Yugo 1.1 '05 - gubitak antifriza, termostat[davac] ili ...?
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Yugo 1.1 '05 - gubitak antifriza, termostat[davac] ili ...?
Yugo 1.1 Koral In, 2005.
Presao nepunih 100000km, od 30000km ima tng.
Nisam vozio kola, pa prenosim sta su mi rekli.
Par puta je pri stajanju u mestu, i voznji kroz veliku guzvu kazaljka presla polovinu. Dok se vozi stoji na pola, ili malo ispod nje [nema podeoke pa nije precizno].
Nivo antifriza u boci je bio ispod minimuma kad sam pogledao tog dana.
Dosuto [50-50] do sredine izmedju max i min.
Gubitak antifriza i kratak prelaz kazaljke malo preko pola se desilo jos jednom posle nekog vremena.
Od tad nije vozen auto, inace radi normalno, bez ikakvih problema.
Da li je moguce da termostat i/ili termodavac ne rade kako treba, pa da se zato podize temperatura, a da antifriz nestaje na nekom slabijem spoju ili odusku [ako postoji uopste] pod pritiskom?
Da li je mozda do hladnjaka? Na njemu osim insekata kamikaza nema niceg.
Sta je najbolje uraditi za dijagnozu stvarnog kvara, odakle poceti?
Ili da zamenim sve sto treba?
Termostat i termodavac su oko 20-25e, antifriz oko 10e, mozda neko crevo, ruke masjtora.
Presao nepunih 100000km, od 30000km ima tng.
Nisam vozio kola, pa prenosim sta su mi rekli.
Par puta je pri stajanju u mestu, i voznji kroz veliku guzvu kazaljka presla polovinu. Dok se vozi stoji na pola, ili malo ispod nje [nema podeoke pa nije precizno].
Nivo antifriza u boci je bio ispod minimuma kad sam pogledao tog dana.
Dosuto [50-50] do sredine izmedju max i min.
Gubitak antifriza i kratak prelaz kazaljke malo preko pola se desilo jos jednom posle nekog vremena.
Od tad nije vozen auto, inace radi normalno, bez ikakvih problema.
Da li je moguce da termostat i/ili termodavac ne rade kako treba, pa da se zato podize temperatura, a da antifriz nestaje na nekom slabijem spoju ili odusku [ako postoji uopste] pod pritiskom?
Da li je mozda do hladnjaka? Na njemu osim insekata kamikaza nema niceg.
Sta je najbolje uraditi za dijagnozu stvarnog kvara, odakle poceti?
Ili da zamenim sve sto treba?
Termostat i termodavac su oko 20-25e, antifriz oko 10e, mozda neko crevo, ruke masjtora.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Yugo 1.1 '05 - gubitak antifriza, termostat[davac] ili .
Sasvim je normalno da kazaljka u stajanju predje pola i ode od pred crveno, onda se ukljucuje ventilator sve to lepo rashladi i vrati na pola skalu.
proveri selne od creva i na racvama creva koje vode na grejanje isparivaca. oce na njima da pusta
proveri selne od creva i na racvama creva koje vode na grejanje isparivaca. oce na njima da pusta
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Yugo 1.1 '05 - gubitak antifriza, termostat[davac] ili .
Mislim da je to normalno, da predje preko pola kod juga kad je guzva a napolju temperatura 30+.
Nista ja tu ne bih dirao.
Nista ja tu ne bih dirao.
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Yugo 1.1 '05 - gubitak antifriza, termostat[davac] ili .
Dobro, a 'de nestade antifriz? Gledao sam creva, spojeve i selne, nisam video tragove curenja.
Kako da znam da termostat i termodavac rade kako treba?
Kako da znam da termostat i termodavac rade kako treba?
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Yugo 1.1 '05 - gubitak antifriza, termostat[davac] ili .
Upali hladan auto, dok u pocetku donje crevo na hladnjaku treba da je hladno ako je termostat ispravan, tek kad otvori termostat procirkulise voda kroz hladnjak i onda je sve vruce. pusti ga da radi i prati skalu ne daj mu da udje u crveno, ako je termoprekidac ispravan mora da upali ventilator negde malo pre nego da udje u crveno na primer na 2/3 skale mozda malo vise :mig:
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Yugo 1.1 '05 - gubitak antifriza, termostat[davac] ili .
Leti kod yuga oce kazaljka da krene ka crvenom, ali sad, kad je debeo minus, tesko. Bar se meni nikad nije desavalo. Proveri termostat. Jel si menjao nekad pumpu za vodu, vidi da na njoj negde ne curi, mozda je pri kraju
Re: Yugo 1.1 '05 - gubitak antifriza, termostat[davac] ili .
pazi ako nema nigde curenja, i proveris da je dobra pumpa za vodu, onda menjaj termostat, mozes da nabavis onaj koji pre otvara, i ostavis prekidac za manuelno ukljucivanje. I neces imati problema.
- Saša
- Postovi: 13038
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Yugo 1.1 '05 - gubitak antifriza, termostat[davac] ili .
U vezi gubitka antifriza...
Čim kažeš da ima ugrađen TNG, najveće šanse su da curi na nekom od spojeva ili račvi creva. To može biti i veoma malo i isparava od topline motora pa se ne primeti lako. Prekontroliši sve...
Druga opcija je da curi na vodenoj pumpi. Identična situacija, zbog vreline motora odmah isparava i nema curenja ispod. No obično bude neki trag curenja/ostaci isparavanja na bloku motora. Nezgodno je videti, moraš se zavući ispod auta pa pogledati odozdo.
Treća opcija - dihtung glave progoreo/nagoreo. U tom slučaju antitifriz "ode" kroz auspuh. Imao sam i ovu situaciju na Jugu (kao i ostale dve), s tim da sam imao redovno i smrzavanje isparivača gasa posle jedno 40-tak km vožnje jer su gasovi od sagorevanja ulazili u rashladni sistem i završavali u najvišoj tački (isparivaču) i auto bi se samo ugasio...
Sve prekontroliši, ovim redosledom...
Čim kažeš da ima ugrađen TNG, najveće šanse su da curi na nekom od spojeva ili račvi creva. To može biti i veoma malo i isparava od topline motora pa se ne primeti lako. Prekontroliši sve...
Druga opcija je da curi na vodenoj pumpi. Identična situacija, zbog vreline motora odmah isparava i nema curenja ispod. No obično bude neki trag curenja/ostaci isparavanja na bloku motora. Nezgodno je videti, moraš se zavući ispod auta pa pogledati odozdo.
Treća opcija - dihtung glave progoreo/nagoreo. U tom slučaju antitifriz "ode" kroz auspuh. Imao sam i ovu situaciju na Jugu (kao i ostale dve), s tim da sam imao redovno i smrzavanje isparivača gasa posle jedno 40-tak km vožnje jer su gasovi od sagorevanja ulazili u rashladni sistem i završavali u najvišoj tački (isparivaču) i auto bi se samo ugasio...
Sve prekontroliši, ovim redosledom...
- AR33401
- Postovi: 61
- Pridružio se: 15 Jan 2012, 23:44
- Garaža: Alfa Romeo 145 1.7 16v
- Lokacija: Beograd, Zemun polje
- Kontakt:
Re: Yugo 1.1 '05 - gubitak antifriza, termostat[davac] ili .
Upravo tako. A termostat nemoj menjati napamet, proveriga kao sto je Kvcali rekao. Upali hladan auto, neka radi u mestu. Kada se zagreje na radnu temperaturu, oba creva od hladnjaka moraju da budu vruca.
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Yugo 1.1 '05 - gubitak antifriza, termostat[davac] ili .
Hvala svima na savetima , uradicu mu dijagnostiku.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja