Svaki 2.0HDI iz fabrike je izašao sa potpunim oklopom zupčastog i celog komplet razvoda. PK kaiš ne može nikako da se podvuče ispod oklopa pa da blokira radilicu/zupčasti tj zakuje motor.
I u katalogu rezervnih delova su jasno data sva 3 dela oklopa, svaki sa svojim brojem rezervnog dela za nabavku.
A to da u toku eksploatacije vozila i izvodjenja radova nije vraćen oklop ili se slomio je potpuno moguće i razumljivo.
Veoma je zahtevno da se oklop vrati, posebno onaj skroz gornji deo i vrlo idiotski je konstruisano što se tiče samog postavljanja istog.
Prvi put mi je trebalo tri sata samo da skinem oklop dok nisam provalio pod kojim uglom se naginje motor nakon skidanja sa nosača motora...
I samo vraćanje je zahebano, ne vidi se onaj šraf iza motora ka požarom zidu a vrlo je mali i kratak...mora na pipanje i na osećaj da se pogodi pozicija i postavljanje.
I samo šrafljenje je zeznuto, mora neki vrlo kratki ključ, ne može račnom da se pridje.
Tako da lako razumem da to neko ne vraća na mesto, pogotovu ako mu je bitno vreme pa zbrza (preskoči) taj korak.