Automatski menjači u Renault-ima

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21083
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Automatski menjači u Renault-ima

Post od nidza » 27 Nov 2014, 13:20

Zbog čega tako misliš? Japanci proizvode neverovatan broj automobila, od čega najveći deo baš za tržišta gde se voze prevashodno automatici. Ako su nešto do sad trebali da nauče, to je da naprave pouzdan automatik. Potrošnja ko potrošnja, očekivana za klasičan automatik. Menjači sa više kvačila su potpuno neka druga priča.

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Automatski menjači u Renault-ima

Post od dragan » 27 Nov 2014, 13:46

u akordu 2.4 i legendu radi jako sporo za danasnje pojmove, ima nedovoljno stepeni prenosa i osetno povecava potrosnju... info od vlasnika... za pouzdanost ne znam, ali se slazem da mi je tu manuelac bolji izbor...

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8094
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Automatski menjači u Renault-ima

Post od Ji 4Tze » 27 Nov 2014, 14:23

U Civicu sa R18 motorom je štedljiviji na otvorenom/AP-u
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Automatski menjači u Renault-ima

Post od Ivan » 27 Nov 2014, 14:29

Kada se vec prica o automaticima ovde zna li neko nesto vise o novom 9 stepenom u novom jeep cheerokiju sa 2.0 multijetom?

Послато са GT-N7100
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18944
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Automatski menjači u Renault-ima

Post od Delija » 27 Nov 2014, 15:06

Ji 4Tze je napisao:U Civicu sa R18 motorom je štedljiviji na otvorenom/AP-u
To je samo na konstantnoj brzini zato sto ima drugacije prenosne odnose iliti na istoj brzini ima manji broj obrtaja.
Inace se vuce kao slina i totalno ubija performanse inace solidnog motora...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Automatski menjači u Renault-ima

Post od starac vujadin » 27 Nov 2014, 15:08

Ivan je napisao:Kada se vec prica o automaticima ovde zna li neko nesto vise o novom 9 stepenom u novom jeep cheerokiju sa 2.0 multijetom?

Послато са GT-N7100
Vidim da ga kritikuju na testovima...a i hvale...moraće još to da se testira kroz eksplotaciju.

Opoziti:

"In our original launch drive of the petrol Cherokee models, Tony described the smoothness and effortless performance of the nine-speed ZF transmission (standard across the range) especially as a highlight. He was bang on then, and it’s more of the same with that transmission assisting the diesel engine. 125kw and 350Nm aren’t massive numbers really, but pair an efficient engine to a high tech auto and you get real world ability on-road. Our road loop is short, but the Cherokee Diesel is a comfortable cruiser that you can easily picture covering large distances in. The gearbox shifts between ratios seamlessly and forward progress is smooth regardless of how fast you’re travelling. From a standstill, the Cherokee Diesel will get up to highway speeds as fast as you need to.

As Tony encountered on his launch drive, you’ll rarely see 7th through to 9th gear around town, such is the ratio spread, but out on the open road, the engine drops into the higher gears to aid fuel efficiency. Whereas, with the petrol engines, the general consensus is that we’d opt for the larger V6, the four-cylinder diesel seems to be just right on-road. It’s not a rocketship, but it never feels tardy either."

...ili...


"With the exception of marginally improved motorway economy, the nine-speed transmission singularly fails to enhance the Cherokee’s performance. The powertrain is slow to auto-restart, slow to kick down, unresponsive in manual mode, indecisive when left in D and delivers hurried gearchanges with all the smoothness of an angry van driver.

Hold the car stationary on the aforementioned brake pedal and you can also feel that the driveline doesn’t fully disengage, but strains gently against the driveshafts, making the body shimmy and shake with every few crank revolutions."

Korisnikov avatar
stefank
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Automatski menjači u Renault-ima

Post od stefank » 27 Nov 2014, 18:35

nidza je napisao:Zbog čega tako misliš? Japanci proizvode neverovatan broj automobila, od čega najveći deo baš za tržišta gde se voze prevashodno automatici. Ako su nešto do sad trebali da nauče, to je da naprave pouzdan automatik. Potrošnja ko potrošnja, očekivana za klasičan automatik. Menjači sa više kvačila su potpuno neka druga priča.
Nisi pazljivo procitao moj post, mada vidim da su ostali pojasnili. Rekao sam da ne znam za pouzdanost, ali da je nacin rada los (spor, jako ubija performanse njihovih nesporno dobrih motora, tipa po 2 sec na ubrzanjima sto je uzasno lose, dobijes performanse kao da si uzeo "za broj manji" motor) i da je potrosnja dosta veca nego kod manuela.

Znajuci kakvi se automatici danas nude na trzistu, po meni su oni sa takvim radom za zaobilazenje, makar bili i najkvalitetniji na planeti.

