Stranica 288 od 528

Re: Servis - Razno

Poslato: 07 Nov 2020, 07:49
od srdjanyo
Možda nisu majstori ni isprobali auto posle montaže novih delova. Da su probali, ne bi tresao.

Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока


Re: Servis - Razno

Poslato: 07 Nov 2020, 10:14
od dunx81
Ima svačega,ćaletu je posle zamene seta na cliu 1.6 treslo i na kraju kada je kod drugog majstra skinut menjač videlo se da korpa baš nije odgovarala pa je maestro šlicovao otvore da bi se pogodili sa onima na zamajcu tj.da bi se moglo stegnuti.

Re: Servis - Razno

Poslato: 07 Nov 2020, 16:43
od dragvorl
Kakve ljudi ideje imaju, drugarov cale je kupio felne i busio nove rupe u glavcini. :uf: :kuku:

Re: Servis - Razno

Poslato: 07 Nov 2020, 17:22
od Bax
Ma ti delovi kod nas su mahom djubre...
Neka remontovana kvacila, ko zna sta prodaju...

Re: Servis - Razno

Poslato: 07 Nov 2020, 19:52
od dag81
Kad ides kod mehanicara obavezno skini. Mi imao jako puno slucajeva da mehanicari pretegnu sve srafove. Ne znam sto, ali eto tako je iz prakse.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Re: Servis - Razno

Poslato: 07 Nov 2020, 21:06
od member
Nabrzinu pogledao na Googleu švapskom , piše da 607 2.2b ima zamajac.
Stavljanje novog kvačila na stari zamajac je budjav posao.
A toi kako se auto ponaša je sasvim očekivano za takav poluposao i kao rezultat toga vrlo verovatno može biti da će ti to novo kvačilo biti sahranjeno za duplo manje km.

Re: Servis - Razno

Poslato: 08 Nov 2020, 18:17
od BigMazzy
kami je napisao:Kaze majstor prolupao motor, ne razumem se uopste. Nikakva lampica, upozorenje, pali na pola kljuca, ali ima taj zvuk koji se cuje. Jedino sto su mi preneli je da uljna pumpa izgubila pritisak i prolupao...

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Kakav je epilog na kraju?

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока


Re: Servis - Razno

Poslato: 09 Nov 2020, 07:15
od somi-car
member je napisao:
07 Nov 2020, 21:06
Nabrzinu pogledao na Googleu švapskom , piše da 607 2.2b ima zamajac.
Stavljanje novog kvačila na stari zamajac je budjav posao.
A toi kako se auto ponaša je sasvim očekivano za takav poluposao i kao rezultat toga vrlo verovatno može biti da će ti to novo kvačilo biti sahranjeno za duplo manje km.
Koliko si siguran u ovo? Mene zbunjuje sto prilikom paljenja i gasenja ima onaj zvuk udarca kao kada propadne zamajac. Ne kapiram da kada je majstor skinuo i menjao kvacilo, nije mogao ili budala nije video da menjac ima i zamajac?
ljubitelj je napisao:
06 Nov 2020, 22:01
Ako je ostalo masnoće na lameli ili korpi hoće da tako trza, probaj da kreneš uz malo više proklizavanja da se spali ulje tj zagreje dobro lamela pa da ispari.
Možda pri montaži nije centrirana lamela kako treba, nije u osi sa centrom korpe/ njenom osom.
Pomislio sam da nije nekako centriran sklop, jer trese dok ne zalepi kvacilo ili dok se ne otpusti. Medjutim majstor me ubedjuje da prilikom zamene seta nije moguce da elementi ne budu pravilno centrirani.

Re: Servis - Razno

Poslato: 09 Nov 2020, 07:39
od nidza
Uopšte to nije usamljen slučaj, dapače.

Zamenio je šta mu je rečeno, a zamajac je teško primetiti jer potrošen 20 ili 99% kad je skinut, samo kad je sasvim crko.

Moguć scenario je da ga je samo novo kvačilo dokusurilo, što je očekivan scenario, zato se na kolima koja su više prešla menja sve.

Re: Servis - Razno

Poslato: 09 Nov 2020, 07:42
od somi-car
Pazi ja sam pitao da li ima zamajac, majstor je rekao da nema. Tako da ako postoji zamajac svakako bi zamenio.

Totalno sam zbunjen...

Re: Servis - Razno

Poslato: 09 Nov 2020, 08:26
od lami
Zamajac, ako je manuelni menjac mora da postoji. Jedino je fora da li je plivajuci ili obican.
Imao sam i ja zezancije sa majstorom koji je zamenio kvacilo, a zamajac koji se iskrivio ostavio.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока


Re: Servis - Razno

Poslato: 09 Nov 2020, 09:29
od ljubitelj
Zamajac ima svaki 4taktni motor i bez njega ne može da korektno radi, raspao bi se brzo.
Samo je pitanje koje vrste je zamajac.
Klasičan zamajac je večan, ne troši se, i traje 1,2, 5 miliona kilometara i nikada se ne menja.
Ali u njemu se nalazi ležaj, koji se troši, kvari i povremeno se menja, recimo preventivno na svaku drugu zamenu kvaliča tj na 500-600,000km.

Osim u slučaju da je lamela bila previše pohabana do kraja nitni i da je uništila zamajac, tada se on menja nekada i na smešno malim kilometražama.

A što se centriranja tiče za to postoji namenski alat, tako da sasvim je moguće da se pogrešno namontira ako se ne povede računa o centriranju osa svih obrtnih komponenti.

I automatici imaju zamajac samo nije tako masivan kao kod manuelaca.

Re: Servis - Razno

Poslato: 09 Nov 2020, 10:25
od OMP
Nije uopste upitno da li auto ima zamajac koji svakako mora da postoji vec da li je plivajuci ili fiksni

Re: Servis - Razno

Poslato: 09 Nov 2020, 14:04
od somi-car
Ustanovili smo da ima fiksni zamajac koji se po pravilu ne menja.

Ostalo cemo videti danas ali definitivno mora sve ponovo da se rastavi.

Re: Servis - Razno

Poslato: 09 Nov 2020, 14:24
od lami
Ja sam ti napisao moje iskustvo da je fiksni zamajac bio iskrivljen, jos su ga strucnjaci nosili na obradu, koja nije imala smisla, jer je bio iskrivljen. Stavio posle polovan set kvacila i zamajca. Nakon toga, ako budem ikad imao situaciju da mora kvacilo da se menja, zamajac obavezno.
Koliko to moze dodatno da kosta, a ovako se zezas sa skidanjem jos jednom.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока