Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Kočiona creva su potrošni materijal, ona najbolje izdrže do 15tak godina, ona lošija se raspadaju iznutra već pri 10tak godina starosti.
Još ako nije menjana kočiona tečnost na 2 godine još brže propadaju.
Kako sam shvatio tvoj auto je napunio 20godina i nije održavan redovno u svemu od napuštanja fabrike nego tek kada nastane neka havarija/kvar onda se to rešava. Može da se nema para trenutno i može da se odlaže popravka ali se ne može biti nesvestan da kvar postoji i da se negira potreba popravke.
Ako je tako kako kažeš, promeni majstora za neko stručno lice koje poznaje pravila struke i u kojim rrokovima se šta obavezno menja na autu, bez obzira na marku, model, cenu...
Kočiona creva stara 20godina su 99,999 posto neispravna, ostaje veoma mala šansa da su još ok po karakteristikama.
Kočiono crevo je 10-20 evra, neka je i pola rezervoara za par.... a dovoljno je na svakih 10 godina zameniti i biti siguran.
Osim što se iznutra raspadaju i hoće da delaminiraju a time i ometaju protok, nije retko da puknu pri jačem kočenju. Znači onda kada je najpotrebnije u panik situaciji ostane se totalno bez ikakvog kočenja.
To nije mašta, dogadja se u praksi i svaki majstor bi trebao da insistira da sredi kočioni sistem, bez obzira da li vlasnik auta zna ili ne ne zna, traži ili ne traži.
Kočnice, upravljački sistem i gume su 3 najvažnija sklopa na autu za njegovu kontrolu.
Još ako nije menjana kočiona tečnost na 2 godine još brže propadaju.
Kako sam shvatio tvoj auto je napunio 20godina i nije održavan redovno u svemu od napuštanja fabrike nego tek kada nastane neka havarija/kvar onda se to rešava. Može da se nema para trenutno i može da se odlaže popravka ali se ne može biti nesvestan da kvar postoji i da se negira potreba popravke.
Ako je tako kako kažeš, promeni majstora za neko stručno lice koje poznaje pravila struke i u kojim rrokovima se šta obavezno menja na autu, bez obzira na marku, model, cenu...
Kočiona creva stara 20godina su 99,999 posto neispravna, ostaje veoma mala šansa da su još ok po karakteristikama.
Kočiono crevo je 10-20 evra, neka je i pola rezervoara za par.... a dovoljno je na svakih 10 godina zameniti i biti siguran.
Osim što se iznutra raspadaju i hoće da delaminiraju a time i ometaju protok, nije retko da puknu pri jačem kočenju. Znači onda kada je najpotrebnije u panik situaciji ostane se totalno bez ikakvog kočenja.
To nije mašta, dogadja se u praksi i svaki majstor bi trebao da insistira da sredi kočioni sistem, bez obzira da li vlasnik auta zna ili ne ne zna, traži ili ne traži.
Kočnice, upravljački sistem i gume su 3 najvažnija sklopa na autu za njegovu kontrolu.
Re: Servis - Razno
Razmisljam definitivno o drugom majstoru, nakupilo se dosta razloga zbog kojih ne bih da nastavljam dalju saradnju. Problem je naci donekle postenog i profesionalnog u moru muljatora.
Ima jos nekih planova u vezi kocionog sistema na mom autu. Trebalo bi reparirati/zameniti glavni kocioni cilindar koji se nalazi ispod haube. Problem u vezi njega je to sto imam veci hod(luft) papucice nego sto bi trebalo. Jedno po jedno cu resiti, sve u svoje vreme.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Ima jos nekih planova u vezi kocionog sistema na mom autu. Trebalo bi reparirati/zameniti glavni kocioni cilindar koji se nalazi ispod haube. Problem u vezi njega je to sto imam veci hod(luft) papucice nego sto bi trebalo. Jedno po jedno cu resiti, sve u svoje vreme.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Samo nemoj da bude prekasno. Sve sto nabrajas nisu sitnice.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Kočiona creva.
Ne postoji veći hod glavnog kočionog cilindra. Dužina cilindra je fiksna i nepromenljiva ali jeste promenljiv pritisak i kontra otpor koji pružaju cevi, creva i radni cilindri.
Creva se naduvaju, opadne pritisak i osećaj je kao da mora više da se pritisne.
Ovo što opisuješ je već kritično, kao da su creva neposredno pred pucanjem kada se već toliko oseća.
Kada propadnu zaptivne gumice u glavnom kočionom, pedala lagano propada i sve više se produžava osećaj da ne hvata.
Ovo je generalno a šta je konkretno na tvom autu problem može jedino majstor uživo ali šta god da je nešto ozbiljno nije u redu sa kočionim sistemom sudeći po nizu opisa šta se dešava.
Najdobronamernije pišem, što pre se utvrdi kvar i krene u rešavanje to bolje i za tebe i za sve druge.
Meni je jednom potpuno otkazala kočnica na autu starom 3 godine, usled prokuvavanj kočione tečnosti, i osećaj je stravičan kada shvatiš da nemaš nikakvo kočenje a vozilo kontinuirano samo od sebe ubrzava.
Naravno, desilo se nizbrdo kada je najgore....
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Kad propadnu gumice na klipu glavnog kocionog cilindra propusta ulje i pedala tone. Svega se tebi nakupilo, resavaj dok se ne povredis ili daleko bilo naudis nekom drugom.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Pretpostavljam da je to u pitanju, zbog tih dotrajalih gumica nemam maksimalan pritisak na papucici. Taj problem postoji od kupovine, ali se nije pogorsavao.dragvorl je napisao:Kad propadnu gumice na klipu glavnog kocionog cilindra propusta ulje i pedala tone. Svega se tebi nakupilo, resavaj dok se ne povredis ili daleko bilo naudis nekom drugom.
Resicu i to kad dodje na red i kad nadjem dovoljno strucnu osobu da to sredi.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Kad dodje na red??? A sta je prioritetnije od toga bas me zanima???
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Grcka.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Ma kakva Grcka, nikad nisam bio na bilo kakvom letovanju niti imam finansija za takva luksuziranja
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- klisko
- Postovi: 666
- Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
- Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Ti očito nemaš finansija ni za posedovanje i bezbedno korišćenje automobila, a ipak to radiš. Nažalost, nisi jedini.
Re: Servis - Razno
Pa to je normalno, ko radi taj i gresi ali ne valja da stalno gresi
- carov2
- Postovi: 4176
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Passat B8 karavan
110k km - Crkla brava gepeka, tako je blokirala da ne može nikako da se otvori. Poručena originalna, a košta 8200 rsd.
Sranje...izgleda da im je to čest problem.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
110k km - Crkla brava gepeka, tako je blokirala da ne može nikako da se otvori. Poručena originalna, a košta 8200 rsd.
Sranje...izgleda da im je to čest problem.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Meni je na Leonu to otislo, otvarao sam posle na daljinski. Auto nije ni pola godine imao.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- carov2
- Postovi: 4176
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Kako misliš otvarao si na daljinski?
Na šta tačno misliš?
Ovaj nema elektronsko otvaranje gepeka, već samo ga izbaci, pa moraš ručno da ga otvoriš. ("Otvara" se na dva načina, preko ključa i preko tastera koji se nalazi na vozačevim vratima)
Brava je tako blokirala i tako su rešili, da ne može sada uopšte da se otvori.
Ni šrafciger ne pomaže.
Prošli modeli su to imali bolje rešeno.
Majstor će morati iz kabine da udje u gepek i da tako zameni bravu.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Na šta tačno misliš?
Ovaj nema elektronsko otvaranje gepeka, već samo ga izbaci, pa moraš ručno da ga otvoriš. ("Otvara" se na dva načina, preko ključa i preko tastera koji se nalazi na vozačevim vratima)
Brava je tako blokirala i tako su rešili, da ne može sada uopšte da se otvori.
Ni šrafciger ne pomaže.
Prošli modeli su to imali bolje rešeno.
Majstor će morati iz kabine da udje u gepek i da tako zameni bravu.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk