Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Eto life time motora, kad rikne lanac moz' se besis.
- Puzo81
- Postovi: 3249
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Puzo81 je napisao: ↑18 Maj 2019, 12:46Stavili nov pierburg overboost ventil i ide bolje ali nije to to, opet izbacuje MSCF preko 3000rpm.OMP je napisao: ↑06 Maj 2019, 20:44kod mene je problem bila varijabilna geometrija turbine, zaglavila i nije radila kako treba.
mene buni sto ne pali gresku kod tebe jer kod takvih simptoma moze biti dosta stvari, kod mene je recimo dijagnostika pokazivala map senzor kao gresku, sto sam odmah eliminisao zamenom sa drugog auta, jer je map samo registrovao prepunjavanje turbine zbog toga sto ne moze geometrija da odradi kako treba pa bacao u safe mod jer dijagnostika realno ne moze da prepozna kad je turbina u problemu
Geometrija verovatno zaribala pa će se skidati turbo za čišćenje čim se sastavim sa vremenom.
Preključe malo po gasu da vidim ulazi li u limp mode i na 3200rpm paffff nešto , šišti samo tako. Do 1800 ne šišti, preko toga samo roka
Juče je ostavio kod Pante na skidanje i čišćenje geometrije. Koliko sam razumeo zbog prepunjavanja truba roknulo je donje crevo između turba i interkulera. Ko ga šiša, ioanko sam hteo da ga menjam još pre 2god jer je bilo masnjikavo, 3000 je u Topspideru. Ako sve bude oko turba ok skidam intercooler i čistim jer ne verujem da je ikada skidan.
Gornje crevo IC i crevo turbo-protokomer nova, stavljena pre 2god.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis - Razno
polovniautomobili.com
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Puzo81
- Postovi: 3249
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Ja sam realan, ne prećutkujem kvarove kao 99% drugih vozača bilo kog brenda.
Šta očekivati od 15g starog auta i 200k km+ na satu. Menjanje i gas
Re: Servis - Razno
To se ne spominje jer je u pitanju redovno održavanje, kao i osvežavanje motora, polugeneralne i sl.
Re: Servis - Razno
donje crevo IC-a je sasvim normalno da bude masnjikavo od uljnih isparenja ne treba ga zbog toga menjati ali ako ima ostecenje onda moras....
Ja sam na jednoj 147ici jedva provalio da je crevo kaput, auto dimi i lose ide, nema sistanja nema nista, ja se vec spremao da radim dpf jer me svi ubediste da je do njega....ali reko ajde da sidjem u kanal i detaljno pogledam crevo, zagledam, opipavam, nema nista, skinem ga i opet gledam i opet nema nista, ali sve me nesto vuce oko njega, na kraju zacepim ja sa jedne strane rukom a sa druge strane krpa i kompresorom nagruvam vazduh, kad eto problema, crevo postalo porozno i pusta vazduh kao kroz sito u predelu cca 10x10cm, a na oko sve ok kad ga gledas, tek kad dobije pritisak i malo naduje onda se vidi poroznost...
Odnesem majstoru on ne veruje, kaze ovo nisam video, ajde sto pusta ovoliko ali sto se ne vidi i sto ne šišti je cudno....Tako da sam za 30e resio problem a spreman sam bio da potrosim preko 100e na dpf.
Ja sam na jednoj 147ici jedva provalio da je crevo kaput, auto dimi i lose ide, nema sistanja nema nista, ja se vec spremao da radim dpf jer me svi ubediste da je do njega....ali reko ajde da sidjem u kanal i detaljno pogledam crevo, zagledam, opipavam, nema nista, skinem ga i opet gledam i opet nema nista, ali sve me nesto vuce oko njega, na kraju zacepim ja sa jedne strane rukom a sa druge strane krpa i kompresorom nagruvam vazduh, kad eto problema, crevo postalo porozno i pusta vazduh kao kroz sito u predelu cca 10x10cm, a na oko sve ok kad ga gledas, tek kad dobije pritisak i malo naduje onda se vidi poroznost...
Odnesem majstoru on ne veruje, kaze ovo nisam video, ajde sto pusta ovoliko ali sto se ne vidi i sto ne šišti je cudno....Tako da sam za 30e resio problem a spreman sam bio da potrosim preko 100e na dpf.
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Servis - Razno
Kad vec spominjete daljinsko otkljucavanje na alfi...ja sam dobio drugi privezak za centralnu, tj ugradjen je onaj kindza modul jer prethodni vlasnik nije uspeo (mada mozda se nije ni trudio) da upari kljuc i centralnu.
Tako da je problem resen prevezivanjem modula i daljinca..
Mozda ipak tu postoji neki problem kod alfi.
Tako da je problem resen prevezivanjem modula i daljinca..
Mozda ipak tu postoji neki problem kod alfi.
- Puzo81
- Postovi: 3249
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Eto vidiš.OMP je napisao: ↑19 Jun 2019, 13:24donje crevo IC-a je sasvim normalno da bude masnjikavo od uljnih isparenja ne treba ga zbog toga menjati ali ako ima ostecenje onda moras....
