Korozija na novijim vozilima
- kragujevac
- Postovi: 3398
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Korozija na novijim vozilima
Ja sam je video i na autu svog svog kolege ovde, ali je nisam slikao (da mu ne stajem na muku).
I naš e39 FL navodno nema problema sa rdjom, a nama je zardjao na dva mesta. Jedno je verovatno posledica fizičkog oštećenja (prelaz izmedju blatobrana i praga, verovatno udar kamenčića), a drugi je samo loše uradjena zaštita od strane BMWa (područje ispod zadnje tablice, na onom delu karoserije koji je izmedju poklopca gepeka i branika).
I naš e39 FL navodno nema problema sa rdjom, a nama je zardjao na dva mesta. Jedno je verovatno posledica fizičkog oštećenja (prelaz izmedju blatobrana i praga, verovatno udar kamenčića), a drugi je samo loše uradjena zaštita od strane BMWa (područje ispod zadnje tablice, na onom delu karoserije koji je izmedju poklopca gepeka i branika).
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Korozija na novijim vozilima
Ovo se ispostavilo kao klasican problem prilikom zamene soferke.
Postojala su dva tipa, ovaj kao na slici i druga sa zastitnim kederom koji naleze na ivicu krova. Kada prilikom zamene ostete lim i jos stave ovu sa kanalom, pojavi se korozija.
Generalno gledano, w211 nema problema sa rdjom. Imao sam 2004 koji je presao pola miliona, 2007. sa 350k, ni jedan ni drugi nisu imali tackicu nigde. U blizoj okolini sam imao 10-15 raznih 211-ica, kao i sada 212-ica, pa imamo lep uzorak za sistemske probleme.
Pojedinacni slucajevi se svuda desavaju, ja pricam u globalu.
Re: Korozija na novijim vozilima
Ja sam video na w211, vrata, sajtne i rubovi. E sad, Alpi su u pitanju, videh i Golf 4, Audi A3, zardjale, dosta se soli, verovatno neko minimalno ostecenje, so i eto rdje.
@Next
Kako se w211 pokazao na tim kilometrazama, po pitanju mehanike, kvarova?
@Next
Kako se w211 pokazao na tim kilometrazama, po pitanju mehanike, kvarova?
Re: Korozija na novijim vozilima
Al ste se raspisali vezano za mazdu, evo bmw x3, vw tiguan, one fotke mazde odozdo nisu tragedija nista veca nego ovo sto vidim. Nisu fotke karoserije na mazdi staroj tri godine vec mosta i vesanja gde je ocigledno nanet tanji sloj farbe. To sto je povrsinska korozija uzela maha nije drama, slikali zardjao disk od kocnice, na svakom se uhvati povrsinska korozija posle pranja ili kise a to vesanje je gvozdje debelo par cm tako da to moze tako 20 godina da traje da ga ne pipnes. Mene interesuje da vidin fotke korozije na novijim mazdama ali limarije, rubovi, sajtne, ocigledno da ni jedan nije imun na tu povrsinsku koroziju na donjem postroju, zavisi i gde se vozi, kako se odrzava. Igor_haris je u pravu sto se toga tice, ako je neko iz dzepa dao 20-30-40 k € onda ce i da vodi racuna o tim kolima, koja god da su, ako je auto kupljen na lizing, pusing sa namerom da se menja kroz tri godine onda te zabole, vozis tudja kola i ne zanima te.
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
Pritom, jedno je povrsinska korozija kod vec farbanih delova a drugo kod fabrickih. Ako farbas neki panel u zavisnosti od toga kako je majstor zastitio imas vece ili manje sanse da ti se pre ili kasnije pojavi povrsinska korozija. E ako se to desi na fabricki zasticenom panelu to je onda vec druga stvar i stvarno fejl fabrike.
Re: Korozija na novijim vozilima
Apsolutno, ove fotke su sa neta sa raznih foruma bmw, vw, i sve je fabrika, nije nista proslo kroz ruke nekog majstora unetnika,sve na sta se ljudi zale, sve automobili do pet godina starosti.
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Korozija na novijim vozilima
bavarska rđa.
