To rešenje može da bude samo drž vodu dok majstori odu. Druga lamela i korpa moraju za takav zamajac, ne može da se ostavi postojeći, i to zamenski set kršten.
Recept kako uspesno zalomiti radilicu i rasturiti menjac na motoru sa manje od 5 cilindara, blokada oscilatornog kretanja zamajca.
Dvomaseni zamajac je sinhronizovan u radu sa impulsima sagorevanja goriva i stoga je specificno podesen za svaki motor.
Porsche 911 ovakav je najjeftiniji auto te klase za odrzavanje kao i najzahvalniji za svaki dan. Mali servis se radi svake dve godine (ili 30,000km) i u rangu je 250e u Londonu kod neoficijelnog servisera (duplo u ovlascenom), svake cetvrte je veci servis koji kosta nesto oko 350e jer se tad menjaju i svecice. Brembo plocice kostaju ispod 100e za par tockova, Brembo diskovi 100e komad +zamena), Akumulator 70-ak evra. Zamena kvacila je 1200e bila koliko se secam, zato sto mora motor van da ide, 10000KM mozda u Bosni u oficijelnom servisu, ali je relativno lak posao za ljude koji znaju kako da rade.
Potrosnja guma je smesno niska za takav auto, lagan je i dobro balansiran. Jedino sto kosta muski je gorivo, retko ispod 25 u gradu
Hrabro je menjati ulje na ovakvom automobilu na dve godine ili na 30k km, možda ne prvom vlasniku ili prvih 100k km, ali sve posle toga - nek je sa srećom.
Zašto, taj interval je sasvim ok uz sintetičko ulje i način upotrebe vozila vožnje na otvorenom putu.
Nije opšti interval OD 30,000km već je interval DO 30,000km predvidjen koji se naravno menja prema uslovima upotrebe auta a mnogi auti imaju računar koji prati i obradjuje parametre korišćenja pa shodno tome proračunava interval prema konkretnom primerku vozila.
Kod komercijalnih vozila/šlepera/ je odavno interval 50,000km a ide i do 100,000km izmedju 2 zamene ulja.
U reklamama lepo zvuči da je trošak održavanja smanjen sa tih 30,000km, naravno kao i obično reklame su retko tačne i poštene tj nisu lažne (ne mislim samo na aute i ovo već generalno).
Kao što kada se napiše da maskimalna snaga motora iznosi 130KS to ne znači da je motor OD 130KS već da je DO 130KS, tako i 30,000km je interval DO, maksimalni odnosno DO 24 meseca ako je manja kilometraža prevezena.
Moje iskustvo je interval 13,000-17,000km sa mojim načinom upotrebe kada je ulje jasno vidljivo zrelo za zamenu i počinje da se zgušnjava tj pravi taloge.
Treba nekom prodati i nov auto. Prvog vlasnika čak i da uopšte ne menja ulje i da samo dosipa auto će poslužiti bez problema tih 5-6 godina. Drugog vlasnika će da boli glava zbog toga, a garancija istekla. Osim toga, u cenu automobila neki brendovi daju i redovne servise pa im je i tu u interesu da ih bude što manje. Istina, ulja su danas mnogo kvalitetnija nego ranije ali 30.000 je ipak 30.000. I po meni je to previše. Maksimum je 15-20.000 km.