Servis - Razno

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
BigMazzy
Postovi: 1638
Pridružio se: 03 Feb 2019, 10:10

Re: Servis - Razno

Post od BigMazzy » 24 Okt 2021, 00:10

Антифриза у посуди треба да буде између MAX и MIN.
Ако си одрзрачио правилно систем нема бриге.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10885
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Servis - Razno

Post od Uroš S. » 24 Okt 2021, 00:12

Proveri kako se meri. Na mojim Škodama do sada treba da bude između Max i Min ali kada motor postigne radnu temp. Kada je hladan, dozvoljeno je da bude malo ispod Min.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk


Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7975
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 24 Okt 2021, 00:40

kod mene je uvek na pola izmedju min i max kad je hladan motor koji god sam auto vozio

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7975
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 24 Okt 2021, 15:28

malo pre mahinalno zakljucah vrata na dugme u kabini, posle toga ne mogu vise da zakljucam auto niti da otvorim gepek, ni preko tog dugmeta ni na kljucu? sta se to desilo? to dugme je radilo normalno do sada, sad kad pritisnem dugme cuje se da cakne relej ili sta vec i prijavi lampica kao da su zakljucana vrata, kad izadjem iz auta lampica u kabini trepce kao i kad su zakljucana vrata, isto i kad stisnem na kljucu pali migavce kao kad zakljuca ili otkljuca i kad stisnem gepek ali nista se ne desava, sta je tu moglo da se zezne? grande punto je u pitanju.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7975
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 24 Okt 2021, 16:06

zveknuo osigurac

N_L
Postovi: 479
Pridružio se: 16 Mar 2016, 06:59

Re: Servis - Razno

Post od N_L » 26 Okt 2021, 23:52

Uzeo sam neki stariji pezo 206 za kroz BG, servisiran je i sve to prije nego sto sam ga preuzeo al imam sad 3 problema.
1. temperatura uglavnom oko 70c stoji, ponekad se digne i do 80-85 nakon dugo vremena. Moze li imat veze sto su sipali antifriz pa mozda nije ozraceno ili uradjeno sta god vec dobro?
2. lupa mi nesto kad motam u desno, na pola kruga kad je volan cuje se kao da nesto predje preko necega i samo na tu poziciju 180 stepeni i ne cuje se kad vratim volan.
3. Nakon krace voznje krene nesto kao da zvizdi ili vazduh ono kad furi ,to kao da dolazi kod pedala. Cim mrvicu taknem kocnicu, znaci ni da je aktiviram vec samo pedalu milimetar da taknem to prestane. Na netu sam vidio par stvari sto bi mogle biti al da ne cackam sam.

E sad, posto sam slabo isao po servisa u BG treba mi preporuka dje otic, ko mi moze pogledat i napravit pozeljno sve 3 stvari.
Ima jos po koja sitnica, al ove 3 npr nijesu bile ljetos kad sam vozio kratko auto tako da je sve od skoro.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7975
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 27 Okt 2021, 07:31

Temperatura nije cudna za pezoa, ja sam do skoro vozio sluzbeni 307 i uglavnom je kazaljka stojala bas tu oko 70-80 samo po guzvi i vrucinama isla do 90, da li je problem u satu kao kod nekih kola pa da nije lepo bazdaren ne znam ali vidim dosta ljudi to komentarise i isto se desava kod njih, koliko se secam i kad sam imao 206icu slicno tako je bilo.

To sto se cuje verovatno je pukla opruga amortizera, desavalo mi se par puta i takav je zvuk i osecaj. To mozes da proveris vizuelnim pregledom

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Servis - Razno

Post od nikaragva » 27 Okt 2021, 07:46

U vezi temperature, možda je termostat za zamenu.
Ako ti je ubrzo po paljenju, čim krene da duva mlako, hladnjak motora mlak/vruć onda je to signal da termostat nije do kraja zatvoren.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7975
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 27 Okt 2021, 07:48

Na alfi 156 je recimo lose bazdaren sat, ja kad sam kupio prvu 156icu mislio sam termostat, pukao tada bez veze 50e za zamenu da bi mi se isto desavalo, tek sam posle dijagostikom a i citajuci forume provalio da cajger pokazuje manje i to nekih 10ak stepeni, ima jos takvih priemra. Tako da prvo treba otici na dijagnostiku i ocitati sa ona pokazuje pa uporediti sa kazaljkom na satu da bi bio siguran

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Servis - Razno

Post od nikaragva » 27 Okt 2021, 07:51

Nema bolje dijagnostike od ruke na hladnjaku.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7975
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 27 Okt 2021, 08:15

valjda crevo koje ide od term. do hladnjaka, hladnjak kod mnogih kola ne mozes tako lako da opipas rukom

lami
Postovi: 3257
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Servis - Razno

Post od lami » 27 Okt 2021, 09:22

Meni se na 206 isto setala kazaljka temperature tecnosti.
Sto se tice kvrckanja, ja sam odmah menjao solje na amortizerima, mozda ima veze sa tim.
Nesto mi se cini da su 206 nestale sa ulica, da je ih bilo bas dosta pre 4-5 godina, a sad ih redje vidjam.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7975
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 27 Okt 2021, 11:23

ma ima ih voze se samo se slabije prodaju/kupuju, star model nije vise tako popularan ali ok autic skroz za malo para

NemanjaOOOO
Postovi: 353
Pridružio se: 02 Avg 2019, 10:43

Re: Servis - Razno

Post od NemanjaOOOO » 28 Okt 2021, 23:04

pegazbre je napisao:
pegazbre je napisao:
16 Sep 2021, 13:58
Pitanje posto sam na Tari na odmoru trebutno. S-Max 2014 2.0 TDCI. Set kvacila sa zamajcem zamenjen pre 10.000km.

