Korozija na novijim vozilima

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od nikaragva » 16 Nov 2013, 16:59

NIsam siguran, ali oni jos uvek ne cincaju? Nego se uzdaju u dobro farbanje?

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13155
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd
Birthday

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od Grujic » 16 Nov 2013, 17:10

Ja znam za slučaj Alfe 159 stare tada par godina da joj je satrulio čini mi se nosač rezervoara... Nešto tako neočekivano. Bio je prvi vlasnik, kako baš to da satruli bem li ga

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21090
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od nidza » 16 Nov 2013, 17:23

Nemo' da me plašiš. :-D

Tapatalk 4

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30012
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od trojanac » 16 Nov 2013, 17:33

Znamo svi za razne slucajeve, ali najbolje je dokumentovati slikom, a jos bolje ako je vas auto, pa znate i istoriju.

Tapatalk 4.2.0 from my HTC ;)
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od Paja » 16 Nov 2013, 17:42

MAD MAX je napisao:PTrenutno Dacija ima bolju zaštiu od mnogih vozila, kao Ševrolet i sl (opet GM grupa).
Ako je suditi po kevinom Kalosu Ševrolet ima najbolju moguću antikorozivnu zaštitu. Auto je 2003. čukan je sa svih strana, pojedini paneli su farbani više puta i nigde nema k od korozije. Da su stvarno slabi on bi bio idealan kandidat da pokaže sve limarske mane.

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13155
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd
Birthday

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od Grujic » 16 Nov 2013, 17:47

Kada je naknado farbanje u pitanju, tu sudbinu određuje majstor koji radi, jer ako ukaki posao... :)

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od Paja » 16 Nov 2013, 17:54

Ma farban je tu i tamo, ali ima golog lima sa svih strana.

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10471
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od TheWickerMan » 16 Nov 2013, 18:47

perfiko je napisao: Isti ovakav dolazak proleća, i na istom mestu sam jutros video na prvoj A klasi.
Pisao sam već ovde na forumu, A klasa, 2002. čini mi se, kupljena od matorca u Švici koji je prvi vlasnik, auto nije pokazao rđu, auto je truo! Sajtne, krila , rubovi, to je sve trulo!
Non stop viđam E klasu prve generacije, trulog gepeka. drugar ima E karavana 1998. godište, E230, auto koji je istrulio na sve strane, mada ruku na srce , kako je bio (ne)održavan dobro je da se nije raspao! Reče mi koliko kvadrata lima je utrošeno na pod, neka velika cifra tipa 5-6 m2.

Moja Alfa (145) ima pocinkovanu limariju spolja dok pod nije pocinkovan. Kada sam je uzeo, pošto je stajala u VA preko godinu ipo dana u livadi, istrulila je na klasičnim mestima, džepovi pozadi, ispod nogu vozača i suvozača pa sam sve to radio i sve zaštitio.

Mazda 323 limuzina 2001. , koju je ortak kupio pre 6 meseci je imala gomilu bubuljica na zadnjim rubovima. Kad je odvezao kod majstora da je radi, ispostavio se da ima dosta više posla oko tih rubova, dok nigde drugde na drugom mestu nije pokazala.

Danas niko nije bezgrešan,svi jure da što više automobila izbace pa se gubi na kvalitetu.

sent from Optimus 4X HD using Tapatalk 2

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od kvcali » 16 Nov 2013, 20:10

ma to zavisi od odrzavanja, evo malo opelovog lima iz 92. kad sam pre dve godine malo preslisao moj auto i voskirao supljine ( grede, sajtne, lukove pregrade dzepove sve) da bi ga odrzao u kondiciji :mrgreen:

Slika Slika
Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Korozija na novijim vozilima

Post od Saša » 16 Nov 2013, 20:17

To nije održavanje već popravljanje i krpljenje onog gde je fabrika uprskala. :)

Tapatalk

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13155
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd
Birthday

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od Grujic » 16 Nov 2013, 20:46

Kako (ne)odrzavanje auta moze da utice na koroziju? :zbunjen:
Ne racunam ostecenja koja se ne saniraju pa nastane povrsinska. Ajde pranje nakupljenog blata recimo..

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23807
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od dragvorl » 16 Nov 2013, 21:00

Pa valjalo bi posle i tokom zime oprati pod i iznutra blatobrane, ako nista drugo. Inace bile su negde i slike Mazde 6 sa rubovima sa korozijom.

http://forum.mazda6club.com/picture-vid ... ssues.html

http://forum.mazda6club.com/models-trim ... s-now.html
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od kvcali » 16 Nov 2013, 21:09

jel bio neko tenkista od vas u JeNeA :mrgreen: odrzavanja = podmazivanje,

sve fabrike stede, za njih je i jedan evro po autu mnogo, vosak se vremenom susi, a i fabrika ga stedi maksimalno, svako treba svoj auto naknadno da podvrgne tretmanu voskiranja supljina, korozija krece iznutra na spojevima dva lima, od spolja nece nista da mu fali, samo malo estetski,

evo primer na ovoj temi, onaj opel i ona dacija, , na opelu je spoljasnja korozija, usled skinute farbe iz neog razloga, pojavila se oksidacija, stvorila patina i to tako stoji, dok zaagledajte dacijiu tu je korozija izntra, nabubrela farba znaci trulez, i tu je unutra ispod farbe sve pojedeno.

treba napraviti razliku ova dva problema
Poslednja izmena od kvcali u 16 Nov 2013, 21:12, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11082
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od Bax » 16 Nov 2013, 21:11

Dacija pati od perforirajuce korozije, to ide iznutra, i kad ona krene, to je kao rak...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
dunx81
Postovi: 5576
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Одг: Korozija na novijim vozilima

Post od dunx81 » 16 Nov 2013, 21:18

Ja sam se nosio mislju da Logana iz salona oteram direkt na tektiranje odozdo al nisam,ne znam ni ja zasto. Da jesam,ne bih pogresio. Imali su moji Ladu koja je godinama i godinama odolevala koroziji. Al jbg,bilo bi lepo da to fabrika u startu odradi a ne da mi drkeljisemo naknadno.

sent using Tapatalk

Odgovori