Servis - Razno

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
dunx81
Postovi: 5196
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Golf4 gti 180
Lokacija: Zrenjanin

Re: Servis - Razno

Post od dunx81 » 16 Feb 2020, 09:25

U firmi je bilo nekolilo slučajeva pucanja zupčastog 50ak hiljada posle prve zamene koja je rađena na 120.000 u ovlašćenom.
Fabia 1.4 16v 2012.

Na jednom Superbu je pukao pre intervala prve zamene,tu je trošak popravke pokrila fabrika.

Korisnikov avatar
noob
Postovi: 871
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od noob » 16 Feb 2020, 09:57

Vidim da su svi spustili cene, ide sajam.

Kakav je motor u novom Polo 1.0 EVO Comfortline 59kW (80KS) - 11.290 € ili 15KS konja jači Polo 1.0 TSI 70kW (95KS) ? Koji je bolji i manji potrošač? Ima li mane, tri cilindra, održavanje?
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 8908
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od Ivan » 16 Feb 2020, 10:26

TSI obavezno, ima duplo vise obrtnog momenta i drasticno bolje ide.

Korisnikov avatar
noob
Postovi: 871
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od noob » 16 Feb 2020, 10:30

Sad tek kapiram da prvi nije TSI. mala je i razlika u ceni.
Kakvi su motori, ima li mane izbegavati ako su sa 3 cilindra?
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.

Korisnikov avatar
stefanan
Postovi: 9210
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Servis - Razno

Post od stefanan » 16 Feb 2020, 11:15

Koja je cena za tsi?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk


Korisnikov avatar
noob
Postovi: 871
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od noob » 16 Feb 2020, 11:18

11490e
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.

ljubitelj
Postovi: 6582
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj » 16 Feb 2020, 12:34

Te pumpe zq vodu koje blokiraju na 60,000km su verovatno neki falš, ne verujem da originalan ili OEM pumpa napravi takvu havariju.
Normalno pumpa mora da bude besprekorna minimum150-200,000km iole kvalitetnijeg proizvodjača, onaj fabrički interval je garantovani minimum.
Isto i za kaiš, dat je garantovani minimum.

Kod ugradnje zupčastog kritično je važna pravilna ugradnja i naročito štelovanje. Za to postoje instrumenti/alati i obavezni su po pravilu ali sam video bezbroj puta ugradnju zupčastog onako na osećaj.

Neki motori imaju automatsko štelovanje ali ima i dosta onih sa ručnim tj. da to uradi serviser po proceduri i zadatim vrednostima.

Ima uvek situacija da ipak bude fabrička greška u izradi pumpe/kaiša ali to je ipak retko.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2575
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: C4
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 16 Feb 2020, 19:26

naravno da su fals jer je nase trziste prepuno toga, em sto ima kineza em sto ima raznih kopija poznatih brendova, svojevremeno dok je drugar drzao prodavnicu auto delova smo par puta uporedjivali originalan deo i kopiju i vizuelno je razlika ocigledna kamoli u kvalitetu....originalna pumpa nekog renomiranog proizvodjaca mora mnogo vise da traje jer nigde u evropi se ne radi veliki servis na 60-70k kao kod nas, a da ne pricamo o OEM delovima
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

ljubitelj
Postovi: 6582
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj » 16 Feb 2020, 20:28

Kada je to bilo,.koji period godina?

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 8908
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od Ivan » 16 Feb 2020, 20:47

Guglajte koga zanima 1.9 jtd water pump seizure, zalili se ljudi da je kod nekih crkavala fabricka ugradnja na relativno maloj kilometrazi, mada su ti ljudi najbolje prosli jer im je garancija sve pokrila.

Tako da mislim da nije problem do kvaliteta dela, jer je i fabricki bio problem, verovatno neki problem u konstrukciji.

Trece objasnjenje da je mozda bilo skarta nekog, jer recimo i 2.0tdi problematicni sto su pucale glave i crkavale dizne ima ljudi koji su presli stotine hiljada km bez kvara, a nekim crklo na maloj km.
Tj. hocu reci i kod problematicne serije nisu bas svi motori problematicni.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2575
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: C4
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 16 Feb 2020, 20:59

ljubitelj je napisao:
16 Feb 2020, 20:28
Kada je to bilo,.koji period godina?
pre 5-6 god
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

ljubitelj
Postovi: 6582
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj » 16 Feb 2020, 22:12

Može biti da je bilo škarta. Pa škart su bile čitave serije Takata airbagova a zna se koliko japanci posvećuju pažnju kontroli kvaliteta i tokom proizvodnje i posle tokom kontrole pred prodaju.

U onom ruskom klipu što sam kačio ima recimo za D5 Volvo motor opaska da su 2007-2009 godište mogući problemi da se podvuče kanalni ispod zupčastog. Ni pre godišta ni posle godišta nemaju taj mogući problem, ove motore iz te 3 godine fabrika je opozvala tj servisi menjali.
Da li neka izmena u konstrukciji ili promena dobavljača tek inače dobar motor je kod kupaca tih godišta lako mogao da ostane u lošem sećanju.

To što si opisao za VW motore. poznato je 80tih da su pucale glave na JR i CP/CW dizelima gde je dobavljač bio nemački dok su glave od dobavljača iz Brazila bile bez greške i nisu pucale ili vrlo vrlo retko.

Slično dok ventili mitrovačke industrije ventila su išli u Audi verzije motora dok su lošiji nemački išli u VW verzije istog motora. Slično Mahle klipna grupa se pokazala dosta dugotrajnija od Nural.

Kod Volova iz tog perioda brojač kilometraže na tablama VDO se pokazao da stane/preskače na 350-450,000 dok je brojač na Yazaki tablama izdržavao 500,000+km bez kvara. Nemački proizvodjač je imao lošiji kvalitet plastičnih zupčanika..

Možda o kod Fiata ima sličnih serija sa nekim promenama koje su se pokazale nezgodne. 1,9JTD je pomenut u ruskom klipu po pitanju usisnih leptira i čini mi se kratko po pitanju zupčastog u 16V verzijama.

Nažalost pušta se danas iz fabrika i roba druge klase kvaliteta bez da je obeležena kao takva , ne mislim konkretno na neki deo.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 8908
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od Ivan » 16 Feb 2020, 22:18

Sta crkne volvou na pola miliona km? Tabla! :kezo: :rofl:

Korisnikov avatar
member
Postovi: 2665
Pridružio se: 17 Jul 2012, 15:19

Re: Servis - Razno

Post od member » 16 Feb 2020, 22:32

Pa i to je bolje nego onaj vic šta crkne na Golfu na 500.000km. Crkne gazda.

ljubitelj
Postovi: 6582
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj » 16 Feb 2020, 23:01

Evo na brzinu što sam oko te pumpe pohvatao...16V/20V verzije motora su pogodjene. Fiot je uradio opoziv i napravio novi model pumpe sa pojačanim ležajem.
Uz to uvedena i preporuka da se uz zupčasti menja i vodena. Kod oroginalnog uputstva serviseri nisu menjali pumpu na velikom, bila je opcija ako zatraži vlasnik pa je puno pumpi odradjivalo osnovni +zamenjeni kaiš.

Odgovori