Majstori za izbegavanje
Poslato: 29 Maj 2014, 10:32
Pregledao sam teme i nigde nisam video da se pise o neprijatnim iskustvima kod majstora ili " majstora", pa bih da otvorim novi topic mojim iskustvom.
Ova tema bi trebala da posluzi i kao svojevrsni nauk ostalim forumasima sta kod koga mogu da ocekuju i koga eventualno da zaobidju.
Elem...
Moj novi i u tom momentu jedini takav automobil u Srbiji, zasmetao je nekom jadniku pa je na parkingu dobio kljuc po vratima suvozaca i vratima iz njega.
Po Trojketovoj preporuci, a verovatno iz prica drugih forumasa koji su vozili kola kod pomenutog farbara, odvezao sam kola na flekovanje kod Dače iz Zemun Polja.
Majstor je video stetu, rekao cenu, a ja njemu, kao i svim ostalim majstorima "ne zuri, uradi ljudski, imas vremena...."
Kola je po oblacnom i kisovitom danu preuzeo Bajker. On odmah nije video mali deo na zadnjim vratima velicine nokta sa koga se ljustio lak.
Ja sam kasnije, zagledajuci kola po suvom vremenu, video pomenutu falinku kao i da se na zadnjim vratima razlikuje sjaj na pojedinim mestima, tj. kao da neka mesta nisu izlakirana.
Uskoro se lak " otvorio" i na prednjim vratima u takodje jako maloj povrsini.
Kola je preuzeo Rele da bi na mom novom autu odradio Opti Coat.
Medjutim, pod svojim reflektorima, nakon detaljnog pripreme auta, Rele je imao sta da vidi. Opisao mi kola u uzasnom stanju, izgrebana na nekim mestima, sa masivnim curenjem farbe, i pregorelim lakom.
Mesta koja nisu trebala da budu radjena a cudom su izgrebana i ostecene farbe, zadnji stub i peta vrata, deo prednjeg desnog krila trebalo je polarati jer opti coat nije mogao biti nanesen na lak u takvom stanju. Vrata sa kojih je spadao lak ostavili smo da Rele doradi kad resim problem.
Rele je preko telefona zvucao uzasnuto, da sam mislio da preteruje. A onda mi je poslao fotografije za koje cu ga zamoliti da ih postuje na ovom topicu jer slika govori hiljadu reci.
Pre nego sto cu naci vremena da kola odvezem kod Dače na reklamaciju, ispuskario sam ih jos par puta i tada se lak vec uveliko skidao na dva mesta na prednjim vratima kao kada se koza ljusti sa ledja posle pregorevanja na suncu.
Kola sam pdvezao kod Dače, sa Trojketom, i reklamacija je uvazena kom prilikom je majstor rekao da je u pitanju lak losijeg kvaliteta i da je imao jos reklamacija.
Posle preuzimanja kola, delovalo je da je sada sve u redu.
Samo do prve kiše... Brisaci su se jedva pokretali a u kabini je bio toliki sum da ni muzika nije mogla da pokrije buku u kabini. Redukovao sam upotrebu brisaca da ne rikne elektro motor i jedva se dovezao do kuce. Pod rukom jedva da sam mogao nesto da osetim ali zato kada se soferka gledala pod odredjenim uglom i odredjenim svetlom, mogla je da se vidi prasina od laka jer "majstor" nije zastitio soferku!
Marljivi Bajker je resio ovaj problem.
Zatim su kola opet otisla u Mitrovicu da Rele zavrsi sta smo zapoceli, tj. da sada nanese Opti Coat na dvoje korigovanih vrata.
I ponovo poziv Releta.... Kompletan krov, svetlosna grupa, retrovizor, hauba.... bili su pod prasinom od laka koji se stegao i sve je ponovo moralo da se polira. Tako ce se skinuti i opti coat. O ponovnom curenju farbe ali na drugim mestima, vise nisam mogao da slusam.
Nakon moje reklamacije, Bajker je proverio Dačin rad na njegovom SX4 na zadnjem braniku sa donje strane. Ista stvar. Na prvo gledanje nije se videlo nista, ali malo pazljivije, vodelo se da je fleka sjajna a na prelazu na zdravo mesto boja je bila gruba i bez sjaja.
Ne zelim da ulazim u to kako je doslo da se guli lak sa vrata. Da li je uzrok los lak ili lose znanje majstora koji je "pregoreo" lak.
Znam ono sto znam... A to ce najbolje da pokaze Rele sa svojim fotografijama.
Sem toga sto je naplatio flekovanje vrata oko 100njak evra (ne secam se 100% tacno), farbar Dača iz Zemun Polja, koji je radio i u Delti cini mi se, a sada ima svoj privatni biznis, naneo mi je stetu:
120 e opti coat (koji sam stavio a koji ce otici novim poliranjem)
100 e poliranje (jer je nakon prvog farbanja izgulio neka mesta)
150 e farbanje onoga sto nije mogao/znao da iskoriguje nakon reklamacije i onog sto je upropastio a sto ce sada drugi da vadi fleke
100 e poliranje
Total 470e stete ne racunajuci njegov "rad".
Da idem, da se ubedjujem, nemam nameru. Da je zvanicna kuca, zalepio bi mu tuzbu za nadoknadu stete.
Ovako, ostaje samo da prenesem svoje iskustvo da se ostali ne izrade. Nadam se da je istina da se los glas dalje siri od dobrog.
Ova tema bi trebala da posluzi i kao svojevrsni nauk ostalim forumasima sta kod koga mogu da ocekuju i koga eventualno da zaobidju.
Elem...
Moj novi i u tom momentu jedini takav automobil u Srbiji, zasmetao je nekom jadniku pa je na parkingu dobio kljuc po vratima suvozaca i vratima iz njega.
Po Trojketovoj preporuci, a verovatno iz prica drugih forumasa koji su vozili kola kod pomenutog farbara, odvezao sam kola na flekovanje kod Dače iz Zemun Polja.
Majstor je video stetu, rekao cenu, a ja njemu, kao i svim ostalim majstorima "ne zuri, uradi ljudski, imas vremena...."
Kola je po oblacnom i kisovitom danu preuzeo Bajker. On odmah nije video mali deo na zadnjim vratima velicine nokta sa koga se ljustio lak.
Ja sam kasnije, zagledajuci kola po suvom vremenu, video pomenutu falinku kao i da se na zadnjim vratima razlikuje sjaj na pojedinim mestima, tj. kao da neka mesta nisu izlakirana.
Uskoro se lak " otvorio" i na prednjim vratima u takodje jako maloj povrsini.
Kola je preuzeo Rele da bi na mom novom autu odradio Opti Coat.
Medjutim, pod svojim reflektorima, nakon detaljnog pripreme auta, Rele je imao sta da vidi. Opisao mi kola u uzasnom stanju, izgrebana na nekim mestima, sa masivnim curenjem farbe, i pregorelim lakom.
Mesta koja nisu trebala da budu radjena a cudom su izgrebana i ostecene farbe, zadnji stub i peta vrata, deo prednjeg desnog krila trebalo je polarati jer opti coat nije mogao biti nanesen na lak u takvom stanju. Vrata sa kojih je spadao lak ostavili smo da Rele doradi kad resim problem.
Rele je preko telefona zvucao uzasnuto, da sam mislio da preteruje. A onda mi je poslao fotografije za koje cu ga zamoliti da ih postuje na ovom topicu jer slika govori hiljadu reci.
Pre nego sto cu naci vremena da kola odvezem kod Dače na reklamaciju, ispuskario sam ih jos par puta i tada se lak vec uveliko skidao na dva mesta na prednjim vratima kao kada se koza ljusti sa ledja posle pregorevanja na suncu.
Kola sam pdvezao kod Dače, sa Trojketom, i reklamacija je uvazena kom prilikom je majstor rekao da je u pitanju lak losijeg kvaliteta i da je imao jos reklamacija.
Posle preuzimanja kola, delovalo je da je sada sve u redu.
Samo do prve kiše... Brisaci su se jedva pokretali a u kabini je bio toliki sum da ni muzika nije mogla da pokrije buku u kabini. Redukovao sam upotrebu brisaca da ne rikne elektro motor i jedva se dovezao do kuce. Pod rukom jedva da sam mogao nesto da osetim ali zato kada se soferka gledala pod odredjenim uglom i odredjenim svetlom, mogla je da se vidi prasina od laka jer "majstor" nije zastitio soferku!
Marljivi Bajker je resio ovaj problem.
Zatim su kola opet otisla u Mitrovicu da Rele zavrsi sta smo zapoceli, tj. da sada nanese Opti Coat na dvoje korigovanih vrata.
I ponovo poziv Releta.... Kompletan krov, svetlosna grupa, retrovizor, hauba.... bili su pod prasinom od laka koji se stegao i sve je ponovo moralo da se polira. Tako ce se skinuti i opti coat. O ponovnom curenju farbe ali na drugim mestima, vise nisam mogao da slusam.
Nakon moje reklamacije, Bajker je proverio Dačin rad na njegovom SX4 na zadnjem braniku sa donje strane. Ista stvar. Na prvo gledanje nije se videlo nista, ali malo pazljivije, vodelo se da je fleka sjajna a na prelazu na zdravo mesto boja je bila gruba i bez sjaja.
Ne zelim da ulazim u to kako je doslo da se guli lak sa vrata. Da li je uzrok los lak ili lose znanje majstora koji je "pregoreo" lak.
Znam ono sto znam... A to ce najbolje da pokaze Rele sa svojim fotografijama.
Sem toga sto je naplatio flekovanje vrata oko 100njak evra (ne secam se 100% tacno), farbar Dača iz Zemun Polja, koji je radio i u Delti cini mi se, a sada ima svoj privatni biznis, naneo mi je stetu:
120 e opti coat (koji sam stavio a koji ce otici novim poliranjem)
100 e poliranje (jer je nakon prvog farbanja izgulio neka mesta)
150 e farbanje onoga sto nije mogao/znao da iskoriguje nakon reklamacije i onog sto je upropastio a sto ce sada drugi da vadi fleke
100 e poliranje
Total 470e stete ne racunajuci njegov "rad".
Da idem, da se ubedjujem, nemam nameru. Da je zvanicna kuca, zalepio bi mu tuzbu za nadoknadu stete.
Ovako, ostaje samo da prenesem svoje iskustvo da se ostali ne izrade. Nadam se da je istina da se los glas dalje siri od dobrog.