Nakon duge voznje po usponima i nizbrdicama, kocenje motorom i kocnicama, 2-3 brzina, stajem kod smestaja i slucajno skontam u leru da se cuje zvuk cangrljanja/mlevenja koji se isto cuje ako tako u leru sa otpustenim kvacilom ugasim auto. Ako pritisnem kvacilo, zvuk nestaje (znaci nije druk lezaj), takodje ako ugasim auto sa stisnutim kvacilom sve ok. Ako stisnem/otpustim kvacilo do pola isti zvuk se cuje tacno tu gde hvata/razdvaja lamela. Inace menjac ne krci, ubacuje se u sve brzine bez problema, vuce uz strme uzbrdice bez problema i nekih cudnih zvukova isto tako kod kocenja sa motorom. Inace u kabini sa zatvorenim prozorimo gotovo da se ne cuje nista.

Zvao majstora, kaze nije do seta sta god da si radio ne moze za 10.000km da ode (a nista nije radjeno sto steti zamajcu sem sto se par puta za tih 10k km ugasio zbog neodgovarajuce brzine i gasa) u pitanju je neki lezaj u menjacu vozi tako bez problema.

Medjutim, danas ujutru idem da preparkiram auto kad ono apsolutno nema nikakvih zvukova, sve uredu u svim gore opisanim situacijama nema promene zvuka, kao da nista nije bilo.

Sad mi stvarno deluje da je nacet neki lezaj u menjacu, ujutru je ovde hladno, ulje u menjacu gusto pa drzi sve na okupu i ne cuje se.

Sta vi mislite sta moze biti? Nadam se da ce sve izdrzati jos 500km do kuce.
Danas sam preuzeo auto od majstora.

Zamenjen je lezaj na spojnickoj osovini, bio je nacet sto je rezultovalo luftu u samoj osovini i cuo se cak i kad se rukom okrece osovina. Rastavljen i opran je menjac iznutra i provereno sve ostalo, samo je taj lezaj bio u problemu. Cena 12.000din iliti 100evra.

Sa druge strane zamenjen zamajac kod mog majstora, stavljen LUK dok je ostatak seta je ok jer je presao svega 7000km (a ne 10000km kao sto sam mislio) i sipano nov ulje u menjac. Lamela dobra, korpa isto a druk nema lufta ili nesto slicno.

Medjutim izgleda da ovo nije resenje problema. Provozao sam se nekih 30km da dobro zagrejem menjac i opet se javlja isti zvuk kada drzim kvacilo na pola (svakako slabiji nego sto je bio na Tari ali se cuje) i isti drugi zvuk na leru kad dam gas do 2500 obrtaja i pustim da pada na nekih 1200 se opet cujre trrrrr (koji se ne cuje ako pritisnem kvacilo i isto uradim).

Ja ne znam da li su ti zvukovi normalni, ipak na po kvacila lamela pocinje da hvata zamajac pa se mozda desavaju neke vibracije jer lamela fakticki proklizava dok ne otpustim do kraja da skroz uhvati ili stisnem da skroz odvoji. U voznji je sve kao i ranije, ne primecujem nista neobicno, nikakvi cudni zvukovi, menjac lepo salta.

Imate li sad ideju sta bi moglo biti?
Ista prica i kod mene, znaci identicno sve, samo sto ja jos nisam usao u resavanje problema. Ima jedno mesec dana da sam isto to primetio, mada i zadnje vreme manje "krcka".
Danas bio na redovnom servisu i kazem da obarate paznju na to, zaboravili... Rekoh ajd do auta da cujes, jedan kaze menjac, isto lezaj spojnicke, mi to skidamo i saljemo kod Srecka u Šabac, rece cifru okvirno 200-300eur (predpostavljam kod Srecka cca 100eur i nek oni uzmu za skidanje/vracanje menjaca 100eur).Dodje mu kolega, kaze zamajac....
Ajd ga sa ti znajSlika

Da, kod mene a4 2.0tdi,ali sve isti simptomi kao kod tebe na Fordu.

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
pegazbre
Postovi: 844
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Servis - Razno

Post od pegazbre » 29 Okt 2021, 08:10

Meni se zamajc cuo drugacije pre nego sto sam ga prvi put menjao. Kad stisnem kvacilo culo se cekicanje poput starih dizela. Kad sam zamenio ceo set sa zamajcem taj zvuk je nestao a onda su dosla ona zatvaranja zbog Kovida i tu sam skontao drugi zvuk a to je: pustis kvacilo, sve tiho, das gas do 2500 obrtaja, pustis gas i kad opadne na 1200-1300 obrtaja cuje se samo trrrr kratko i to je to.

Tako je sve bilo do putovanja po Tari kad sam naceo lezaj spojnicke toliko da se poceo cuti. Ostatak si procitao. I nakon ponovne zamene zamajca i lezaja spojnicke neki zvuk se i dalje cuje.

Odgovori