Trošak posedovanja automobila
Re: Trošak posedovanja automobila
Kakvo blokiranje?
Zavari ga?
Ne razumem zasto bi to neko radio. Valjda je jeftinije staviti nov zamajac, nego nov menjac
Zavari ga?
Ne razumem zasto bi to neko radio. Valjda je jeftinije staviti nov zamajac, nego nov menjac
- Nikolaa
- Postovi: 1316
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Trošak posedovanja automobila
sad vise nije ni toliko skupo... ne znam sto bi se budzilo tu bilo sta
a ima za gomilu automobila sad set kvacila sa obicnim zamajcem umesto plivajuceg...
a ima za gomilu automobila sad set kvacila sa obicnim zamajcem umesto plivajuceg...
Re: Trošak posedovanja automobila
A jbg sad, da ne objašnjavam. Nije za mene.
Ako znaš nešto konkretno u vezi pitanja, reci.
Ako znaš nešto konkretno u vezi pitanja, reci.
Re: Trošak posedovanja automobila
To rešenje može da bude samo drž vodu dok majstori odu. Druga lamela i korpa moraju za takav zamajac, ne može da se ostavi postojeći, i to zamenski set kršten.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23799
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Trošak posedovanja automobila
Hoces to da uradis?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Trošak posedovanja automobila
Recept kako uspesno zalomiti radilicu i rasturiti menjac na motoru sa manje od 5 cilindara, blokada oscilatornog kretanja zamajca.
Dvomaseni zamajac je sinhronizovan u radu sa impulsima sagorevanja goriva i stoga je specificno podesen za svaki motor.
Dvomaseni zamajac je sinhronizovan u radu sa impulsima sagorevanja goriva i stoga je specificno podesen za svaki motor.
Re: Trošak posedovanja automobila
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Trošak posedovanja automobila
Ja vodim detaljnu statistiku preko aplikacije fuelio
Sent from my S10e using Tapatalk Pro
Sent from my S10e using Tapatalk Pro
Re: Trošak posedovanja automobila
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Trošak posedovanja automobila
Porsche 911 ovakav je najjeftiniji auto te klase za odrzavanje kao i najzahvalniji za svaki dan. Mali servis se radi svake dve godine (ili 30,000km) i u rangu je 250e u Londonu kod neoficijelnog servisera (duplo u ovlascenom), svake cetvrte je veci servis koji kosta nesto oko 350e jer se tad menjaju i svecice. Brembo plocice kostaju ispod 100e za par tockova, Brembo diskovi 100e komad +zamena), Akumulator 70-ak evra. Zamena kvacila je 1200e bila koliko se secam, zato sto mora motor van da ide, 10000KM mozda u Bosni u oficijelnom servisu, ali je relativno lak posao za ljude koji znaju kako da rade.
Potrosnja guma je smesno niska za takav auto, lagan je i dobro balansiran. Jedino sto kosta muski je gorivo, retko ispod 25 u gradu
Potrosnja guma je smesno niska za takav auto, lagan je i dobro balansiran. Jedino sto kosta muski je gorivo, retko ispod 25 u gradu
- shandu90
- Postovi: 12304
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Trošak posedovanja automobila
Kao neki auto E segmenta, izuzev potrosnje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Trošak posedovanja automobila
Hrabro je menjati ulje na ovakvom automobilu na dve godine ili na 30k km, možda ne prvom vlasniku ili prvih 100k km, ali sve posle toga - nek je sa srećom.
- shandu90
- Postovi: 12304
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Trošak posedovanja automobila
Meni uopste nije jasan taj interval od 30k km. Jeli bunike svi kojima je to palo na pamet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Trošak posedovanja automobila
Zašto, taj interval je sasvim ok uz sintetičko ulje i način upotrebe vozila vožnje na otvorenom putu.
Nije opšti interval OD 30,000km već je interval DO 30,000km predvidjen koji se naravno menja prema uslovima upotrebe auta a mnogi auti imaju računar koji prati i obradjuje parametre korišćenja pa shodno tome proračunava interval prema konkretnom primerku vozila.
Kod komercijalnih vozila/šlepera/ je odavno interval 50,000km a ide i do 100,000km izmedju 2 zamene ulja.
U reklamama lepo zvuči da je trošak održavanja smanjen sa tih 30,000km, naravno kao i obično reklame su retko tačne i poštene tj nisu lažne (ne mislim samo na aute i ovo već generalno).
Kao što kada se napiše da maskimalna snaga motora iznosi 130KS to ne znači da je motor OD 130KS već da je DO 130KS, tako i 30,000km je interval DO, maksimalni odnosno DO 24 meseca ako je manja kilometraža prevezena.
Moje iskustvo je interval 13,000-17,000km sa mojim načinom upotrebe kada je ulje jasno vidljivo zrelo za zamenu i počinje da se zgušnjava tj pravi taloge.
Nije opšti interval OD 30,000km već je interval DO 30,000km predvidjen koji se naravno menja prema uslovima upotrebe auta a mnogi auti imaju računar koji prati i obradjuje parametre korišćenja pa shodno tome proračunava interval prema konkretnom primerku vozila.
Kod komercijalnih vozila/šlepera/ je odavno interval 50,000km a ide i do 100,000km izmedju 2 zamene ulja.
U reklamama lepo zvuči da je trošak održavanja smanjen sa tih 30,000km, naravno kao i obično reklame su retko tačne i poštene tj nisu lažne (ne mislim samo na aute i ovo već generalno).
Kao što kada se napiše da maskimalna snaga motora iznosi 130KS to ne znači da je motor OD 130KS već da je DO 130KS, tako i 30,000km je interval DO, maksimalni odnosno DO 24 meseca ako je manja kilometraža prevezena.
Moje iskustvo je interval 13,000-17,000km sa mojim načinom upotrebe kada je ulje jasno vidljivo zrelo za zamenu i počinje da se zgušnjava tj pravi taloge.
- Saša
- Postovi: 13024
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Trošak posedovanja automobila
Treba nekom prodati i nov auto. Prvog vlasnika čak i da uopšte ne menja ulje i da samo dosipa auto će poslužiti bez problema tih 5-6 godina. Drugog vlasnika će da boli glava zbog toga, a garancija istekla. Osim toga, u cenu automobila neki brendovi daju i redovne servise pa im je i tu u interesu da ih bude što manje. Istina, ulja su danas mnogo kvalitetnija nego ranije ali 30.000 je ipak 30.000. I po meni je to previše. Maksimum je 15-20.000 km.