Servis - Razno
-
- Postovi: 242
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Servis - Razno
Pozz ljudi.
Upalila mi se check engine lampica, kad sam ocitao gresku dobijem P0037.
Nesto vezano za lambdu ja mislim
Auto je suzuki sx4 1.6 2012 benzin plin 171.000 na satu (plin ugradjen na 155.000)
Imal iko iskustva s ovim?
Koja je lambda? Mjenja se ili?
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
Upalila mi se check engine lampica, kad sam ocitao gresku dobijem P0037.
Nesto vezano za lambdu ja mislim
Auto je suzuki sx4 1.6 2012 benzin plin 171.000 na satu (plin ugradjen na 155.000)
Imal iko iskustva s ovim?
Koja je lambda? Mjenja se ili?
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
Re: Servis - Razno
grejac lambda sonde, pisali smo o tome detaljnije al se ne secam u kojoj temi, uglavnom ne mora nista da znaci , mozda samo konektor ili negde u instalaciji a u najgorem slucaju da se zameni sonda ali treba neki majstor da otkrije tacno sta je problem da ne bacas pare odmah na sondu.
-
- Postovi: 242
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Servis - Razno
Idem u ovlasteni u pon na full dijagnostiku.Oni ce po defaultu reci da se mjenja vjrv, onda cu razmatrati druge opcije.OMP je napisao:grejac lambda sonde, pisali smo o tome detaljnije al se ne secam u kojoj temi, uglavnom ne mora nista da znaci , mozda samo konektor ili negde u instalaciji a u najgorem slucaju da se zameni sonda ali treba neki majstor da otkrije tacno sta je problem da ne bacas pare odmah na sondu.
Interesuje me koja je od 2 sonde i utice li na auto?
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
Re: Servis - Razno
prva sonda je bitna druga i nije ona kontrolise rad prve, po ovom kodu trebalo bi da je druga sonda u pitanju, u svakom slucaju i da je prva, taj grejac koji je kod nje crkao ti utice na rad motora samo dok se malo ne zagreje tipa 2-3 minuta, on upravo i sluzi da odmah ugreje sondu da odmah krene da salje podatke na hladnom motoru, kad se motor zagreje tj izduvni gasovi ugreju sondu taj grejac vise i nema svrhu
Re: Servis - Razno
Ja sam dosta dugo vozio sa crknutim grejačem na lambdi (zadnjoj), nikakvog uticaja nema. Na kraju me je toliko nervirala check engine lampica da sam stavio zamensku sondu. Najviše vremena mi je uzelo skidanje suvozačkog sedišta, nije moralo ali je lakše, da se ne ošteti nešto. Teško sam i odvrnuo staru sondu ali uz malo udaranja čekićem je popustilo.
Ako hoćeš da uštediš malo, nađi na netu kako se kači sonda pa ako nije previše komplikovano, zameni sam, naravno tek kad potvrdiš da je sama sonda u pitanju a ne instalacija ili nešto drugo.
Ako hoćeš da uštediš malo, nađi na netu kako se kači sonda pa ako nije previše komplikovano, zameni sam, naravno tek kad potvrdiš da je sama sonda u pitanju a ne instalacija ili nešto drugo.
Re: Servis - Razno
Na novijim automobilima prva lambda sonda je sirokopojasna i meri tacan odnos goriva i vazduha. Sa njom se kontrolise rad motora odnosno koriguje kolicina goriva. Druga sonda je uskopojasna i daje podatak da li je smesa bogata ili siromasna. Koristi se za pracenje rada katalizatora. Radna temperatura sondi je oko 700 stepeni i bez ispravnog grejaca se tesko moze postici pri uobicajenoj voznji.
Re: Servis - Razno
Ili je do plina?
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
- Postovi: 242
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Servis - Razno
Sve sto sam uspio istraziti dosad nema veze sa plinom.Heinz je napisao:Ili je do plina?
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Idemo majstoru sutra pa cemo vidjeti
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Jel moze da neko da mi objasni koju funkciju vrsi senzor pritiska vazduha na motoru?
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Postoji senzor apsolutnog pritiska u usisnoj grani ili ti map senzor, pretpostavljam da na njega misls, on meri zarliku pritiska vazduha spolja i onog u motoru tj grani i salje signal kompjuteru kako da dozira smesu goriva i vazduha, to ne najkrace receno a za opsirnije potrazi po netu ima dosta clanaka o tome
Re: Servis - Razno
Mislim na ovo:
https://www.autotav.com/Pressure-sensor ... ake-Sensor
Nalazi se direktno ispod haube, sa jedne strane ima neki konektor, sa druge ide neko crevce od njega do motora.
Nakon zadnjeg malog servisa primetim da mi na uzbrdicama nesto slabije vuce auto, podignem haubu i vidim da je crevo koje ide od tog senzora do motora izvadjeno. Vratim nazad i cini mi se da auto vuce kao i ranije. Verovatno je majstor nesto skidao i zaboravio da vrati nazad.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
https://www.autotav.com/Pressure-sensor ... ake-Sensor
Nalazi se direktno ispod haube, sa jedne strane ima neki konektor, sa druge ide neko crevce od njega do motora.
Nakon zadnjeg malog servisa primetim da mi na uzbrdicama nesto slabije vuce auto, podignem haubu i vidim da je crevo koje ide od tog senzora do motora izvadjeno. Vratim nazad i cini mi se da auto vuce kao i ranije. Verovatno je majstor nesto skidao i zaboravio da vrati nazad.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Bez tog creva nema merenja pritiska tj ocitava atmosferski pritisak i daje pogresne podatke. Ta plastika sa konektorom je u stvari senzor.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Oke, hvala.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Ne znam koliki se pritisak tu razvija ali smatram da bi crevo pod pritiskom moralo da ima šelne na krajevima. Do sad sam viđao samo creva od vakuuma da su bez šelni, što je i logično.