Servis - Razno
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Servis - Razno
Pa samo servisiraju, ne popravljaju.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
- GJSenna
- Postovi: 512
- Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
- Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
- Lokacija: Sweden
Re: Servis - Razno
Na tom 1.6hdi motoru kada se skine crevo iz turbine do filtera, moze tacno da se vidi da libima ulje u turbini.
Ja sam danas hteo da skinem onaj sraf iz turbine ali nisam imao taj kljuc u garazi. Cisto da proverim stanje. No, video sam da ima malo ulja ispod propelera. To bk trebalo da je podmazivanje.
Ja sam danas hteo da skinem onaj sraf iz turbine ali nisam imao taj kljuc u garazi. Cisto da proverim stanje. No, video sam da ima malo ulja ispod propelera. To bk trebalo da je podmazivanje.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Turbina i sve to mora biti suvo kad se skine debelo crevo. Vrlo malo ulja dozvoljeno. Ne sme da ima ni tamo gde je iber na debelom crevu. Cim ima ulja u debelom crevu, pogotovo ako mozes prstom skinuti ulje, ne valja. Mislim na malo vise ulja, neka sitna kolicina je ok.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- GJSenna
- Postovi: 512
- Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
- Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
- Lokacija: Sweden
Re: Servis - Razno
@cozmo
Znam da ne valja ali meni je ovako jos od prvog dana. Ima malo ulja ispod lopatice ali sasvim malo.
Znam da ne valja ali meni je ovako jos od prvog dana. Ima malo ulja ispod lopatice ali sasvim malo.
Re: Servis - Razno
ma nista um ne fali to svaka turbina ima, nije to novo pa da bude skroz suvo, bitniji je luft imepelera nego ulje
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Zašto turbina zviždi?
- GJSenna
- Postovi: 512
- Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
- Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
- Lokacija: Sweden
Re: Servis - Razno
Zvizdi zato sto je neispravna. Moze tako jos da tera ali je opasno. Ako prosvira moze ulje u motor da udje. Na mom Audiju pocela da zvizdi na 200k ali kada se bas obrati paznja, i tako se vozi vec 80k km.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Trubina moze da se cuje malo ako je motor hladan, ali mora da nestane svaki zvuk bukvalno posle minut. Mada turbina svakako ima zvuk ali u nekim normalnim uslovima taj zvuk se tesko provali. Ako krene da zavija kao sirena ili zvizdi ako je motor iole malo zagrejan ili nema podmazivanje kako treba ili ima luft. Mada sam vidjao ovaj 1.6 hdi toliko masne motore sa turbinom koja zavija i tako voze po nekoliko godina... zanimljivo.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
Luft može da se čuje, moje neka sitna anomalija na krilcu nekom, može da sugeriše kvar, a ne mora.
Može da zviždi i neka mikro rupica koja ne utiče primetno na rad motora, prljavština u usisu, itd.
Na službenoj Astri je nepromenjeno glasno zviždala svih 450.000km koliko je bila kod nas i takva je prodata.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Može da zviždi i neka mikro rupica koja ne utiče primetno na rad motora, prljavština u usisu, itd.
Na službenoj Astri je nepromenjeno glasno zviždala svih 450.000km koliko je bila kod nas i takva je prodata.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Do 235k km fabričkih nije zviždala ni 1% a ni kao ulja trošila.
Reparacija bila u julu letos zbog sjeb varijabilne geometrije. (ostalo kućište, osovinica, kompresioni impeler jer su netaknuti i stavljena polovna dobra geometrija i ostalo novo Mellet, tuto 230e).
Sada posle prevezenih 6-7000 malčice zviždi kada je hladna. Kida kako ide ali me nervira taj zvižduk pa ću da je reklamiram.
Nego me zanimalo koji deo u turbini stvara taj zvižduk budući da nema ležajeve.
Reparacija bila u julu letos zbog sjeb varijabilne geometrije. (ostalo kućište, osovinica, kompresioni impeler jer su netaknuti i stavljena polovna dobra geometrija i ostalo novo Mellet, tuto 230e).
Sada posle prevezenih 6-7000 malčice zviždi kada je hladna. Kida kako ide ali me nervira taj zvižduk pa ću da je reklamiram.
Nego me zanimalo koji deo u turbini stvara taj zvižduk budući da nema ležajeve.
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Servis - Razno
Ako zazviždi na oko 1500 o/ min blago i prestane ubrzo na nešto više obrtaja ništa ja tu ne bi dirao.
Pogotovo ako je auto bez dpf a.
Pogotovo ako je auto bez dpf a.
Re: Servis - Razno
zvizdanje nije neki veliki problem niti direktno ukazuje na kvar turbine, moze biti dosta perifernih stvari jer zvizduk je u stvari pustanje vazuha pod pritiskom tj negde nesto ne dihtuje a moze biti bilo sta od izduvne grane, preko creva, selni, cevi, u sustini nije to nista strasno da bi se cimao oko toga dok ne pocne ozbijlno da se cuje...znam jedan bmw 5 (2006-7 god.) njemu se toliko cuje turbina da imas utisak da nailazi neko sanitetsko ili vatrogasno vozilo ali bukvalno, stojim sa nekim ljudima i prodje taj auto ja reko al se ovom cuje turbina, njih 3jica svi ko jedan kazu ma kakva turbina to se cuje neki sanitet ja nikako da ih ubedim, posle par minuta vraca se taj bmw i reko slusajte, tek su onda i oni skontali i poverovali ja ono nisam cuo do sad
Re: Servis - Razno
Udara mehanicki rotor u kuciste /stator/ jer je pohaban lezaj pa se cela tunutrasnjost urbine *seta* nekontrolisano.
Za bacanje ili generalni remont ako nije vec jace osteceno kuciste.
Drugi razlog zvizdanja je pustanje vazduha iz neke prskotine bilo kucista bilo creva na strani kompresora. Taj zvuk je drugaciji od ovog prvog. Kvar je bezazlen najcesce.
Turbina ima naravno lezaj a koji je tip zavisi.
Biksna/ bushing/ obicno redje kuglicni, ali to se ne cuje.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Ako je posle kompresora busno crevo moze vrlo brzo da sjebe motor. Nama se to desilo na jednom kamionu.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Servis - Razno
Jutros upalio auto i ostavio da radi. Far sa vozaceve strane blinka povremeno tako da ocigledno on stvara problem. Posto je neko napisao da je ksenonska lampa pri kraju kako se uopste na fabrickim ksenonima to menja? U kompletu sa balastom ili se samo prikopca sijalica?somi-car je napisao: ↑29 Nov 2019, 13:31Pre par dana kada sam se vracao sa puta desilo se nesto cudno. Usput sam primetio da farovi (fabricki ksenon sa auto nivelacijom) na sekund blicnu, kao da se ugase i ponovo podese poziciju. I nakon par stotina km odjednom su se ugasili i izbacio mi je gresku da je sijalica crkla.
Ugasio sam i upalio farove (bili su namesteni na auto poziciju, tj pali ih preko senzora) i sve je bilo ok.
Juce opet slicna situacija sa tim ''resetovanjem'' koje traje i manje od sekunde...mada je bila kraca relacija pa nista vise od toga se nije desilo.
Sta bi moglo da bude? Auto je iz opisa Peugeot 607 benzinac....