Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Meni kad se probusila guma na 206, uzeo pumpu i napumpao, pa odvezao do vulkanizera. Lakse mi to, nego da se cimam sa skidanjem i vracanjem.
Mislim da je i stara fiesta je imala takvo resenje. Na autokomandi je jedna ispred mene presla preko sina, pre 7-8godina i posto nije bilo lepo pricvrsceno, od udarca se otkacio drzac i ispao rezervni tocak.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Mislim da je i stara fiesta je imala takvo resenje. Na autokomandi je jedna ispred mene presla preko sina, pre 7-8godina i posto nije bilo lepo pricvrsceno, od udarca se otkacio drzac i ispao rezervni tocak.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Uopšte ta ideja sa točkom ispod patosa je glupa i zbog prljanja i zbog skidanja/postavljanja. Ali po mom mišljenju, najgluplje rešenje imao je prethodni model Santa Fe. Rezervni točak pune dimenzije ispod gepeka, ujedno i najniža tačka i vidi se otpozadi. Par puta sam video u saobraćaju i deluje mnogo nisko. Prosto neshvatljivo za ovakvo vozilo.
Re: Servis - Razno
Glupo je mnogo ispod auta, em se prlja em se hvata korozija na felni, jedino je prakticno u odnosu na prostor u gepeku sto ako ti je gepek pun stvari ne moras sve da vadis napolje da bi dosao do tocka. Mada ima automobila poput nekih karavana gde je pozicija ispod auta jedino resenje za rezervu
Re: Servis - Razno
Po meni je glupo i neupotrebljivo baš onda kada treba, jer opet ne možeš skoro ništa da uradiš bez dodatnog pribora i alata sa tim točkom osim ako ti ne smeta da se umažeš ko svinja.
Pomalo čudnovat primer, Pug307 karavan/sw točak ispod poda a hečbek točak iznad poda (u gepeku normalno). Dakle ista fabrika, isti model, isti konstruktori, ista proizvodna linija a 2 tako različita rešenja i različiti delovi potrebni za zamenu točka na terenu.
Kada bi mogao da proiupitam za logiku i kakvo je objašnjenje. I da li je iko iz fabrike ikada vozio neki takav auto i probao sam da bez ičije pomoći i dodataka zameni tpčak sa probušenom gumom.
Inače, nije da nisam probao da vidim praktično i baš se potrudio oko zamene točka.
Trebalo mi je skoro sat vremena prvi put, i naravno jedno komplet pranje odeće.
Skidanje točka dole još nekako ali vraćanje točka i nabadanje na onaj naosač na kraju sajlice...kupio sam sprej za krpljenje i jednostavno smatram da rezervni točak nemam.
Pomalo čudnovat primer, Pug307 karavan/sw točak ispod poda a hečbek točak iznad poda (u gepeku normalno). Dakle ista fabrika, isti model, isti konstruktori, ista proizvodna linija a 2 tako različita rešenja i različiti delovi potrebni za zamenu točka na terenu.
Kada bi mogao da proiupitam za logiku i kakvo je objašnjenje. I da li je iko iz fabrike ikada vozio neki takav auto i probao sam da bez ičije pomoći i dodataka zameni tpčak sa probušenom gumom.
Inače, nije da nisam probao da vidim praktično i baš se potrudio oko zamene točka.
Trebalo mi je skoro sat vremena prvi put, i naravno jedno komplet pranje odeće.
Skidanje točka dole još nekako ali vraćanje točka i nabadanje na onaj naosač na kraju sajlice...kupio sam sprej za krpljenje i jednostavno smatram da rezervni točak nemam.
Re: Servis - Razno
po meni jedina logika je maksimalno iskoriscenje tovarnog prostora i sto plici da bude, karavan je inace predvidjen za cesce prevoze "tereta" i stvari pa su racunali vrv da nije prakticno da tocak stoji u rupi ispod patosnice gepeka bas da ne bi morao da praznis gepek da bi izvadio tocak a i kruci je pod gepeka pa mozes vise tezih stvari sto ne bi bio slucaj kad bi tocak bio unutra i preko njega imao samo sperplocu kao pokrivku tockaljubitelj je napisao: ↑30 Dec 2020, 15:17
Pomalo čudnovat primer, Pug307 karavan/sw točak ispod poda a hečbek točak iznad poda (u gepeku normalno). Dakle ista fabrika, isti model, isti konstruktori, ista proizvodna linija a 2 tako različita rešenja i različiti delovi potrebni za zamenu točka na terenu.
Re: Servis - Razno
Ne znam, tovarni prostor bi bi ostao isti jer je udubljenje takvo da je točak na istom mestu praktično, u ravni ispod nivoa poda tamo gde bi bio i da je spolja postavljen.
Što se čvrstine podnice tiče ne znam, mislim da su kasniji modeli karavana kod PSA sa točkom unutra. 308, C5 i drugi tako rešeni.
Moraću opet poredim sa ..., tamo je točak u udubljenju, pokriven je ne šperpločom već pločom od punog drveta tzv. colarica i nosivost je 600kg tereta. Ima direktno sa donje strane te ploče neke čelične oblikovane profile u V, valjda da omoguće krutoću i nosivost.
Isprobano u praksi, 400kg komotno, niti se ugiba niti se išta primeti. MOžeš da spavaš kao u krevetu
Znači može se rešiti.
Ostaje jedino pitanje što mora sve da se vadi u slučaju potrebe iz gepeka.
Kako god, mislim da su Francuzi šampioni u nekim stvarima koje naprave da bude različito od ostalih i to teraju neko vreme a onda ipak predju na rešenja koja ostali koriste.
Prisetim se uvek one njihove čuvene torzije pozadi sa igličastim ležajevima koji propadnu jer se ne mogu rotirati za pun krug, rešenje godinama opstajalo i godinama pravilo probleme i kvarove i godinama je trebalo da se neko doseti da to prosto ne valja ni kao ideja a kamoli još kao realizacija.
Što se čvrstine podnice tiče ne znam, mislim da su kasniji modeli karavana kod PSA sa točkom unutra. 308, C5 i drugi tako rešeni.
Moraću opet poredim sa ..., tamo je točak u udubljenju, pokriven je ne šperpločom već pločom od punog drveta tzv. colarica i nosivost je 600kg tereta. Ima direktno sa donje strane te ploče neke čelične oblikovane profile u V, valjda da omoguće krutoću i nosivost.
Isprobano u praksi, 400kg komotno, niti se ugiba niti se išta primeti. MOžeš da spavaš kao u krevetu
Znači može se rešiti.
Ostaje jedino pitanje što mora sve da se vadi u slučaju potrebe iz gepeka.
Kako god, mislim da su Francuzi šampioni u nekim stvarima koje naprave da bude različito od ostalih i to teraju neko vreme a onda ipak predju na rešenja koja ostali koriste.
Prisetim se uvek one njihove čuvene torzije pozadi sa igličastim ležajevima koji propadnu jer se ne mogu rotirati za pun krug, rešenje godinama opstajalo i godinama pravilo probleme i kvarove i godinama je trebalo da se neko doseti da to prosto ne valja ni kao ideja a kamoli još kao realizacija.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Od kako sam promenio plocice, desava se da kada krenem u rikverc i prilikom prvog stiskanja kocnice, zacuje se kao metalni udarac. Kao da plocice setaju ili tako nesto. Mislim da dolazi iz prednjih tockova, mozda levog.
Sutra planiram da zovem majstora ali da li neko zna sta bi mogao da bude problem?
Stavljene su original ATE plocice sa VW znakom.
Sutra planiram da zovem majstora ali da li neko zna sta bi mogao da bude problem?
Stavljene su original ATE plocice sa VW znakom.
Re: Servis - Razno
Ili neka pločica šeta u ležištu ili su možda zaboravili da stegnu neki od šrafova koji nose čeljust.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Evo sad isprobavam, ne desava se kada tek krenem da vozim vec posle neke normalne voznje pri kojoj ne ubacujem u rikverc i onda kada stignem kuci, hocu da se uparkiram i tada se zacuje.
Ovako kada ispipam koliko mogu rukom, nista ne seta ali to su mm, pitanje je da li moze tako da se primeti. Sve deluje cvrsto.
P. S. Tacno setaju, opet sam cuo/osetio.
Ovako kada ispipam koliko mogu rukom, nista ne seta ali to su mm, pitanje je da li moze tako da se primeti. Sve deluje cvrsto.
P. S. Tacno setaju, opet sam cuo/osetio.
Re: Servis - Razno
Treba očistiti ležišta gde "ulaze" pločice, verovatno onaj lim što dolazi uz pločice nije zamenjen ili nije očišćen. Još jedan mogući uzrok je da je (greškom) zamenjena pozicija locking i guiding pins ako je majstor skidao klješta, kod nekih vozila to može biti uzrok metalnog "udarca". Ne znam kako je na tvom autu i da li to uopšte ima veze.
Re: Servis - Razno
Reklamiraj, sa kocnicama i volanom nema zajebancije.
Gesendet von meinem SM-T510 mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-T510 mit Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Isao sam jutros u servis koji mi je menjao plocice, sve su proverili i kazu da je sve u redu.
Prvo mi je telefonom rekao da to ako se desava da tehnicki nije moguce da dolazi sa prednjih tockova nego eventualno sa zadnjih.
Imaju tu neki klizaci, drzaci, sta li su, oni su zategnuti imbusom kako mi rekose i normalno je da se malo mrdaju kada ih rukom drmusas, to je jedino sto se malo pomera. Naravno, kada sam tamo dosao, posao sam u rikverc nije se nista culo, cim sam kuci dosao desilo se isto. Mislim da ima veze sa time kada krenem "brze" u rikverc odnosno kada ne krenem onako bas bas sporo. I meni se i dalje cini da dolazi od napred, ubedjen sam. Napred desno navodno postoji, kako on kaze, ekstra mali luft u desnom stabilizatoru, kao mozda je do toga mada ne verujem, nista ne lupka. Dosta se ljudi na netu zalilo na istu stvar, neki su zamenili plocice, nekima je zapeklo, ja nisam stavio neke leve plocice nego original ATE. Pitao sam ga je l moguce da plocice zapeknu, on kaze da se to desi blokirao bi tocak. Ne znam...
