Servis - Razno

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 1797
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Peugeot 607 2.2 petrol, Alfa Romeo 156 JTD
Lokacija: BG

Re: Servis - Razno

Post od somi-car » 08 Avg 2019, 14:51

Ma ja te TDI motore ne podnosim organski :) tako da moras razliku da napravis, jer ja necu skoro u TDI :)

Salim se naravno....

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 5372
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od dag81 » 08 Avg 2019, 14:57

carov2 je napisao:
carov2 je napisao:Jeste, u pitanju su ovi koje je Pass postavio. Levi i desni, jedan je 9500 rsd, a drugi 6500 rsd čini mi se. Videću sutra o kojim se tačno radi. Majstor kaže da je sada sve super, auto više ne trese ni prilikom paljenja/gašenja i ne trese prilikom ubrzanja.
U pravu ti je komšija, Heineken, u ovlašćenom servisu toliko koštaju.
Problem je konačno rešen. Nosači motora su bili problem.
Bas cudno da mogu da tresu na ubrzanju, ajde pri polasku jos nekako.
Ali bitno da je reseno.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 3196
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo » 08 Avg 2019, 15:48

Ne trese na ubrzanju, kod mene se oseti neka blaga vibracija u rasponu od 200 do 300 obrtaja ako si u 4. ili 5. stepenu prenosa, pa na tipa 1200 obrtaja hoces da ubrzas (ne radim to nikad, ali sam primetio par puta kad zabodem na jako malim obrtajima pa moram da dodam gas). I na jako jako laganom kretanju ima malu vibraciju, kao i kad se ugasi auto, strese na blic. Pregledali - tacno se vidi nosac kako radi.

E sad, moguce da ako pandrkne skroz da trese, to su meni rekli ako krene da trese mora da se zameni.

Mozda je i @carov2 mislio na vibraciju umesto tresenje, a mozda je kod njega i drugacije (ima dosta jaci motor).
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
carov2
Postovi: 1687
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Servis - Razno

Post od carov2 » 08 Avg 2019, 17:24

Kod mene su baš bili "propali"...a prilikom dodavanja gasa, ceo auto je tresao levo desno, cela šasija...strašno je bilo...

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 1931
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 12 Avg 2019, 11:17

1.6 hdi....doduse ovo je sa 25% popusta koji imam u euroautu, inace oni su uvoznici totala pa je jeftiniji nego u drugim radnjama (nisam nalazio ispod 620din/l) a i UFI filtera koje sam uzeo za gorivo i ulje koji su u drugim radnjama znacajno skuplji a i teze se nalaze, sto se mene tice UFI uvek stavljam kad god mogu da ih nadjem, za jtd je on recimo kostao 2500 kad sam menjao prosle godine a delfi, champion i sl. su bili oko 1600-700.....a filter kabine i vazduha je neki nemacki ja se zacudih koja smesna cena za vaj filter kabine, uvek sam ih placao oko 600-800din recimo filtron ali za 400 jos nisam nalazio a pritom nije kinez, prilicno ozbiljno pakovanje, deklaracija, hologrami cuda muda, neka fabrika u minhenu
viber_image_2019-08-12_10-53-27.jpg
viber_image_2019-08-12_10-53-27.jpg (79.14 KiB) Pogledano 137 puta
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 3196
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo » 12 Avg 2019, 11:26

Zašto 5W40? Ako imaš FAP filter, samo 5W30 low saps obavezno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 12183
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Servis - Razno

Post od McGruja » 12 Avg 2019, 11:28

To su vrlo bliska ulja, za leto je po mom mišljenju čak pogodnije 40 od 30
Low saps mora da bude ako ima dpf

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 1931
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 12 Avg 2019, 11:30

nema fap moj je 90 konja nema nista :) i 5-40 mu ide fabricki a svakako su oba sintetika a slazem se da je 40 pogodnije jer je viskoznije posebno znacajno kod motora sa vecom km za sobom...gledam ove servisne knjizice auta koji mi stizu iz CH, vecina do 100-150k km koristi recimo 5-30 a onda prelaze na 5-40 u nekim slucajevima i na 10-40 kod benzinaca
Poslednja izmena od OMP u 12 Avg 2019, 11:34, izmenjeno 1 put ukupno.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 3196
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo » 12 Avg 2019, 11:34

Ok, onda u redu ako nema FAP. Za FAP mora 5W30, ne moze 5W40, promenili su u servisnim uputstvima odavno. Ne smem da sipam 5W40.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 1931
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 12 Avg 2019, 11:34

mislim da nece nista da mu skodi i 5-40 tj nece sigurno, jer ti auto sigurno nema 100.000km nego mnogo vise, citao sam dosta o tome ali dobro svako sipa ono sto misli da je najbolje
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 3196
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo » 12 Avg 2019, 11:38

Nema sta da razmisljam, ako su tako odredili, to se sipa. Inace, nemam potrosnju ulja od servisa do servisa (10.000km). Uvek je na max na sipci (mislim, mozda bude milimetar ispod MAX posle 10.000km).

5W40 su verovatno izbacili jer skodi FAP filteru. Kao i sto su smanjili servisni interval zbog FAP-a, turbine i slicno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 1931
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 12 Avg 2019, 12:41

to sto ne trosi ulje nije pokazatelj dobrog ulja, naprotiv, da bi se motor dobro podmazivao neka potrosnja ulja mora da postoji, bolje da motor troskari ulje nego ulje da trosi motor ;) svaka fabrika ima neku deklarisanu potrosnju ulja na 10.000 ili na 1000km, takodje ni ni pametno drzati ulje na max-u, uvek se drzi na polovini (kako uglavnom i fabrika kaze, posebno zimi, sem u izuzetnim i redjim slucajevima kod motora koji traze ulje na max) ili malo iznad pola sto ja praktikujem...kod maksimalnog nivoa ulja moze doci do nekog nezeljenog izbacivanja ulja na semeringu, dihtungu i sl. gde najlakse probije, kod nekih motora visak ulja steti katalizatoru, itd.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 3196
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo » 12 Avg 2019, 14:19

Ne sme da troši ulje motor sa FAP filterom u nekim većim količinama. Inače ode filter jako brzo, jako je štetno imati manjak ulja. Kod mene je dozvoljeno po uputstvu maksimum 0,6L na 1000km. Kod mene svuče 1mm ispod MAX i to je to. Kod njega mora da se sipa na MAX, jednostavno sve je podređeno FAP filteru. Svako nepoštovanje takvih stvari dovodi do preranog stradanja turbine, FAP-a i slično. Turbo mora da se podmazuje maksimalnim kapacitetom, a ulje i ne sme da troši i zbog same turbine.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 8530
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 5 e60, bmw 5 f10, bmw 3 e46
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od Ivan » 12 Avg 2019, 14:51

:kezo: :rofl:

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 3196
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo » 12 Avg 2019, 15:36

Sve što motor sagori ide u FAP - i ćao. Posle to povuče još gore posledice po turbinu i slično. Ostane bez ulja.

Crkne sve to jako brzo ako troši ulje. Kad nema FAP, onda te baš briga šta će da sagori, ide sve kroz auspuh.

A blocked DPF prevents exhaust gas passing through the exhaust system at the required rate. As a result back pressure and exhaust gas temperatures increase within the turbine housing.
Increased exhaust gas temperature and back pressure can affect the turbocharger in a number of ways, including problems with efficiencies, oil leaks, carbonisation of oil within the turbo and exhaust gas leaks from the turbo.

Dakle, FAP se blokira uljem i ćao sve ostalo. Manjak ulja se odmah karbonizuje u cevki turbine. Zato za ovaj motor mora to ulje, mora taj interval, ne sme da troši ulje. Mislim sme, al dokle će da ide to je drugo...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Odgovori