Servis - Razno

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2159
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 26 Sep 2019, 08:34

nista nece da joj fali od jednog mazanja uljem
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 1852
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Peugeot 607 2.2 petrol, Alfa Romeo 156 JTD
Lokacija: BG

Re: Servis - Razno

Post od somi-car » 26 Sep 2019, 08:41

Koje je to ulje konkretno?

Mikrofilteri su ulosci na vrhu koliko sam uspeo da vidim, navodno se menjaju za jedno sa gumicama tj dolaze u setu. Videcu da li to mogu da uradim i jednostavno zamenim.

Vidim da nije neka filozofija pa da vidimo da li cu da resim problem...

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2159
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 26 Sep 2019, 09:23

bilo kojim uljem namazes samo da lepo upadne da se ne osteti kad je suva...aha mikrofilter onaj gore mali ulozak na dizni, nisam imao pojma da se to skida i menja, vrv se samo iscacka da ispadne pa nabije novi
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 1852
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Peugeot 607 2.2 petrol, Alfa Romeo 156 JTD
Lokacija: BG

Re: Servis - Razno

Post od somi-car » 26 Sep 2019, 09:34

Tako bi trebalo. Videcu danas pa cu da napisem kad zavrsim, bas me kopka...

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 1852
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Peugeot 607 2.2 petrol, Alfa Romeo 156 JTD
Lokacija: BG

Re: Servis - Razno

Post od somi-car » 26 Sep 2019, 16:50

Zamenio sam gumice dizni. Naravno nije bilo komplikovano ali sam prethodno ispustio pritisak iz raila na ventilu a ne kao u Makedoniji prilikom skidanja dizne :(

Medjutim mikrofilter nisam uspeo. Kod mene je taj filter nekako zavucen u diznu , plus ima metalni prsten dok na novim uloscima je plastican.

Gumice nisu na oko delovale lose ali ajde da probamo.

Takodje vidim da je zavrsetak auspuha garav. Uvek je bio cist kao suza i nikakve potrosnje ulja ni vode nema.

I zvuk iz izduva je nekako neravnomeran.

Razmisljam da ih nije ostetio majstor ili onaj majstor u MKD letos....

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 5454
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od dag81 » 26 Sep 2019, 19:46

Sagorevanje lose ako je garav auspuh.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 1852
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Peugeot 607 2.2 petrol, Alfa Romeo 156 JTD
Lokacija: BG

Re: Servis - Razno

Post od somi-car » 26 Sep 2019, 20:39

Znaci dizne, svecice ?

Koliko uopste kostaju nove dizne za moj auto?

Inace saznao sam kako skidaju mikrofilter. Postoji poseban alat za skidanje mikrofiltera a mnogi "hobisti" skidaju malim holsrafom koji usrafe u mikrofilter i izvuku.

Novi mikrofilter se lagano nabije u diznu.

Meni svakako zvuci kao osetljiva vratolomija. Tako da cu ipak u neki bolji servis...

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 5454
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od dag81 » 26 Sep 2019, 22:24

Moze i lose nastelovano paljenje.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2159
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 27 Sep 2019, 08:16

nema tu sta da se steluje, nije jugo pa da se olabavi razvodnik :) ili je uzubljen dobro ili nije a nisu nista dirali oko toga sad...ja bih skinuo dizne i odneo da se zakace na aparaturu i vide prelivi, od toga bih prvo krenuo kao jedno od laksih i jeftinijih resenja
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 1852
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Peugeot 607 2.2 petrol, Alfa Romeo 156 JTD
Lokacija: BG

Re: Servis - Razno

Post od somi-car » 27 Sep 2019, 08:21

Pa ja i jesam radio veliki servis ujedno kada sam cistio dizne. Sad jbg da je lose uzubljen zar ne bi uvek imao problema sa paljenjem a ne samo posle jutarnjeg ?

Probacu i filter ponovo da zamenim i ove mikro filtere i da ponovo na mezuri provere protok na diznama.

Uostalom auto ima neku knedlu pri nizim obrtajima. Nekako mi sve deluje da je problem do ubrizgavanja a ne uzubljivanja....

ljubitelj
Postovi: 6182
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj » 27 Sep 2019, 08:44

Ne uvek, dovoljno je 1 zub da se promaši i eto ponašanja koje ti opisuješ.
Doduše iznova i dodaješ nove detalje šta je sve radjeno pa se teško pohvata od kada tačno i posle kojih radova počinje problem.

Dizne nemaju potrebe da idu na menzuru, preliv im je 90% obično koliko se vraća nazad....pričamo o benzincu klasičnom ako se ne varam.

Gumice su trebale biti zamenjene pri vraćanju dizni, one su za jednokratnu upotrebu a naročito ako su duže od 2-3 minuta bile skinute i stajale na suvom tj vazduhu.

