Korozija na novijim vozilima
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Korozija na novijim vozilima
A kako se cink vidi na drugin kolima? Ja sam imao prilike da se zavučem ispod par Hondi, ovako nešto nisam nikad video.
Re: Korozija na novijim vozilima
Tako izgleda cink, naprimer na Audi (kao pocinkovana kofa)
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 469&type=3
i tako
http://www.expertauto.ru/antikor_cars/a ... a4.15.html
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 469&type=3
i tako
http://www.expertauto.ru/antikor_cars/a ... a4.15.html
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Korozija na novijim vozilima
U svakom slučaju, već sam nekad pisao, jasno mi je da kod japanskih vozila anti korozivna zaštita nije dobra kao kod evropskih, i nije mi jasno zašto je tako.
Nego, Aleksandr, koliko košta zaštita patosa na većem auto, kao Accord, na primer i jel potrebno pre toga sanirati koroziju ili to vi radite pre nanošenja Anti Rust?
Nego, Aleksandr, koliko košta zaštita patosa na većem auto, kao Accord, na primer i jel potrebno pre toga sanirati koroziju ili to vi radite pre nanošenja Anti Rust?
Re: Korozija na novijim vozilima
Ivica, koliko znam, neki proizvodjaci u Europi nanose cink metodom potapanja u kadi sa topljenim cinkom. Ova metoda je skupa. Neki proizvodjaci nanose cink galjvanicki, potapanjem u elektrolit (elektro-hemijsko nanesenje cinka u elektrolitu koj sadrzi cink). Ova metoda slabije stiti, ali je mnogo jeftinje, ali proizvodjac sa ponosom kaze - pocinkovano je !
Honda ima ne losu zastitu, ali daleka je do Audi.
Bas ne svi europski proizvodjaci i modele imaju zastitu "vrucim cinkovanjem".
U svakom slucaju cink je potrosni material! Ako zelite da koristite auto dugo potrebna je dodatna antikorozivna zastita.
Ovo je naprimer, jedan od europskih lidera-prozivodjaca
https://youtu.be/Bv-E-jmosdI
Za cenu sam napisao u PP.
Honda ima ne losu zastitu, ali daleka je do Audi.
Bas ne svi europski proizvodjaci i modele imaju zastitu "vrucim cinkovanjem".
U svakom slucaju cink je potrosni material! Ako zelite da koristite auto dugo potrebna je dodatna antikorozivna zastita.
Ovo je naprimer, jedan od europskih lidera-prozivodjaca
https://youtu.be/Bv-E-jmosdI
Za cenu sam napisao u PP.
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Korozija na novijim vozilima
Bravo Aleksndr, u prethodnom postu si napisao sustinu.
Послато са HUAWEI Y300-0100 уз помоћ Тапатока
Послато са HUAWEI Y300-0100 уз помоћ Тапатока
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Korozija na novijim vozilima
Aleksandr, hvala na informacijama, samo me još zanima koliko dugo može da traje zaštita Anti Rust kad se jednom uradi i jel mogu da je skinu česta pranja vozila u perionicama?
Re: Korozija na novijim vozilima
Al si uzeo w210 za primer Mercedesi z tog perioda imaju slabu antikorozovinu zastitu. Da nema te rdje, w210 bi bio nezaustavljiv.
Re: Korozija na novijim vozilima
Najbolji rezultati pri obnovljavanju jednom u 1-2 godine (ciscenje, kao naprimer od bitumena, nije potrebno).
Uljani preparati sa antikorozivnima aditivima (inhibitorima) "rade" (istiskuju vlagu i pasiviraju povrsinu metala) u skrivenim supljinama, profilama, savovima, mikropukotinama i defektima farbe, tamo gde farba vise ne stiti lim.
Iz ovih mestova nikako ne mozete da operite, samo narocito nemojte da perite visokim pritiskom donji deo, tamo gde je nanesena gusta vrsta preparata (otporna na ispiranje vodom, ali nije otporna na pritisak 110bar).
vrste korozije
Defekti farbe
Uljani preparati sa antikorozivnima aditivima (inhibitorima) "rade" (istiskuju vlagu i pasiviraju povrsinu metala) u skrivenim supljinama, profilama, savovima, mikropukotinama i defektima farbe, tamo gde farba vise ne stiti lim.
Iz ovih mestova nikako ne mozete da operite, samo narocito nemojte da perite visokim pritiskom donji deo, tamo gde je nanesena gusta vrsta preparata (otporna na ispiranje vodom, ali nije otporna na pritisak 110bar).
vrste korozije
Defekti farbe
Re: Korozija na novijim vozilima
Bavim se ovim poslom, malo razumem u tomenmaric1993 je napisao:Bravo Aleksndr, u prethodnom postu si napisao sustinu.
Послато са HUAWEI Y300-0100 уз помоћ Тапатока
Kakav je bio, taj smo i uzeliHKS je napisao:Al si uzeo w210 za primer Mercedesi z tog perioda imaju slabu antikorozovinu zastitu. Da nema te rdje, w210 bi bio nezaustavljiv.
Ovo je jos jedan
nema nijednog auta od gvozdja, koj bi pobegao od korozije, to je pitanjje samo vremena
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 469&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 469&type=3
kada ce da se zavrsi "zrtveni" sloj cinka, korozija ce pocati da jede gvozdje (svi su videli rdjavi pocinkovani oluci)
Re: Korozija na novijim vozilima
Ruster.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Korozija na novijim vozilima
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Korozija na novijim vozilima
Koliko je mazda 6 otporna na koroziju? Koliko znam, do 2007g mazda je bila delimlicno ofarbana specijalnom farbom, sa sadržajem praha od cinka. Od 2007g - halvanicko cinkovanje potapanjem u kadi sa elektrolitom, koji sadrži cink, ova zaštita obično dozvoljava garantirati 10 godine bez korozionih rupa. Ove rupice na donjoj slići, koji su zatvoreni cepovima, su namerni, za dodatnu antikorozivnu zaštitu. Dole na linku slike mazde 6 2006g. https://m.facebook.com/photo.php?fbid=7 ... &source=48