2017. godina, pa još se yebu oko tih gluposti iz 20. veka
2017. godina, pa još se yebu oko tih gluposti iz 20. veka
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
Kako je Porsche poceo:
http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... story.htmlBody Galvanizing in Porsche 911
Thyssen steel = steel with Zinc layers on both sides; thickness of the Zinc layers varied from 10 um to 20 um, depending on exposure conditions (Frere, p. 201)
1970 – Galvanized steel (not Thyssen type) used in floor pan and wheel arches (Bob White in Pano V: 142); the “entire platform, including the floor, the longitudinal members, the wheel arches and the seat pans were galvanized.” (Boschen & Barth, p. 124)
1971 models – had galvanized steel in areas particularly exposed to rust (Frere, p. 201)
1972-1973 – Thyssen steel use began (Bob White in Pano V: 142)
1973 – Thyssen steel: rocker panels, inner rocker panels, floor pans, & some other parts (Chuck Stoddard in Pano V: 142)
1975 – Thyssen steel: entire body treated (Bob White & Chuck Stoddard {began in Feb. ’75 production for US cars; earlier for Euro cars – had trouble with paint} in Pano V: 142, 192)
1976 models – had Thyssen steel in entire body except roof (Frere, p. 201)
1977 models – on – had Thyssen steel in entire body (Frere, p. 201); an “important step forward was the use of zinc-coated sheet steel for the manufacture of the entire body structure (except for the coupe’s roof on early production cars). Coated on both sides, this made the structure virtually immune against the formation of rust….” (Boschen & Barth, p. 143)
The Zinc steel added 22 lbs. to the weight of the body structure (Frere, p. 202)
Pano = Panorama volume: page number
Frere = Frere, Paul. 1997. PORSCHE 911 STORY. 6th ed., Patrick Stephens Ltd. Newbury Park, CA.
Boschen & Barth = Boschen, Lothar and Jurgen Barth. 1978. THE PORSCHE BOOK: A DEFINITIVE ILLUSTRATED HISTORY. Argo Books.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Korozija na novijim vozilima
955 ovaj srebrni i cayenne 2008 god odozdo. Sramota za auto koji nema ni 10 godina.
https://rennlist.com/forums/porsche-cay ... tures.html
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
https://rennlist.com/forums/porsche-cay ... tures.html
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
Koliko si primjera rdje vidio? Ako je samo jedan onda jbg malen uzorak za zakljucke.
Inace auto koji je najgori po pitanju rdje je Mercedes G klasa. 5 godina stara ima rdje.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Inace auto koji je najgori po pitanju rdje je Mercedes G klasa. 5 godina stara ima rdje.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Korozija na novijim vozilima
To nisam čuo za G klasu.
https://www.youtube.com/watch?v=Yto6qLn2yVA
https://www.youtube.com/watch?v=Yto6qLn2yVA
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Korozija na novijim vozilima
Sad cujes. Drug je fanatik za G klase, imao par komada (a najvjerovatnije imace ih jos). Trenutno ima 350 iz 2012. i ima tackicu korozije na vratima. Auto je malo presao (oko 110 000km) i cak mislim da je Junge sterne. Isto smo isli, kod nekog covjeka, gledati 2012. G, kod njega ima rdje po vitalnim dijelovima (opruge, sasija i sl). Ta odzodo rdja im je i najcesca (a interesantno njegova odozdo zdrava), pricao je o G klasama tog nekog godista 2011-2013. kako je nalazio po Njemackoj zardjale. Tako da definitivno G klasa ima problema sa tim, sigurno ih rade po starom principu a i ona je sva od celika.
Edit: ukucam sad u Google "Mercedes G rost" i prvi rezultat je Motor talk de gdje lik spominje "funf jahre G klase"
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Edit: ukucam sad u Google "Mercedes G rost" i prvi rezultat je Motor talk de gdje lik spominje "funf jahre G klase"
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Korozija na novijim vozilima
To se rešou nikad ne bi desilo
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
Re: Korozija na novijim vozilima
Ima da slikam mog Romana, čisto da ubedačim Germane.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Korozija na novijim vozilima
al znaju da za ogoljeni G350d naplate preko 90 000 eura.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''