Pozalio sam mu se i na odredjene zvukove iz trapa (zvakanje, rastezanje prilikom ugibanja trapa preko ulegnuca), on kaze to su gumice (silent blokovi) koji su dobri + gumice balans stangle koji u kombinaciji mogu da prave simfonijski orkestar. Jednostavno se cuju. Kaze da se na mom autu kao i na Oktaviji A7 na primer gumice balans stangle ne menjaju buduci da su "zapecene" za samu balans stanglu.
Kaze mi i za menjac, fabrika je identifikovala 17 razlicitih zvukova iz menjaca i imaju veliki problem (Golf 7).
Prvo mi je telefonom rekao da to ako se desava da tehnicki nije moguce da dolazi sa prednjih tockova nego eventualno sa zadnjih.
Imaju tu neki klizaci, drzaci, sta li su, oni su zategnuti imbusom kako mi rekose i normalno je da se malo mrdaju kada ih rukom drmusas, to je jedino sto se malo pomera. Naravno, kada sam tamo dosao, posao sam u rikverc nije se nista culo, cim sam kuci dosao desilo se isto. Mislim da ima veze sa time kada krenem "brze" u rikverc odnosno kada ne krenem onako bas bas sporo. I meni se i dalje cini da dolazi od napred, ubedjen sam. Napred desno navodno postoji, kako on kaze, ekstra mali luft u desnom stabilizatoru, kao mozda je do toga mada ne verujem, nista ne lupka. Dosta se ljudi na netu zalilo na istu stvar, neki su zamenili plocice, nekima je zapeklo, ja nisam stavio neke leve plocice nego original ATE. Pitao sam ga je l moguce da plocice zapeknu, on kaze da se to desi blokirao bi tocak. Ne znam...
Pozalio sam mu se i na odredjene zvukove iz trapa (zvakanje, rastezanje prilikom ugibanja trapa preko ulegnuca), on kaze to su gumice (silent blokovi) koji su dobri + gumice balans stangle koji u kombinaciji mogu da prave simfonijski orkestar. Jednostavno se cuju. Kaze da se na mom autu kao i na Oktaviji A7 na primer gumice balans stangle ne menjaju buduci da su "zapecene" za samu balans stanglu.
Kaze mi i za menjac, fabrika je identifikovala 17 razlicitih zvukova iz menjaca i imaju veliki problem (Golf 7).
- dag81
- Postovi: 7234
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Ne znam kako je kod Seata. Kod Audija postoje limcici na koje idu plocice i tu klize. Kod montaze se jedva ugura plocica, jer su napravljeni da je blago napnu, bas da ne bi setala gore/dole.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Ne znam ali na internetu bukvalno ima stotine ljudi sa ovim "problemom". Znam da mi je jutros rekao da nema limova.
Mogu ponovo da ga cimam, rekao mi je da dodjem ako hocu ali vidim da je masovni zakljucak da je to "normalno".
Jako sam malo presao nakon zamene, ako i 1000km,mozda bi prestalo vremenom.
Plocice odlicno koce i ne skripe za razliku od prethodnih.
Pokazao mi jedno mesto na auspuhu, na spoju cevke i nekog malog lonca neki crni trag, kaze da je to zbog goriva, neka se voda skuplja, nesto, kaze istrullice na tom mestu za 5-6 godina.
Mogu ponovo da ga cimam, rekao mi je da dodjem ako hocu ali vidim da je masovni zakljucak da je to "normalno".
Jako sam malo presao nakon zamene, ako i 1000km,mozda bi prestalo vremenom.
Plocice odlicno koce i ne skripe za razliku od prethodnih.
Pokazao mi jedno mesto na auspuhu, na spoju cevke i nekog malog lonca neki crni trag, kaze da je to zbog goriva, neka se voda skuplja, nesto, kaze istrullice na tom mestu za 5-6 godina.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Bio sam danas ponovo kod majstora, skidali sve plocice, bakarnom mascu podmazali ivice onih drzaca celjusti u koje se stavljaju plocice, prethodno ih ismirglali (ne plocice nego te drzace, ne znam kako se zovu), trebalo bi sada da bude ok. Nema nikakvih limova, samo opruga koje drze plocice. Ali provalili smo zvuk, tacno one "usice" na plocicama (nalaze se na samim plocicama sa obe strane) lupe u ivicu tog drzaca u koji se plocice stavljaju. Ali ovako na oko nista ne mrda, e sad kad se zakoci tu milimetri odlucuju.
Iskoristio priliku i da mi podmazu gumice balans stangle i silent blokove silikonskim sprejem posto malo zvace nesto od toga od kako je zahladnelo.
Iskoristio priliku i da mi podmazu gumice balans stangle i silent blokove silikonskim sprejem posto malo zvace nesto od toga od kako je zahladnelo.