racunar prati, upalio bi ono STOP sigurno da je temperatura bila kriticna, a napolju ionako nije jos uvek vruce, tako da nista nije moglo biti dodatno osteceno.
Ja sam iskreno prestao da gledam nivoe, mozda jednom mesecno pogledam, mislim da je bilo i duzih perioda, posebno jer to podrazumeva da je motor hladan i da stoji na ravnom.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Salu na stranu zvao danas servis, rekli mi da je to sasvim normalno pa cak i ispod minimuma da ide, da sam sipam destilovanu vodu, da ispratim ali ne bi trebalo da se desava vise.
- cozmo
- Postovi: 5034
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Sestric je skoro kupio Stilo kao tvoj. Ociscen EGR i cevke, usisna grana, zamenjen nosac motora i grejaci, uradjen veliki i mali servis. I pored toga, stvarno je traktor i u leru opet onako se cuje klasika (iako naravno manje mnogo pre ovih radova, tad je bas bio kao Tamic). Sa ciscenjem usisne grane i EGR-a i tih cevuljaga, dobio je ravnomerniji odziv na gas, linearniji, odnosno nema vise knedle ispod 1500 obrtaja kao pre, vec lepo krene da vuce do preko 3000 obrtaja. Na 4000 obrtaja nema dima, toliko smo proverili. Njemu se malo smirio u leru posle zamene nosaca, ali i dalje se oseca svakako da je dizelcina. I njemu su rekli da je motor jednostavno takav. EGR mu je original, bilo je tu cadji, kao i u usisnoj, a stanje se svakako popravilo posle ciscenja. Kod njega se nisu osecali nikakvi gasovi u kabini. Eto jos jednog iskustva.Darko je napisao: ↑29 Mar 2021, 14:23Zvuk mi i ne smeta toliko. Nego voleo bih da mirnije radi na leru. Kao sto rekoh izmenjao sam svasta (glavni nosac motora (oem), zamajac, kvacilo, blokada egra, kvalitetno ulje, ciscenje dizni) i ista rabota.
A mozda ja previse ocekujem od auta starog 16 godina.
2.0 hdi 90ks imam u teretnjaku pežo expert. On nestvarno mirno radi u leru. Nikad nista nisam menjao na tom autu sto se tice motora i radi kao doxa.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Darko
- Postovi: 9061
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
Pa da, nema tu pomoci.
Ja jedino usisnu nisam cistio. Kod mjtd je to veci i komplikovan posao. Ostavio sam to za momenat u buducnosti budem radio veliki servis.
Iskreno mislim da stilo nije dovoljno prilagodjen dizel motoru sto se tice izolacije, konstrukcije. Mnogi se zale na buku, vibracije. Dolazi se na razne ideje, stavljaju se nosaci od 1.8 benzinca itd..
Isti ti motori koliko cujem, mnogo se lepse "ponasaju" u alfi, saabu, opelu..
Ja jedino usisnu nisam cistio. Kod mjtd je to veci i komplikovan posao. Ostavio sam to za momenat u buducnosti budem radio veliki servis.
Iskreno mislim da stilo nije dovoljno prilagodjen dizel motoru sto se tice izolacije, konstrukcije. Mnogi se zale na buku, vibracije. Dolazi se na razne ideje, stavljaju se nosaci od 1.8 benzinca itd..
Isti ti motori koliko cujem, mnogo se lepse "ponasaju" u alfi, saabu, opelu..
Re: Servis - Razno
Masa ljudi kad menja nosač uzme Acron, koji je u startu loš, tako da nema velike razlike. Stavljali su od benzinca, kažu da je bolje sa njim.
Sent from my 3310 using Tapatalk
Sent from my 3310 using Tapatalk
- Darko
- Postovi: 9061
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
Ja sam stavio oem, bila rasprodaja delova za starije modele u ovlascenom.
Mislim da je noviji tip nosaca jer je deblji. Da li se osetila neka razlika, mislim da jeste nesto malo.
Naravno pitanje kakvo je stanje i drugog nosaca.
Mislim da je noviji tip nosaca jer je deblji. Da li se osetila neka razlika, mislim da jeste nesto malo.
Naravno pitanje kakvo je stanje i drugog nosaca.
- shandu90
- Postovi: 12315
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Kako se pokazao 1.5dci 2012-2013g?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk