Stranica 161 od 523

Re: Servis - Razno

Poslato: 11 Feb 2019, 09:13
od OMP
nema zasto da menjaju celu sajtnu ako imaju punkt aparat kao na klipu sto je neko postavio, svaki bolji limar ima slican aparat ne mora ovakav klao na snimku postoje i varijante da se odredjeni alati zavare obicnim CO2 aparatom pa se onda drugim alatom izvlaci lim u svakom slucaju ovo je smesan posao i suludo je zbog ovog seci lim i variti novi, cak i ja sa nekim prirucnim varijantama sam uspevao slicne stvari da opeglam

Re: Servis - Razno

Poslato: 11 Feb 2019, 09:32
od cozmo
Ovo sa klipa deluje ocajno, a i ako tako urade, satrulice za godinu dana :)

Pogledaj kod mene kakvo je ostecenje bilo i kako je Duki maser odradio. Bez ikakvog ostecenja lima. Ali ovde vidim da je zahvatilo bas lepo. A i kasko je, ne razmisljaju. Koleginicu su na Fiesti menjali celu sajtnu, ista steta bila.

Re: Servis - Razno

Poslato: 11 Feb 2019, 09:38
od OMP
ako je kasko onda ce mozda tako i raditi ali ja kazem kako se inace rade ovakva i sl. ostecenja, nema tu sta da istruli ako se sve odradi kako treba, pre ce da istruli nesto sto je lose vareno ili seceno pa peglano nego ovako kad se odradi, masiranje ne znam dal je izvodljivo u ovom slucaju, mislim da nije jer je povukao i deo lima koji je savijen ka unutrasnjosti auta a taj deo je prilicno jak da bi se masirao, masiranje moze da izvuce mozda 50-60% u svakom slucaju da je moj auto ja ne bih dozvolio nikakvo secenje i menjanje komplet sajtne posebno sto je nov auto

Re: Servis - Razno

Poslato: 11 Feb 2019, 19:11
od Dare4x4
Najbolje bi bilo ako bi uradili tehnikom kao na klipu samo malo pedantnije. Ako vare one žičice pomoću CO2 to je u startu loše jer će spaliti zaštitu iznuta. Isto tako bilo koje sečenje i varenje je loša ideja. Ovaj na klipu toliko malo pecne pa ne verujem da izgori farba iznutra. Što se tiče masairanja, ne verujem da može jer lim je jak na tom mestu i nije pristupačan sa unutrašnje strane (kao što je u krovu, vratima, haubi...)
Postoji i varijanta da se lepi alat pa da se izvlači ali na ovom mestu je lim jak i površina je hrapava, pa verujem da ne može tako.

S druge strane, sreća pa je zakačio ovim hrapavim delom i tu će moći da se napravi prelaz i da se ne farba ceo panel, tj cela stranica.

Re: Servis - Razno

Poslato: 11 Feb 2019, 19:27
od Saša
Ma nema farbe unutra, samo ona osnovna zaštita lima (cinkovanje, kataforeza - ili ako se već zove). Kako misliš da je neko ofarbao prag iznutra? Telepatski jedino. :)

TT


Re: Servis - Razno

Poslato: 11 Feb 2019, 19:34
od Dare4x4
Mislim na sloj koji nastaje kada celu školjku potope u kadu sa osnovnom bojom, kako god se to zvalo. Ne bi valjalo spaliti taj sloj.

Re: Servis - Razno

Poslato: 11 Feb 2019, 19:40
od ljubitelj
Jednostvno, potapanjem u kadu tj direktno sa prolaskom karoserije na konvejeru kroz kadu. Barem se tako radilo ranije, i da iznutra su ofarbani svi suplji limovi-prostori.
A posle dodatno napunjeno voskom. Gledao endoskopom ovaj moj, tako je uradjen sa farbom iznutra.

E sad, mozda je danas to izbaceno posto se sve vise javljaju opisi sa korozijom iznutra nakon samo par godina.
U nemackoj je trenutno korozivni hit aktuelni Mercedes G klase koji nakon samo 3 godine ima u okviru garancije "nachbesserung" obradu limarije.

Re: Servis - Razno

Poslato: 11 Feb 2019, 20:03
od sasha015
Saša je napisao:
11 Feb 2019, 08:57
Ogi je napisao:Ovlasceni servis mora da radi. Pa me brine da ne kazu mora da se sece ili tako nesto... lajsna je, tu ne moze ni da se pridje iznutra, je li tako ?
Prepusti onda to njima i ne razmišljaj dalje o tome. U principu to se izvuče napolje bez sečenja, malo izgituje, prefarba i to je to.

TT
Sto mora ovlasceni servis da radi?
Sasa ti je napisao sta se radi.Isto sam tako zakacio kiu,kad je bila 3 meseca nova.Bilo je blaze,samo malo gita i presprica se prag.
Zamisli da sam zbog 20 evra morao da idem 2 puta u bg.

Re: Servis - Razno

Poslato: 16 Feb 2019, 09:18
od srdjanyo
Kupio sam originalne sigurnosne šrafove za Fabiju u INTERSREMU.Posle par dana došle su mi i odgovarajuće kapice za te šrafove.I tu je problem.Dosta su kraće od kapica za normalne šrafove i nikako ne mogu da ih ubacim na sigurnosne i tako ih pokrijem.Uđe jedan deo i zaglavi se i budu krive i onda ih jedva izvučem.Probao sam pincetom da ih držim i tako ih ravnomerno ubacim,međutim nikako.Ima li neko ideju kako?Probao sam na Youtube i nema sličnih klipova.Hvala! :( :uf:

Re: Servis - Razno

Poslato: 19 Feb 2019, 18:07
od igor_harris
Osecam poslednjih par meseci da mi auto slabije ide. Ima krajnju snagu, dakle na visokim obrtajima ide isto kao ranije, ali na malim ne, kao da se turbo lag produzio.

Danas sam probao da merim boost preko OBD-a i Torque aplikacije, ali nisam siguran uopste da li ta aplikacija pokazuje zadate ili izmerene vrednosti? Da li uopste postoji neki uredjaj/senzor koji meri taj pritisak?

Palo mi je na pamet to da izmerim jer sumnjam na neka creva koja su pocela da se maste na spojevima negde u periodu kada sam osetio taj gubitak snage, tacnije, gubitak momenta, da budem precizniji.Slika

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk


Re: Servis - Razno

Poslato: 19 Feb 2019, 18:58
od OMP
tih 0,7 bara koliko pokazuje dijag. je apsolutni pritisak u usisnoj grani tj vakuum i njega cita MAP senzor i mislim da je to ok pritisak na leru ali to zavisi od nadmorske visine i valjda vremenskih uslova, nisam siguran, mislim da su neke normalne vrednosti za taj pritisak 0,5-0,75....proveri na punom gasu koliko ce pokazati mora da prebaci 1 bar(sto je normalni pritisak bez natpunjenja) a sve preko toga je natpunjenje turbine pa ako mozes da nadjes da uporedis sa fabrickim vrednostima i onda tako mozes videti da li je ok...inace iz tog razloga se i ugraduju dodatni boost cajgeri da bi mogao da pratis pritisak u svakom momentu sto je bitno posebno kod tjuniranih masina

Re: Servis - Razno

Poslato: 19 Feb 2019, 19:27
od igor_harris
Ne ne, ovo sam odradio screenshot u trenutku kada je auto ugasen, tj, nakon merenja. Tu se vide od prilike najvise zabelezene vrednosti u vidu ovih crvenih strelica na saticima. Najvisa vrednost koju sam uspeo da vidim je bila negde oko 1.3 bara, medjutim, opet se vracam na pocetak dileme, da li je to zadata ili izmerena vrednost i cime je izmerena uopste? To me interesuje.

Takodje, pojma nemam gde bih mogao da nadjem informaciju o pritisku koji bi trebao da bude... Nesto sam guglao ali nista zvanicno nisam nasao.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk


Re: Servis - Razno

Poslato: 19 Feb 2019, 19:49
od OMP
MAP senzor meri te vrednosti, e sad moze map da laze pa da daje pogresne informacije i onda auto ne ide kako treba ali to vec mora da ustanovi majstor merenjem map-a tj njegove voltaze ili kako vec.
to sto ti ide do 1.3bar je vrv maksimalni pritisak pod najvecim opterecenjem koji ne traje dugo i onda bi trebalo da obori na 1-1,2bar ako se ne varam kod npr 2,4 jtd motora pri max optereć. ide na 1,4 neki ali brzo padne na 1,2 i tu drzi a kod 1,9 jtd-a je 1,1bar, nisam 100% siguran, ne mozes ocekivati neke vece vrednosti, mislim da se kod netjuniranih automobila ti pritisci i krecu od max 1,5 bara, jer znam da kad pisu da su tjunirali automobile pa im sad gruva 1,7-1,8bar pa i vise kod ozbiljnijih tuninga.
inace map senzori su u standardu pravljeni da mere 2,5-3bar max sve preko toga sto izmeri baca auto u safe mode

Re: Servis - Razno

Poslato: 19 Feb 2019, 20:22
od Ivan
Cini mi se da je maks boost dobar, e sad sporo spoolovanje turbine moze biti zbog gomile faktora, prljava geometrija ako je varijabilni turbo, wastegate ventil, ishabana turbina mehanicki, los ili prljav egr, fals vazduh, naprsnuce negde na crevima turba ili interkulera, los ili prljav protokomer ili map senzor, pohabani vrhovi ulozaka dizni (ne prave maglu na nizim pritiscima ubrizgavanja).

Mozda sam nesto i zaboravio, ali za pocetak ocistis senzore ove sto mozes, roknes aditiv za dizne, pregledas njihovo stanja na dijagnostici i da li ima nekih gresaka, vidis kakva je situacija sa egr, pa onda dalje trazi.

Re: Servis - Razno

Poslato: 19 Feb 2019, 20:48
od igor_harris
Ne verujem da su dizne posto su skoro menjane podloske pri velikom servisu, sve su bile ok. EGR zatvoren.
Varijabilna geometrija... Moze biti, trebalo bi i to da se proveri posto nikad nije cisceno. Wastegate... Ni za to nisam siguran, ne znam dal mogu da ga proverim nekako bez skidanja sa turbine?

Sumnjam na creva jer su skoro pocela da maste, ali opet razmisljam valjda bi se culo da sisti nekad. Videcu prvo njih da predihtujem pa da vidim dal ce to dati neki rezultat.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk