Servis kočnica

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od passenger » 31 Mar 2019, 21:56

Da znaš šta sve gledaju, a kamoli diskove.

Rock je morao da menja prednje jer su 0.3mm tanji od neke granice.

Mene cimali zbog vinjete 2018 koja stoji na šoferci iza retrovizora.

Bukvalno sve gledaju, mere, prate, njuškaju.

Dosta off
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19189
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od Heinz » 31 Mar 2019, 23:58

Fading, Pass.

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od nikaragva » 01 Apr 2019, 11:00

Imas vode u kocionoj tecnosti.
Menjaj kocionu tecnost na 12 meseci, pa ce mnogo teze da propada kocnica.

Nova kociona kljuca na 250 i vise stepeni. Sa veoma malim procentom vlage to pada ispod 200 stepeni.

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19189
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od Heinz » 01 Apr 2019, 11:03

Frikcioni materijal gubi svojstva.

https://en.wikipedia.org/wiki/Brake_fade

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od nikaragva » 01 Apr 2019, 11:05

To je samo jedan tip fejdinga.
Za one koje mrzi da citaju:
"The reduction of friction termed brake fade is caused when the temperature reaches the "kneepoint" on the temperature-friction curve and gas builds up between disc and pad. All brake linings are cured under mechanical pressure following a heating and cooling curve backstroke, heating the friction material up to 232 °C (450 °F) to "cure" (cross-link) the phenolic resin thermoset polymers: There is no melting of the binding resins, because phenolic resins are thermoset, not thermoplastic. In this form of fade, the brake pedal feels firm but there is reduced stopping ability. Fade can also be caused by the brake fluid boiling, with attendant release of compressible gases. In this type of fade, the brake pedal feels "spongy". This condition is worsened when there are contaminants in the fluid, such as water, which most types of brake fluids are prone to absorbing to varying degrees. For this reason brake fluid replacement is standard maintenance."


Zato uvek stavis najbolje sto novac moze kupiti, plocice i gume.
Mozda ti zatrebaju jednom, mozda nijednom. A razlika u ceni na 50-100-150.000km je nikakava.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od dragvorl » 01 Apr 2019, 11:20

Njemu su dimile kocnice, znaci bilo je i do obloga, a moguce i dodatno zbog kljucanja tecnosti.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od passenger » 01 Apr 2019, 12:13

Mislim da je nova kočiona tečnost. Stigao mi tester koč. tečnosti iz kine, ali sam ga slomio dok sam sredjivao gepek. Ovih dana ću do nekog servisa da izmere tačku ključanja.

Možda mora da se menja jer nije htela da potone pedala na pritisak.

Sad je sve okej. Hod pedale, koči lepo. Videćemo
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

ROCK
Postovi: 2731
Pridružio se: 17 Apr 2015, 23:08
Garaža: BMW F30 328i
Lokacija: CH

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od ROCK » 01 Apr 2019, 12:17

passenger je napisao:
31 Mar 2019, 21:56
Da znaš šta sve gledaju, a kamoli diskove.

Rock je morao da menja prednje jer su 0.3mm tanji od neke granice.

Mene cimali zbog vinjete 2018 koja stoji na šoferci iza retrovizora.

Bukvalno sve gledaju, mere, prate, njuškaju.

Dosta off

Sve zavisi koji se kako "debil" pogodi. Drze se ko pijan plota nekoh nebuloza
Za diskove opravdano da cimaju, dozvoljena granica potrosenosti je za moje diskove 18,2mm ja sam imao 17,9mm. Do sledeceg MFK za 3 godine bi pali sigurno na 15mm ko ne vodi racuna da zameni pre. Onda bi pri jacem kocenju sigurno tresli i bili nebezbedni.
Sto se divljanja nizbrdo tice to je najgluplja stvar koju mozes da radis.
Ne znas kad moze nesto da ti se sjebe ili otkazu kocnice npr.
Sve brdske trke se voze uzbrdo naravno a automobili su pripremljeni i imaju vrhunske performanse.
Zato lepo opicis ga uzbrdo kako treba, izdivljas se...
Spustis se laganis gasom nizbrdo, ohladis motor, kocnice, turbinu, glavu... :D
Pa opet uzbrdo novi izazov :)

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od nikaragva » 01 Apr 2019, 12:40

passenger je napisao:
01 Apr 2019, 12:13
Mislim da je nova kočiona tečnost. Stigao mi tester koč. tečnosti iz kine, ali sam ga slomio dok sam sredjivao gepek. Ovih dana ću do nekog servisa da izmere tačku ključanja.

Možda mora da se menja jer nije htela da potone pedala na pritisak.

Sad je sve okej. Hod pedale, koči lepo. Videćemo
Ok je sad, jer nema pare :)

Ako je propala jednom, propasce opet, kada je zagrejes dovoljno.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od Saša » 01 Apr 2019, 15:54

Dva najveća straha kod Srbalja - promaja i vlaga u kočionoj tečnosti. :rofl: :rofl: :rofl:

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od nikaragva » 02 Apr 2019, 12:41

Cekaj da ispravim.
Saša je napisao:
01 Apr 2019, 15:54
Dva najveća straha kod Srbalja - promaja i plivajuci zamajac. :rofl: :rofl: :rofl:

Eto, sad je bolje :)

Darko Kg
Postovi: 170
Pridružio se: 03 Avg 2017, 11:07
Garaža: Z10
Lokacija: Kragujevac

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od Darko Kg » 03 Apr 2019, 09:52

Posle 12 godina ja nemam ni vlagu ni promaju u kocionoj tecnosti. Aj sad strucnjaci raspalite na moju izjavu :rofl:

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od Saša » 03 Apr 2019, 09:56

Ni ja nisam do sada menjao kočionu tečnost, a evo prošlo je već 8 godina. Niti znam nekoga da je to menjao (a da mu nije iscurila sama ili tako nešto). :D

Da je promenim garant bi me se ćaća momentalno odrekao, a djed se prevrnuo u grobu. :D

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od nikaragva » 03 Apr 2019, 09:58

Sve moze da se izmeri.

S obzirom da nikad niste menjali kocionu tecnost, a niste to primetili nikad, verovatno mozete i obicnu vodu da koristite u kocnicama :)

Darko Kg
Postovi: 170
Pridružio se: 03 Avg 2017, 11:07
Garaža: Z10
Lokacija: Kragujevac

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017

Post od Darko Kg » 03 Apr 2019, 10:04

Ma moze da iscuri ovim batarama sto stizu iz uvoza sa preko pola miliona km. Da me stignes treba ti jos 4 godine, a ako se meni nesto desi ja cu odmah da ti javim :D Osim na forumu, nikad nisam cuo da je to neko menjao.

Odgovori