Na tvom mestu proverio bih zupčenje i to sve reperne tačke, svakako zamenuo gumice, i proverio signal koji šalje lambda sonda.

Sistem ubrizgavanje je poslednje koje bih proveravao da može da pravi problem, dizne su for life i veoma retko da se potroše, treba baš puuuno da ne kažem milion + kilometara da se pojave prvi znaci problema sa njima. (Bošov sistem).

Najčešći problem je da udje neka mehanička prljavština u diznu i zaglavi se a onda dizna ne zaptiva i šsto bi rekli piša benzin bez stvarne kontrole količine. Lečenje se svodi na čišćenje, izduvavanje i pedantno sklapanje svega, sa opet novim gumicama.

Otežano paljenje nastaje i ako nema signala senzora položaja bregaste pa kompjuteru treba duže vremena da protumači koji cilindar je u fazi paljenja. Proveriti da li je spojen kabl od senzora.

Isto tako ako je neko crevo vazudha u usisu skidano pa loše vraćeno, ima falš vazduh opet može da bude otežano paljenje.

Uglavnom krenuti sistematski u dijagnostiku.

Garavi auspuh je znak da nije samo paljenje problem već da je loše sagorevanje pri radu motora. Opet ukazuje na moguće falš zupčenje.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2159
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 27 Sep 2019, 09:08

nisam skontao da je radjen i veliki servis tada, mada ne mogu ni sve da pohvatam sto kaze ljubitelj stalno neki novi podatak.
onda treba proveriti zupecenje jer ima smisla....
senzor radilice bih otpisao jer ti ne bi uopste palio kad je vruc motor i dijagnostika bi morala da ga ocita.
da nije spojen kabl senzora bregaste morao bi da prijavi gresku na tabli a i da sam senzor baguje isto bi trebalo da pali gresku ili bi moralo da se vidi na dijagnostici greska kao i a senzor radilice.
rekao sam da se dizne zakace na menzuru da se vidi kako i koliko bacaju jer sam svojevremeno imao slican problem jer su 2 dizne lose bacale gorivo, jedna vise jedna manje ako se dobro secam, neki simptomi su bili slicni kao kod tebe ali ne mogu bas ni da se setim davno bese.
lambda sonda tesko da moze da pravi problem kod startovanja motora tj da zbog nje motor nece da upali, vozio sam automobile sa naispravnim ili otkacenim sondama nikad se nije desilo da nece da upali
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 1852
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Peugeot 607 2.2 petrol, Alfa Romeo 156 JTD
Lokacija: BG

Re: Servis - Razno

Post od somi-car » 28 Sep 2019, 09:20

Pre polaska na more odradio sam:

Veliki servis
Mali servis
Zamenjen nosac i neka manzetna
Ociscene dizne

O cemu se radi. Auto je generalno retko posecivao servis, zato sam i zeleo atmo benzinca. Uostalom 90% ga vozim kada putujem.

Vodim ga na firmu zajednicku pa troskove ni ne vidim (gorivo, registracija)

Pa zato kao ajde i dizne da ocistim, bas me briga da li i koliko kosta jer realno auto je vrlo prost i jeftin za odrzavanje.

Tad krece igranka i problemi sa paljenjem.
Jutarnje paljenje nije problem, vec se kasnije javlja to otezano paljenje. Mogu da okacim i klip jer snimam te simptome da bi pokazao majstoru.

Juce sam sipao aditiv za ciscenje dizni, natankao i evo me na putu. Auto odlicno ide, to takodje nije sporno. Kao da i bolje pali posle zamenjenih gumica ali opet to nije to.

Problem mi je vreme, zakazivanje i sto se ja tesko kombinujem gde cu i kada na put. Inace bi bilo pravac ovlasceni pa nek se oni zezaju. Mada iskreno malo mi je to glupo jer ovaj auto nije na ceni iako je to fantastican auto za putovanja pa da ne pomisle da sam neka Steva zigon musterija :)

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 5454
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od dag81 » 28 Sep 2019, 09:30

OMP je napisao:nema tu sta da se steluje, nije jugo pa da se olabavi razvodnik :) ili je uzubljen dobro ili nije a nisu nista dirali oko toga sad...ja bih skinuo dizne i odneo da se zakace na aparaturu i vide prelivi, od toga bih prvo krenuo kao jedno od laksih i jeftinijih resenja
Paljenje se upravo steluje preko zupcenja, to se valjda podrazumeva.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2159
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 28 Sep 2019, 10:18

ok ali nisam odavno cuo izraz "nastelovano paljenje" to vazi/lo za automobile sa razvodnikom
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Odgovori