Trošak posedovanja automobila

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
nenad.fil
Postovi: 1378
Pridružio se: 21 Maj 2012, 19:16
Lokacija: Beograd

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od nenad.fil » 28 Jan 2018, 22:11

Vlado bez želje za raspravom, ali brate 5 i kusur soma evra samo za održavanje za 4 godine, bez registracije, bez goriva... mnogo brate. Ako sam naravno dobro sračunao, dozvoljavam mogućnost greske.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
Vladapetr
Postovi: 9821
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
Lokacija: Beograd

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od Vladapetr » 28 Jan 2018, 22:24

Loše si sračunao. Ovo su SVI troškovi koje sam imao, gde su navedene folije, presvlačenje ručice menjača, alu felne itd... Upravo sam sabrao, ne računajući samo servise na kvarove je UKUPNO otišlo 280k dinara, od čega:
- 100k je bilo ono za šta sam znao kad sam ga kupovao
- zamena šoferke
- sve zamene diskova i pločica sam računao u ukupnu cenu.

Poređenja radi: vozila koja sam tada razmatrao (Touran i Toyota Verso) su nekih 2000e skuplji nego C-Max istog godišta i opreme. Dakle, da sam ubo primerak kojem NIŠTA ne bi crklo za 5 godina ozbiljne eksploatacije (ni kočnice, punjenje klime, bukvalno ništa) - bio bih možda na istom kao sada.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8094
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od Ji 4Tze » 28 Jan 2018, 23:13

Pa upravo si i naveo razlog zašto su skuplji 2,000e :)
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
Vladapetr
Postovi: 9821
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
Lokacija: Beograd

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od Vladapetr » 28 Jan 2018, 23:18

Jer im se ništa ne kvari na 300k km? 100k sa istim pločicama, klima ne mora da se puni, trap može još milion? Hvala za prosvetljenje, odoh da bacim pogled na oglase ;)
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29982
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od trojanac » 28 Jan 2018, 23:33

Ne isplati se sabirati. I ja mislim da sam dobro prošao sa mojim autom koji vozim evo 6 i po godina i preko 100k km, a koštao me baš dosta para za to vreme. Kupio ga 8 godina starog, sad je evio napunio 15 godina i prosto su neke stvari došle na red. Nešto baš i nije moralo, ali eto, šta je tu je. Vozi se i dalje, siguran sam da je u boljem stanju nego 80% vozila tog godišta.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
Vladapetr
Postovi: 9821
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
Lokacija: Beograd

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od Vladapetr » 28 Jan 2018, 23:53

Sada sam prvi put uzeo da sabiram, čisto jer sam po ko zna koji put čuo isti komentar. Inače ništa u životu ne presabiram i kalkulišem na duže staze, šta mi se svidi ili šta prelomim u nekom momentu to guram dok mogu. Kad ne mogu, nađem šta mogu :mrgreen:

Za ovih 5 godina sa malim Maksom jedino što smatram propustom je kasna zamena grejača, zbog čega sam (ne znajući da je to uzrokuje) par puta imao zayebanciju sa paljenjem. Platio sam školu i sad se ne obazirem na priče "teraj to, može još ___ kilometara" ili "to nije bitno", nego čim se nešto javi kao neispravno odmah menjam. Jbg, zamenim zamajac unapred iako je navodno mogao još 20-30k km, a ovu sitnu glupost koja je 5 puta jeftinija vučem toliko vremena da mi je na nos izašla.

Saobraćajke, udaranja po parkinzima i zamenu šoferke gledam kao lepote života na NBGD :mrgreen:

Pošto ne dobih nijedan konkretan podatak o trošku koji nije očekivan, pregledah i temu @sasa_lbg o njegovom Fokusu. Da, zaista je imao značajno manje troškove :rofl:
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8094
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od Ji 4Tze » 29 Jan 2018, 00:01

Ma dobro ti je to sve, imaš dobrog i povoljnog majstora čini mi se i to te spasilo.
Nema svako isti prag tolerancije na kvarove, nemoj se ljutiš.
Za tih 5 godina si bio kod bar 4 puta godišnje, meni sve preko jednom trigeruje tikove. :mrgreen:
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19251
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od Heinz » 29 Jan 2018, 00:07

Da li se sa ovih "5 soma za 4 godine" više isplati nov auto, pod uslovom da se ima za učešće?

Korisnikov avatar
Vladapetr
Postovi: 9821
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
Lokacija: Beograd

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od Vladapetr » 29 Jan 2018, 00:17

Jok :mrgreen:
5 soma je ukupno održavanje (ako je nenadfil dobro sabrao), sa sve servisima i zajebancijama tipa druge felne, folije, par većih limarijskih radova zbog havarija itd... Na same popravke je otišlo oko 2.5k eura. Sabrano sa 5k koliko je plaćen - nije dovoljno ni za Punta.
Ji 4Tze je napisao: Ma dobro ti je to sve, imaš dobrog i povoljnog majstora čini mi se i to te spasilo.
Nema svako isti prag tolerancije na kvarove, nemoj se ljutiš.
Za tih 5 godina si bio kod bar 4 puta godišnje, meni sve preko jednom trigeruje tikove. :mrgreen:
Ma kakva ljutnja ;) ja i uživo pričam tako direktno pa mnogi na prvu zaključe da se nerviram, ali to je samo malo eksplicitniji način izražavanja ;)