A ni "potrosnja ko potrosnja" nije adekvatan komentar, jer takodje neki automatici trose skoro pa isto kao takva auta s manuelom, ili usudicu se da kazem cak i isto u odredjenim rezimima voznje.

milosg
Postovi: 1476
Pridružio se: 14 Jan 2014, 01:20
Garaža: XC90
Lokacija: Beograd

Re: Automatski menjači u Renault-ima

Post od milosg » 27 Nov 2014, 19:59

U mom slučaju razlika u performansama je nebitna, a povećana potrošnja mislim da vredi tog komfora.
Više me je zanimala pouzdanost tih menjača jer nisam imao predstavu šta je Renault ugrađivao.

Logika mi je bila da ako se radi o nekoj egzotici, da će biti preskupo ili nemoguće da se popravlja,
a pouzdanost možda stalno pod znakom pitanja. Sad vidim da to nije slučaj, bar ne sa navedenim
AW55-50 koji em što nije francuski, em što je išao u dosta drugih automobila. :)
Ji 4Tze je napisao:Ako tražiš pouzdan a da nije preskup, pogledaj Hondu. Jesu malo sporiji i duge su brzine i ima ih 5 ali su pouzdani. Sem onaj iShift iz Civica, njega nešto kude i izbačen je iz ponude. Ali kod nas su i retke Honde sa AT menjacima u oglasima...
Ponuda automatika (a da nisu sveta trojka iz nemačke) je prilično slaba,
odnosno čest je slučaj da su cenovno mnogo dalje od onog što trenutno imam na umu (uzeti sličnu stvar samo automatik).
Inače, ne sumnjam da bi to bila pouzdana opcija.

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Automatski menjači u Renault-ima

Post od starac vujadin » 27 Nov 2014, 20:31

8-brzinski automatik u Lexusima je vrhunski.

ljubitelj
Postovi: 10569
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Automatski menjači u Renault-ima

Post od ljubitelj » 27 Nov 2014, 21:46

stefank je napisao: . Rekao sam da ne znam za pouzdanost, ali da je nacin rada los (spor, jako ubija performanse njihovih nesporno dobrih motora, tipa po 2 sec na ubrzanjima sto je uzasno lose, dobijes performanse kao da si uzeo "za broj manji" motor) i da je potrosnja dosta veca nego kod manuela.

Znajuci kakvi se automatici danas nude na trzistu, po meni su oni sa takvim radom za zaobilazenje, makar bili i najkvalitetniji na planeti.
U pitanju su nijanse medju automaticima razlicitih firmi, nista posebno nisu razliciti japanski automatici u odnosu na americke ili ZF nemacki.Uostalom Tojota ima ogromne serije automatika koji se koriste sirom sveta u razlicitim brendovima i razlicitim modelima.

Kako je osnovno postavljeno pitanje pouzdanost, upravo su japanski automatici daleko iznad ostalih,
Osnovno razmatranje kod automatika je pouzdanost i finoca/ mekoca rada odnosno komfor.
U gradskoj voznji je pitanje perfomansi deplasirano a svaki motor je vise nego dovoljno mocan da se nosi sa potrebama gradske voznje uz automatik.

Po meni je za zaobilazenje bilo koji menjac, a pogotovu automatik koji je poznat da je podlozan uvecanom riziku da mu zatreba servis u toku radnog veka auta. Popravka automatika je sve samo ne jednostavan i jeftin sport u nasoj zemlji i sa nasim servisima prodavnicama delova za automatike i uopste podrskom.

Manuelni menjac uopste nije u dometu automatika po komforu, nuzno zlo za gradsku voznju mada je mnogo ljudi kod nas naucilo da vozi na manuelnom, vozilo uglavom takve pa i ne poznaju prakticne prednosti automatika u kreni stani guzvama gde se mili 2-5km/h.

Automatici pruzaju upravo u gradskim uslovima odlicna ubrzanja pri kretanju iz starta zbog same konstrukcije konvertera obrtnog momenta. Uz neki prenosni odnos 2:1 sto je relativno cesto, za polazak iz mesta dobije se duplo veci obrtni momenat na tockovima u odnosu na manuelce sto se itekako oseti na ubrzanju i lakoci voznje.
Potrosnja automatika je zaista uvek veca od manuelca ili robotizovanog manuelca ali je i komfor voznje prilicno bolji, toliko bolji da vredi te povecane potrosnje.

Korisnikov avatar
motorista
Postovi: 623
Pridružio se: 09 Avg 2020, 18:11

Re: Automatski menjači u Renault-ima

Post od motorista » 03 Okt 2022, 15:13

Reč je o automatizovanom a ne uobičajenom automatskom menjaču, ali ova tema je najsrodnija: kakav je "Renoov" automatizovani "JA3001"? Uparivan je u "Kliu" i "Modusu" sa benzincem 1,2 16v (1149 cm³, 75 KS).

Odgovori