Servis - Razno
- stefankmn
- Pobednik Garaža - Kup takmičenja
- Postovi: 1337
- Pridružio se: 03 Feb 2015, 12:09
- Garaža: VW PASSAT B8 1.6 TDI
Re: Servis - Razno
Treba i meni elektricar/elektronicar (BG) za ugradnju dashcam ( da dobije kamera napajanje od nekog izvora struje kada dam kontakt)
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Servis - Razno
Neki majstor pogledao pa isti zaključak ili šta
U svakom slučaju drago mi je ako je sve ok.
U svakom slučaju drago mi je ako je sve ok.
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Ne nego baš se samo na 1500-1600 čuje kada je hladan i posle prestaje.
Merili parametre kod majstora, reče ništa da ne diram jer je sve kako treba. Tu je garancija ako zatreba da reklamiram.
Merili parametre kod majstora, reče ništa da ne diram jer je sve kako treba. Tu je garancija ako zatreba da reklamiram.
Re: Servis - Razno
jel ima neko ideju zasto mi ujutro kad je mraz pali gresku i auto nece preko 3000rpm, cim napolju malo otopli auto proradi i greska se vremenom ugasi sama....to se desava samo kad je napolju minus i to preko -3, juce npr. bilo -1 i nista, jutros -5 i to se desi i tako svako jutro.
Greska koju izbacuje je "Turbocharger (TC) wastegate regulating valve A – circuit low"...
Koliko sam uspeo da provalim kao da nesto u "burencetu" (wastegate-u) glavi ili zaledi jer kad je taj slucaj da upali gresku polugica turbine nece da se uvuce kako bi trebalo kad vakuum odradi, probam rucno da je sabijem ne moze, pruza otpor i vraca se nazad, kad nema greske polugica se normalno uvuce. Ne kontam sta tu zeza...turbina nema varijabilnu geometriju da bi ona nesto zezala, jedino nesto oko samog wastegate-a ali sta? to je prosta stvar, poluga i membrana, radi samo na vakuum nema struje kao kod nekih modela.
Greska koju izbacuje je "Turbocharger (TC) wastegate regulating valve A – circuit low"...
Koliko sam uspeo da provalim kao da nesto u "burencetu" (wastegate-u) glavi ili zaledi jer kad je taj slucaj da upali gresku polugica turbine nece da se uvuce kako bi trebalo kad vakuum odradi, probam rucno da je sabijem ne moze, pruza otpor i vraca se nazad, kad nema greske polugica se normalno uvuce. Ne kontam sta tu zeza...turbina nema varijabilnu geometriju da bi ona nesto zezala, jedino nesto oko samog wastegate-a ali sta? to je prosta stvar, poluga i membrana, radi samo na vakuum nema struje kao kod nekih modela.
Re: Servis - Razno
Ne znam da li je ovo mesto za sledece pitanje , Corsa D 2006-7g da li ima zadnja svetla za maglu s obe strane ili samo sa vozaceve , zna li neko ?
Kad upalim zadnje maglenke gori mi samo vozaceva strana
Kum ima Astru G i kaze da ima samo sa vozaceve strane , da ne cackam nista ako tako i treba .
Kad upalim zadnje maglenke gori mi samo vozaceva strana
Kum ima Astru G i kaze da ima samo sa vozaceve strane , da ne cackam nista ako tako i treba .
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Zar zakonski nije da ima samo na levoj strani a ne i na desnoj jer bi u suprotnom izgledalo kao da koči auto non stop?
I 147 i corsa B samo sa leve dok sa desne i ne možep da staviš sijalicu jer je fabrički smanjena rupa u plastici.
I 147 i corsa B samo sa leve dok sa desne i ne možep da staviš sijalicu jer je fabrički smanjena rupa u plastici.
Re: Servis - Razno
Levo svetlo za maglu, desno rikverc.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Na B dva fabrička za rikverc
Poneka nova auta imaju dva za maglu i to led, kidaju oči
Poneka nova auta imaju dva za maglu i to led, kidaju oči
- pedja
- član 001
- Postovi: 14192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Da, samo sa leve strane i treba da bude.
T-T
T-T
Re: Servis - Razno
Moze da ima oba, ali ne mora. Starija vozila(10ak godina) su imala i dve maglenke i dva za rikverc, sto znaci dosta kad se parkiras po mraku. Ali stednje u autoindustriji na sve strane, bezobzira koliko smesne bile.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Uff al ste brzi , svaka cast
Ok , onda necu nista pametovati , taman sam se naostio da skidam zadnje svetlo .. Pre njega i to davno, imao sam Yugo , davno bese , taj dobro da je imao i svetla
Ok , onda necu nista pametovati , taman sam se naostio da skidam zadnje svetlo .. Pre njega i to davno, imao sam Yugo , davno bese , taj dobro da je imao i svetla
Re: Servis - Razno
Auto kome svetli pozadi sa desne strane svetlo za maglu ne može da prodje tehnički pregled, tehnički ne neispravan..
I to važi zadnjih barem 35 godina u ECE zoni.
Ponekad psotoji mesto i sa desne strane za sialicu ali se iz fabrike tu postavi blanko umetak, i napiše u uputstvu da se menj samo sijaliica sa leve strane. To je zato što se auti prave i za kontinentali i za UK saobraćaj, isti deo se koristi samo adekvatno postavljena sijalica prema zemlji korišćenja.
I to važi zadnjih barem 35 godina u ECE zoni.
Ponekad psotoji mesto i sa desne strane za sialicu ali se iz fabrike tu postavi blanko umetak, i napiše u uputstvu da se menj samo sijaliica sa leve strane. To je zato što se auti prave i za kontinentali i za UK saobraćaj, isti deo se koristi samo adekvatno postavljena sijalica prema zemlji korišćenja.
Re: Servis - Razno
Ljubitelj, ajde molim te po kom clanu zakona se ne prolazi tehnicki pregled. Imao vise vozila sa dve maglenke, a mozes naci slike meklarena sa dve maglenke.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Pravilnik za ECE, mrzi me da tražim...negde od 1978-1979. godine je važeći kod nas i posle samo prepisivano u svim Izmenama.
U jednom postu gore je opisan razlog, svetlo za maglu ide 1 sijalica a stop svetlo ide udvojeno- 2 sijalice.
To je način razlikovanja u uslovima loše vidljivosti.
Taj primerak Meklarena sa 2 maglenke pozadi je tehnički neispravan isto kao što važi i za bilo koju marku vozila. Nema značaja što je Meklaren...ne treba takav da prdoje tehnički bilo gde u Evropi.
U jednom postu gore je opisan razlog, svetlo za maglu ide 1 sijalica a stop svetlo ide udvojeno- 2 sijalice.
To je način razlikovanja u uslovima loše vidljivosti.
Taj primerak Meklarena sa 2 maglenke pozadi je tehnički neispravan isto kao što važi i za bilo koju marku vozila. Nema značaja što je Meklaren...ne treba takav da prdoje tehnički bilo gde u Evropi.