Zbog majstora sam prvenstveno i ostao u Ford priči, a sa njima se jesam družio jer sam imao i po 3 servisa godišnje. Bio je jedan period od godinu dana, od sredine 2014. kad je naišlo par kvarova u nizu, ali inače u proseku po 1 odlazak kod majstora van planiranog termina.
Kad sam čitao celu temu provalio sam koliko su se dugo provlačile neke gluposti, i da sam pisao o svakoj nedoumici ili naznaci sporne situacije. Al jbg, temu sam zbog sebe i pravio :rofl: Nije mi poenta da lažem, kako za troškove tako ni za npr potrošnju goriva gde mnogi vole da budu bolji i od kataloga a ja sve vreme sipam do čepa i na osnovu toga vadim prosek (iako me realno zabole koliko troši, preduzeće to plaća već odavno).
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.

milosg
Postovi: 1480
Pridružio se: 14 Jan 2014, 01:20
Garaža: XC90
Lokacija: Beograd

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od milosg » 29 Jan 2018, 01:00

I meni ovo deluje OK, kupljen je polovan auto, verovatno nepoznate istorije i održavanja itd. S druge strane, neki od ovih delova mogu da se vuku desetinama hiljada km u lošem stanju. Npr. neko menja zamajac čim počne malo da lupka, nego voza tako još 50k. Neko vozi i sa kvačilom koje najpre trese duži period, pa onda prokilazava, ili lošijim diskovima... i tako.

Mislim da ne može baš da se gleda crno-belo. Meni deluje da čovek lepo održava svoj auta i to je onda to uz poneki vanredni kvar.

Inače, ovo mi je najbolji detalj:
07.2017. lupanje – 2 meseca nerviranja, rešeno čekićem 0

Korisnikov avatar
Vladapetr
Postovi: 9821
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
Lokacija: Beograd

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od Vladapetr » 29 Jan 2018, 01:06

:D Ne znam da li si ispratio priču oko tog lupanja, oteli su mi čekić da ga ne bih ja rešavao. Dva meseca mi je krv pila takva sitna glupost, odlepio sam.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od Ivan » 29 Jan 2018, 06:40

Meni je jedino ispod proseka zamena hidropodizaca I sto nekoliko puta nije mogao da se upali.
U globalu nije lose kada se sve uzme u obzir.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
123456
Postovi: 1956
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od 123456 » 29 Jan 2018, 07:41

@vladapetr

Pošto je od mog posta krenula lavina, ajde da objasnim, :kokice:
Nazalost, postao si sujetan kao laki, tako da sada imamo na forumu dva najbolja auta u istoriji , ford focus c.max 2.0 ghia i bmw g30 540i.

To stoji da si dosta delova menjao preventivno. Ali, isto tako stoji da bi ti pojedini kvarovi, kao kada nije mogao da upali auto ili trurbina bukvalno zagorčali život, da ti se desili izven Bg-a.
Sta da si bio negde na skijanju ili na moru, ili pa usput na putu ti se nesto desilo. Cifra bi bila 3-5 X vece od te koju placas u Bg-u. A zivci, porodica, smestaj dok se stvar ne uredi.....Imao si srecu da ti se sve deslio u mestu gde zivis.

Broj kvarova je jednostavno p r e v e l i k i, tu nema dalje diskusije, :thumbdown: E sad sto si ti sebe ubedio da je to normalno i da bi bilo isto i da si uzeo tourana, to je vec druga stvar. Blje to nego da pijes lexaurine :D Kazes platio bi tourana 2000 e vise a koliko bi ga više prodao od tvog forda.

Želim ti samo da te s-max ne sluzi tako dobro kao c-max :pop:

Korisnikov avatar
igor_harris
Postovi: 2210
Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
Lokacija: Beograd

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od igor_harris » 29 Jan 2018, 07:54

Za tu kilometrazu i kupljen polovan auto nije broj kvarova preveliki, realno, retko ko prodaje potpuno ispravan auto, ako vec ulozis u njega zao ti je da ga prodajes.

Meni samo pojedine cifre ovog odrzavanja bodu oci, kao npr ovo:
04.2014. mali servis, zamajac, silen 100k

Ako je mali servis 6k, silen blok sa zamenom 5-6k onda je na zamajac otislo ~88k.
Cak nisam siguran da li si ti ovde menjao samo zamajac ili ceo set kvacila? Ja sam nesto proveravao i ako se dobro secam, kompletan set kvacila je oko 50k a za ruke uglavnom uzimaju 6-10k i to sam samo na jednom mestu proverio.

Ima tu jos nekih sumnjivih cifara i to mi je jedino sporno, a broj intervencija za te godine, kilometrazu i nepoznatu servisnu istoriju je sasvim realan.

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7256
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Post od dag81 » 29 Jan 2018, 08:49

Bas tako. Ima par stvari po meni koje su u zbiru bas skupe, e sad mozda nije sve navedeno.
Nije malo para, a sa druge strane mozda nije sve amortizovano i trebalo ga je voziti jos bar 50.000km ako bi se gledali samo troskovi po km . I naravno, neko vozi dok ide, a neko menja cim nesto da naznaku da nije kao novo. Verujem da ko uzme ovaj C max verovatno ce manje uloziti nego Vlada jer su skuplji delovi promenjeni.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Odgovori