Ja sam na jednoj 147ici jedva provalio da je crevo kaput, auto dimi i lose ide, nema sistanja nema nista, ja se vec spremao da radim dpf jer me svi ubediste da je do njega....ali reko ajde da sidjem u kanal i detaljno pogledam crevo, zagledam, opipavam, nema nista, skinem ga i opet gledam i opet nema nista, ali sve me nesto vuce oko njega, na kraju zacepim ja sa jedne strane rukom a sa druge strane krpa i kompresorom nagruvam vazduh, kad eto problema, crevo postalo porozno i pusta vazduh kao kroz sito u predelu cca 10x10cm, a na oko sve ok kad ga gledas, tek kad dobije pritisak i malo naduje onda se vidi poroznost...
Odnesem majstoru on ne veruje, kaze ovo nisam video, ajde sto pusta ovoliko ali sto se ne vidi i sto ne šišti je cudno....Tako da sam za 30e resio problem a spreman sam bio da potrosim preko 100e na dpf.
Hteo sam ga menjati jer je bilo krš u odnosu na gornje novo predebelo sa plavim što sam kupio u TS. Sad je taman za zamenu:)
Samo da vidim još hoće li biti samo 50e za turbo ili više. I hladnjak EGR-a će verovatno napolje jer je zatvoren gore a može se iskoristiti prilika da se zatvori i dole. Frka mi bila da odvrnem one šrafove da bih stavio pločicu.
Re: Servis - Razno
za hladnjak egr-a ces morati i oko termostata da napravis premoscavanje ako hoces da izbacis hladnjak i cevi van auta, realno nemas potrebe to da radis, blokiraj ga samo dole i ostavi sve...., ako ga zatvoris samo gore kako si uradio moze se desiti da hladnjak procuri jer svi gasovi ostaju unutra i greju ga posto je gore blokiran.
inace topspider creva su odlicna
inace topspider creva su odlicna
- Puzo81
- Postovi: 3249
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Da, znam za bajpas.
Impeleri sjebani momački, geometrija tu i tamo. Kućište dobro. Da ono ostane a sve ostalo da se zameni 300e sa 2g garancije. Još oko 100e za ulje, ruke i crevo interkulera.
Polovna dobra, đe je naći
Impeleri sjebani momački, geometrija tu i tamo. Kućište dobro. Da ono ostane a sve ostalo da se zameni 300e sa 2g garancije. Još oko 100e za ulje, ruke i crevo interkulera.
Polovna dobra, đe je naći
Re: Servis - Razno
generalno impeleri ne prave problem koji ti imas tako da je geometrija ipak ta koja zeza ali svakako treba zameniti turbinu jer imepeleri mogu vecu stetu da naprave...kuciste dzabe sto je dobro njega jedino mozes da prodas za 10e nekom ko reparira turbine da ima za delove i to samo aluminijumski deo posto se onaj gusani ionako ne krivi i ostecuje
Poslednja izmena od OMP u 20 Jun 2019, 18:05, izmenjeno 2 puta ukupno.
Re: Servis - Razno
Nisu sigurno, a sve vise sticem utisak i da uopste ne voze aute vec klopaju i piju dok gledaju marketnig slajdove a glasaju "ko da vise"
Olako se dele te raznorazne titule naj...za nesto.
Evo i Fordov 1.0 eco boost, isto motor godine a ono horor posle 100k iza sebe.
Re: Servis - Razno
U Autobildu bio test sa rastavljanjem posle 100k km tog katastrofa 1.0 motora, i nista, i dalje se ugradjuje kao najmasovniji motor.
Neke serije imale problem sa kvacilom do 2016, bio opoziv za neku granu za hladjenje za modele pre 2013, ostalo mi je nepoznato.
Vidim da se ovde masovno voze bas ti stariji...
Neke serije imale problem sa kvacilom do 2016, bio opoziv za neku granu za hladjenje za modele pre 2013, ostalo mi je nepoznato.
Vidim da se ovde masovno voze bas ti stariji...
Re: Servis - Razno
Auto bild marketing, ko jos njima bilo sta veruje
Kais koji pliva u ulju se samo raspada, a na mobile. de mozes pogledati stanje ponide sa tim motorom, stotine mladih vozila do 5 godina sa opisom schadden motor, kilmetraze od 40-120.000 najcesce tek izasli iz garancije.
Ako je potrebno video slikom docarati sta se desava i kako izgledaju delovi prnosnog sistema mozes i sam potraziti, pun je nemacki net, a ako bas zatreba detaljna radionicka reparacija evo linka.
Fiesta Bj.2015, 107.000km 1.0eco boost
Tebi je to u lokalu u Kelnu pa mozes i sam uzivo da priupitas za dodatne detalje i iskustva.
https://youtu.be/0U1aLQdKJjU?t=236
Kais koji pliva u ulju se samo raspada, a na mobile. de mozes pogledati stanje ponide sa tim motorom, stotine mladih vozila do 5 godina sa opisom schadden motor, kilmetraze od 40-120.000 najcesce tek izasli iz garancije.
Ako je potrebno video slikom docarati sta se desava i kako izgledaju delovi prnosnog sistema mozes i sam potraziti, pun je nemacki net, a ako bas zatreba detaljna radionicka reparacija evo linka.
Fiesta Bj.2015, 107.000km 1.0eco boost
Tebi je to u lokalu u Kelnu pa mozes i sam uzivo da priupitas za dodatne detalje i iskustva.
https://youtu.be/0U1aLQdKJjU?t=236
Re: Servis - Razno
Pa dobro, za forum majstore idealno
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk