DSG menjac - servis i odrzavanje
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
DSG menjac - servis i odrzavanje
Drug juri A4/Pasata sa DSG menjacem.
Zanima ga protokol odrzavanja, cena i troskovi eventualnih servisa?
Ima li razlike izmedju DSG za npr 2.0 tdi i 2.0 tfsi?
Zanima ga protokol odrzavanja, cena i troskovi eventualnih servisa?
Ima li razlike izmedju DSG za npr 2.0 tdi i 2.0 tfsi?
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- Uroš S.
- Postovi: 10897
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: DSG menjac - servis i odrzavanje
Nema razlike između ta dva DSG-a u smislu održavanja. Oba su šestostepeni.
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: DSG menjac - servis i odrzavanje
Cesto vozim 2.0 TDI sa DSG-om (naravno setostepeni). Auto sad posle 3 god ima oko 110 000 km. Samo je redovan servis na menjacu radjen tj. na 60.000 din. Secam se da su u servisu rekli da ako je menjac ispravan, ide samo redovno odrzavanje tj ta zamena ulja i nekog filtera. Ne mogu da se setim cene ali mislim da nije bas bilo dzaba odraditi taj servis.
Sto se tice eventualnih popravki u slucaju kvara, ne verujem da je na savremenim automaticima to jeftina rabota.
I jos je serviser rekao da uglavnom menjac, ako je na pocetku ispravan (u slucaju polovnog vozila) moze dosta dugo da traje bez ikakvih kvarova.
Sto se tice eventualnih popravki u slucaju kvara, ne verujem da je na savremenim automaticima to jeftina rabota.
I jos je serviser rekao da uglavnom menjac, ako je na pocetku ispravan (u slucaju polovnog vozila) moze dosta dugo da traje bez ikakvih kvarova.
Re: DSG menjac - servis i odrzavanje
Fensi je to rabota, kompleksan sistem. Uvek će manuelni biti najjeftiniji za održavanje.
Menjač sa dva kvačila ima 2x više potrošnih delova, plus hidrauliku i logiku koja barata sa njima i promenom brzina.
Sa tehničke strane, po mom skromnom mišljenju, trenutno superioran koncept.
Menjač sa dva kvačila ima 2x više potrošnih delova, plus hidrauliku i logiku koja barata sa njima i promenom brzina.
Sa tehničke strane, po mom skromnom mišljenju, trenutno superioran koncept.
- dag81
- Postovi: 7305
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: DSG menjac - servis i odrzavanje
DSG je zakon za voznju po meni. Sledeci auto ce ga 90% imati.
Re: DSG menjac - servis i odrzavanje
Biće da sam previše staromodan, ali pružaću mu otpor dokle god budem mogao.
Re: DSG menjac - servis i odrzavanje
nidza je napisao:Biće da sam previše staromodan, ali pružaću mu otpor dokle god budem mogao.
![Slika](http://allthingsd.com/files/2013/08/ResistanceIsFutile.gif)
Mene je DSG nacisto razmazio
![Sad :(](./images/smilies/very_sad.gif)
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: DSG menjac - servis i odrzavanje
Meni je DSG odlicna stvar i generalno mu nisam pronasao manu. Na novom vozilu bih sigurno radio doplatu dok bih na polovnom DSG uzeo sam ako je auto bas proveren.
Ipak je polovan auto finansijski rizik pogotovu sa tako skupom igrackom, ali opet kazem ako je proveren ne vidim razlog za izbegavanje.
Imam samo 2 zamerke na njegov rad (1. pri laganoj gradskoj voznji previse niske obrtaje dzi, neki moj utisak. 2. lagano spustanje nizbrdo i pri promeni stepena prenosa dolazi do kratkog trzaja. Ovo se ne desava uvek i nije neki problem vec samo moje zapazanje)
Ipak je polovan auto finansijski rizik pogotovu sa tako skupom igrackom, ali opet kazem ako je proveren ne vidim razlog za izbegavanje.
Imam samo 2 zamerke na njegov rad (1. pri laganoj gradskoj voznji previse niske obrtaje dzi, neki moj utisak. 2. lagano spustanje nizbrdo i pri promeni stepena prenosa dolazi do kratkog trzaja. Ovo se ne desava uvek i nije neki problem vec samo moje zapazanje)
Re: DSG menjac - servis i odrzavanje
Redovno odrzavanje je prihvatljivo, sad me je servis koji se radi na 60k km izasao 12,500 din. Smor je ako bi otislo kvacilo ili ako bi crkao menjac a to se nadam se nece desiti
Za sad radi kao kad je bio nov.
![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
Re: DSG menjac - servis i odrzavanje
Koliko je zamena kvačila i koji je očekivan interval zamene? Pretpostavljam da je to predvidivo, jer mašina spaja i razdvaja, znanje vozača nema uticaja kao kod manuelnog.
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: DSG menjac - servis i odrzavanje
Mislim da ce pre da zvekne zamajac nego kvacilo ili lamele...
Re: DSG menjac - servis i odrzavanje
Nisam cuo da uopste ima zamajac ali sam citao da su neki menjali lamele tj. clutch packs u garantnom roku. Nije predvidjeno servisnim intervalom ali s obzirom da se trosi neminovno je da u jednom trenutku bude za menjanje.
Re: DSG menjac - servis i odrzavanje
Mora da postoji zamajac, tu se stvari nisu promenile. Umesto 1 postoje 2 kvačila, i menjač je podeljen na parne i neparne brzine, vezane za po jedno kvačilo.
Spolja gledano i nije se mnogo promenilo (zamajac, kvačilo, menjač), ali iznutra jeste.
Spolja gledano i nije se mnogo promenilo (zamajac, kvačilo, menjač), ali iznutra jeste.
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: DSG menjac - servis i odrzavanje
Mislim da postoji samo razlika izmedju onog sa 5 i 6 brzina (Mada ja nigde nisam nasao sa 5 brzina).steva_anya je napisao:Drug juri A4/Pasata sa DSG menjacem.
Zanima ga protokol odrzavanja, cena i troskovi eventualnih servisa?
Ima li razlike izmedju DSG za npr 2.0 tdi i 2.0 tfsi?
Procitao sam jednom da je za menjac sa 5 brzina odrzavanje skupo i da se na redovnim servisima menjaju neki dodatni delovi dok je za ovaj sa 6 stepeni predvidjeno samo redovno odrzavanje sto znaci zamenu ulja i filtera.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23858
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: DSG menjac - servis i odrzavanje
Lamele su visestruke i u ulju, tako da nema klasicne zamene.nidza je napisao:Mora da postoji zamajac, tu se stvari nisu promenile. Umesto 1 postoje 2 kvačila, i menjač je podeljen na parne i neparne brzine, vezane za po jedno kvačilo.
Spolja gledano i nije se mnogo promenilo (zamajac, kvačilo, menjač), ali iznutra jeste.
![Slika](http://i.imgur.com/1O0M8VF.png)
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money