Korozija na novijim vozilima

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
kragujevac
Postovi: 3232
Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
Garaža: Jaguar XF V8 4.2
Lokacija: Minhen/BRD

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od kragujevac » 16 Apr 2017, 14:36

Ja sam je video i na autu svog svog kolege ovde, ali je nisam slikao (da mu ne stajem na muku).
I naš e39 FL navodno nema problema sa rdjom, a nama je zardjao na dva mesta. Jedno je verovatno posledica fizičkog oštećenja (prelaz izmedju blatobrana i praga, verovatno udar kamenčića), a drugi je samo loše uradjena zaštita od strane BMWa (područje ispod zadnje tablice, na onom delu karoserije koji je izmedju poklopca gepeka i branika).
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od NexT » 16 Apr 2017, 15:14

kragujevac je napisao:Ne bih se baš složio s tim.

http://www.motor-talk.de/forum/rost-t4560218.html
Ovo se ispostavilo kao klasican problem prilikom zamene soferke.
Postojala su dva tipa, ovaj kao na slici i druga sa zastitnim kederom koji naleze na ivicu krova. Kada prilikom zamene ostete lim i jos stave ovu sa kanalom, pojavi se korozija.

Generalno gledano, w211 nema problema sa rdjom. Imao sam 2004 koji je presao pola miliona, 2007. sa 350k, ni jedan ni drugi nisu imali tackicu nigde. U blizoj okolini sam imao 10-15 raznih 211-ica, kao i sada 212-ica, pa imamo lep uzorak za sistemske probleme.

Pojedinacni slucajevi se svuda desavaju, ja pricam u globalu.
https://www.facebook.com/sovadesignstudio" onclick="window.open(this.href);return false;

botr
Postovi: 451
Pridružio se: 27 Maj 2013, 19:10
Lokacija: Istok Srbije

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od botr » 19 Apr 2017, 19:44

Ja sam video na w211, vrata, sajtne i rubovi. E sad, Alpi su u pitanju, videh i Golf 4, Audi A3, zardjale, dosta se soli, verovatno neko minimalno ostecenje, so i eto rdje.

@Next

Kako se w211 pokazao na tim kilometrazama, po pitanju mehanike, kvarova?

Korisnikov avatar
mića
Postovi: 2217
Pridružio se: 10 Apr 2013, 09:43
Garaža: Corolla
Lokacija: beograd

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od mića » 22 Sep 2017, 15:15

Al ste se raspisali vezano za mazdu, evo bmw x3, vw tiguan, one fotke mazde odozdo nisu tragedija nista veca nego ovo sto vidim. Nisu fotke karoserije na mazdi staroj tri godine vec mosta i vesanja gde je ocigledno nanet tanji sloj farbe. To sto je povrsinska korozija uzela maha nije drama, slikali zardjao disk od kocnice, na svakom se uhvati povrsinska korozija posle pranja ili kise a to vesanje je gvozdje debelo par cm tako da to moze tako 20 godina da traje da ga ne pipnes. Mene interesuje da vidin fotke korozije na novijim mazdama ali limarije, rubovi, sajtne, ocigledno da ni jedan nije imun na tu povrsinsku koroziju na donjem postroju, zavisi i gde se vozi, kako se odrzava. Igor_haris je u pravu sto se toga tice, ako je neko iz dzepa dao 20-30-40 k € onda ce i da vodi racuna o tim kolima, koja god da su, ako je auto kupljen na lizing, pusing sa namerom da se menja kroz tri godine onda te zabole, vozis tudja kola i ne zanima te.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk


ftj
Postovi: 9937
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od ftj » 22 Sep 2017, 20:03

Pritom, jedno je povrsinska korozija kod vec farbanih delova a drugo kod fabrickih. Ako farbas neki panel u zavisnosti od toga kako je majstor zastitio imas vece ili manje sanse da ti se pre ili kasnije pojavi povrsinska korozija. E ako se to desi na fabricki zasticenom panelu to je onda vec druga stvar i stvarno fejl fabrike.

Korisnikov avatar
mića
Postovi: 2217
Pridružio se: 10 Apr 2013, 09:43
Garaža: Corolla
Lokacija: beograd

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od mića » 22 Sep 2017, 23:48

Apsolutno, ove fotke su sa neta sa raznih foruma bmw, vw, i sve je fabrika, nije nista proslo kroz ruke nekog majstora unetnika,sve na sta se ljudi zale, sve automobili do pet godina starosti.

Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk


Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od passenger » 23 Sep 2017, 09:30

bavarska rđa.

2017. godina, pa još se yebu oko tih gluposti iz 20. veka
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 19507
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od dragvorl » 23 Sep 2017, 09:44

Kako je Porsche poceo:
Body Galvanizing in Porsche 911

Thyssen steel = steel with Zinc layers on both sides; thickness of the Zinc layers varied from 10 um to 20 um, depending on exposure conditions (Frere, p. 201)

1970 – Galvanized steel (not Thyssen type) used in floor pan and wheel arches (Bob White in Pano V: 142); the “entire platform, including the floor, the longitudinal members, the wheel arches and the seat pans were galvanized.” (Boschen & Barth, p. 124)
1971 models – had galvanized steel in areas particularly exposed to rust (Frere, p. 201)
1972-1973 – Thyssen steel use began (Bob White in Pano V: 142)
1973 – Thyssen steel: rocker panels, inner rocker panels, floor pans, & some other parts (Chuck Stoddard in Pano V: 142)
1975 – Thyssen steel: entire body treated (Bob White & Chuck Stoddard {began in Feb. ’75 production for US cars; earlier for Euro cars – had trouble with paint} in Pano V: 142, 192)
1976 models – had Thyssen steel in entire body except roof (Frere, p. 201)
1977 models – on – had Thyssen steel in entire body (Frere, p. 201); an “important step forward was the use of zinc-coated sheet steel for the manufacture of the entire body structure (except for the coupe’s roof on early production cars). Coated on both sides, this made the structure virtually immune against the formation of rust….” (Boschen & Barth, p. 143)


The Zinc steel added 22 lbs. to the weight of the body structure (Frere, p. 202)

Pano = Panorama volume: page number
Frere = Frere, Paul. 1997. PORSCHE 911 STORY. 6th ed., Patrick Stephens Ltd. Newbury Park, CA.
Boschen & Barth = Boschen, Lothar and Jurgen Barth. 1978. THE PORSCHE BOOK: A DEFINITIVE ILLUSTRATED HISTORY. Argo Books.
http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... story.html
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
mića
Postovi: 2217
Pridružio se: 10 Apr 2013, 09:43
Garaža: Corolla
Lokacija: beograd

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od mića » 23 Sep 2017, 12:38

955 ovaj srebrni i cayenne 2008 god odozdo. Sramota za auto koji nema ni 10 godina.SlikaSlikaSlika
https://rennlist.com/forums/porsche-cay ... tures.html
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk



Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 10251
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od HKS » 23 Sep 2017, 13:08

Koliko si primjera rdje vidio? Ako je samo jedan onda jbg malen uzorak za zakljucke.
Inace auto koji je najgori po pitanju rdje je Mercedes G klasa. 5 godina stara ima rdje.

Послато са m2 уз помоћ Тапатока


Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od passenger » 23 Sep 2017, 19:52

To nisam čuo za G klasu.

https://www.youtube.com/watch?v=Yto6qLn2yVA
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 10251
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od HKS » 24 Sep 2017, 00:15

Sad cujes. Drug je fanatik za G klase, imao par komada (a najvjerovatnije imace ih jos). Trenutno ima 350 iz 2012. i ima tackicu korozije na vratima. Auto je malo presao (oko 110 000km) i cak mislim da je Junge sterne. Isto smo isli, kod nekog covjeka, gledati 2012. G, kod njega ima rdje po vitalnim dijelovima (opruge, sasija i sl). Ta odzodo rdja im je i najcesca (a interesantno njegova odozdo zdrava), pricao je o G klasama tog nekog godista 2011-2013. kako je nalazio po Njemackoj zardjale. Tako da definitivno G klasa ima problema sa tim, sigurno ih rade po starom principu a i ona je sva od celika.



Edit: ukucam sad u Google "Mercedes G rost" i prvi rezultat je Motor talk de gdje lik spominje "funf jahre G klase" :D



Послато са m2 уз помоћ Тапатока





Korisnikov avatar
swemir
Postovi: 3542
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od swemir » 24 Sep 2017, 10:43

To se rešou nikad ne bi desilo

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока


Korisnikov avatar
perfiko
Postovi: 2181
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od perfiko » 24 Sep 2017, 10:52

Ima da slikam mog Romana, čisto da ubedačim Germane. :D
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Korozija na novijim vozilima

Post od passenger » 24 Sep 2017, 11:30

al znaju da za ogoljeni G350d naplate preko 90 000 eura.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Odgovori