Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Никад чуо за Магнети Марели?
Па јел гледаш ти формулу 1
Па јел гледаш ти формулу 1
-
- Postovi: 239
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Servis - Razno
Pozdrav ljudi,
Neki dan se upali check engine lampica.
Bez ikakve promjene zvuka, rada motora, nema dima na auspuhu, nista...
Kod greske je: P219600 Lambda Sonda Bank 1 Sensor 1 Smjesa Prebogata.
Pitanje, sta moze biti uzrok za tako nesto, sem same sonde naravno? Ima li nesto u pozadini sto treba traziti?
I kako znati koji je sensor 1, ova gornja ili donja?
Audi a3 2011 2.0 tdi 125kw
Hvala
Sent from my M2004J19C using Tapatalk
Neki dan se upali check engine lampica.
Bez ikakve promjene zvuka, rada motora, nema dima na auspuhu, nista...
Kod greske je: P219600 Lambda Sonda Bank 1 Sensor 1 Smjesa Prebogata.
Pitanje, sta moze biti uzrok za tako nesto, sem same sonde naravno? Ima li nesto u pozadini sto treba traziti?
I kako znati koji je sensor 1, ova gornja ili donja?
Audi a3 2011 2.0 tdi 125kw
Hvala
Sent from my M2004J19C using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Pozovi i ovlasceni pa ih pitaj koliko bi kod njih bilo. Mozda je original tu negde.
Znam da kad sam na 206 menjao viljuske, uvek bi brzo propadale, nakon 15-20 hiljada km. Tako mi kaze kolega i kod njega bilo, pa kupio original koji vise nije morao da menja.
P.S.
Mazzy, ti se ne racunas, Fijatovac da ne zna za Magneti Marelli
P.P.S
I MM i SKF su poznati, sto ne mora da znaci da im je kvalitet bolji. Za ove Lobro iskreno nisam nikad cuo.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Znam da kad sam na 206 menjao viljuske, uvek bi brzo propadale, nakon 15-20 hiljada km. Tako mi kaze kolega i kod njega bilo, pa kupio original koji vise nije morao da menja.
P.S.
Mazzy, ti se ne racunas, Fijatovac da ne zna za Magneti Marelli
P.P.S
I MM i SKF su poznati, sto ne mora da znaci da im je kvalitet bolji. Za ove Lobro iskreno nisam nikad cuo.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Ја би ишао на СКФ ако је у овлашћеном прескупо.
Re: Servis - Razno
Zvao sam ovlasceni, oni kazu da imaju SKF i da je on oko 15-20k, ali me covek pitao sta ne valja na ovoj. Reko pojma nemam, rekli mi da ne valja i da kupim drugu.
Kaze on, vidi sta ne valja, ako je homokineticki , promeni samo njega, ako je neki lezaj promeni njega, kaze retko kad ode bas sve, i da cu ovako jeftinije proci.
Tako da, ako budem uzimao uzecu SKF jer su mi iz ovlascenog rekli da je ok.
Kaze on, vidi sta ne valja, ako je homokineticki , promeni samo njega, ako je neki lezaj promeni njega, kaze retko kad ode bas sve, i da cu ovako jeftinije proci.
Tako da, ako budem uzimao uzecu SKF jer su mi iz ovlascenog rekli da je ok.
Re: Servis - Razno
Može i da ne dobija dovoljno vazduha, može i dizna da sipa gorivosarajevo123 je napisao:Pozdrav ljudi,
Neki dan se upali check engine lampica.
Bez ikakve promjene zvuka, rada motora, nema dima na auspuhu, nista...
Kod greske je: P219600 Lambda Sonda Bank 1 Sensor 1 Smjesa Prebogata.
Pitanje, sta moze biti uzrok za tako nesto, sem same sonde naravno? Ima li nesto u pozadini sto treba traziti?
I kako znati koji je sensor 1, ova gornja ili donja?
Audi a3 2011 2.0 tdi 125kw
Hvala
Sent from my M2004J19C using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Tako je, a najmanja je mogućnost da je uzrok greške lambda sonda
Re: Servis - Razno
Lobro ti je premijum u odnosu na ove druge pomenute, jedna od najpoznatijih firmi u auto industriji za tavke stvari.Masinac je napisao: ↑15 Jun 2022, 13:56Trazim desnu poluosovinu za Citroen C5, jedva sam nasao, i cene debelo osciliraju.
Ima Magneti marelli od od 8-10k,
SKF od 11-15k i
Löbro od 20-22k.
Da li je klasično koliko para toliko muzike ili pak valjaju i ovi jeftiniji? Nikad cuo za Löbro i Magneti.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Više puta sam koristio Lobro i svaki pute je bilo bez greške, samo jednom se zameni i traje doživotno.
Ali, uvek je bio original nemačke proizvodnje a kako je sada ne znam u smislu ko je zaista proizvodjač ili je samo nalepnica upotrebljena radi poznatog imena.
-
- Postovi: 239
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Servis - Razno
Ali zar ne bi auto drugacije radio da je nesto od toga?McGruja je napisao:Može i da ne dobija dovoljno vazduha, može i dizna da sipa gorivosarajevo123 je napisao:Pozdrav ljudi,
Neki dan se upali check engine lampica.
Bez ikakve promjene zvuka, rada motora, nema dima na auspuhu, nista...
Kod greske je: P219600 Lambda Sonda Bank 1 Sensor 1 Smjesa Prebogata.
Pitanje, sta moze biti uzrok za tako nesto, sem same sonde naravno? Ima li nesto u pozadini sto treba traziti?
I kako znati koji je sensor 1, ova gornja ili donja?
Audi a3 2011 2.0 tdi 125kw
Hvala
Sent from my M2004J19C using Tapatalk
Kojim metodama provjeravati? Kako znati jesul dizne ?
Sent from my M2004J19C using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Prepusti majstorima to
Re: Servis - Razno
@ljubitelj Hvala na podeljenom iskustvu. Videcu sta cu raditi, kazu da je najbolje kad se menja jedna da se odma promeni i druga, a to bi mi onda bas bilo skupo, oko 45k bi izasle obe ako budem cele kupovao + ruke majstora.
Ako pak budem kupovao samo homokineticki ili lezaj taj na poluosovini, onda cu uzeti najkvalitetnije sto bude.
Ako pak budem kupovao samo homokineticki ili lezaj taj na poluosovini, onda cu uzeti najkvalitetnije sto bude.
Re: Servis - Razno
evo ovde dvojica resila problem zamenom o2 senzora(to je lamda sonda?) - https://forums.tdiclub.com/index.php?th ... ts.440246/
-
- Postovi: 239
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Servis - Razno
Hvala na odgovorima.
Nadam se da je sonda, a ne dizne ili nesto.
Auto ide normalno zasad, bez dima, bez povecane potrosnje...
Imal sanse da je zbog cipa? Auto je na stage 1 205 ks.
Nasuo sam i aditiv za dizne danas pa cemo vidjeti.
Sent from my M2004J19C using Tapatalk
Nadam se da je sonda, a ne dizne ili nesto.
Auto ide normalno zasad, bez dima, bez povecane potrosnje...
Imal sanse da je zbog cipa? Auto je na stage 1 205 ks.
Nasuo sam i aditiv za dizne danas pa cemo vidjeti.
Sent from my M2004J19C using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Naravno.Imal sanse da je zbog cipa?
Zalivanje gorivom na dizelima je već vidjeno (loše) rešenje promene čipa,.
Re: Servis - Razno
Kad danas svako cipuje nista nije cudno, nije poenta grunuti 50 ili vise konja ako mapa nije optimizovana tom motoru, moze i 100 konja ali pitanje koliko ce da traje, skoro sam se raspitivao za moj turbo benzinac, par njih mi je tvrdilo da moze 50 konja bez problema a samo jedan koga inace znam i kome bih vrv jedinom i poverio chipovanje, mi je rekao +30 konja da sve radi kako treba i ne razmisljas uopste.