Vakuum problem
Re: Vakuum problem
Kontakt brava u kakvom je stanju mehanicki, nema lufta kada se okrece kljuc?
Re: Vakuum problem
Nema lufta
Re: Vakuum problem
Kada dovedem dodatnu masu na dzek (dzek koji napaja ovaj vakuum ventil) dok auto radi, onda se aktivira klapna za gasenje, vakuum je povuce i auto se ugasi normalno. Ja to laicki zakljucujem ovako: ne postoji masa koja treba da postoji za te dve sekunde dok gasim auto Sto dalje implicira da je neisprava bosh brava ili nesto njoj usputno...
Re: Vakuum problem
Izgleda da si na dobrom putu da nadjes, pogledaj i relej ako ima ili kako se upravlja tim ventilom. Nadji elektro shemu vozila po mogucstvu da skratis potragu.
Re: Vakuum problem
Jesi uspio rješiti problem s tim vakum ventilom i klapnom za gašenje motora i na koji način, tj. u čemu je bio problem????sashicus je napisao: ↑11 Avg 2015, 17:28Kada dovedem dodatnu masu na dzek (dzek koji napaja ovaj vakuum ventil) dok auto radi, onda se aktivira klapna za gasenje, vakuum je povuce i auto se ugasi normalno. Ja to laicki zakljucujem ovako: ne postoji masa koja treba da postoji za te dve sekunde dok gasim auto Sto dalje implicira da je neisprava bosh brava ili nesto njoj usputno...
Muče me skoro pa isti problemi s klapnom za mirnije gašenje motora---radi se o 1.9 JTD 16V 150KS
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Vakuum problem
Ja sam imao problem na istom tom motoru, samo verziji od 140 ks. Na kraju su ispucala vakum creva oko te pumpe i nakon njihove zamene sve radi kako treba. Ne pitaj me za detalje jer ih ne znam, ovo su reci majstora koji je nasao problem i otklonio ga.
Re: Vakuum problem
Možeš malo pojasniti na koju "pumpu" si mislio(ovo boldano)??Kuzmanovic je napisao: ↑30 Apr 2018, 10:44Ja sam imao problem na istom tom motoru, samo verziji od 140 ks. Na kraju su ispucala vakum creva oko te pumpe i nakon njihove zamene sve radi kako treba. Ne pitaj me za detalje jer ih ne znam, ovo su reci majstora koji je nasao problem i otklonio ga.
Ako nije problem--možeš precizirati koje su to vakum cijevi popucale tj.gdje se nalaze??...može i fotka jer se radi o istom motoru
EDIT by mod: Ne citirati poruku neposredno iznad. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vakuum problem
To je novi deo na snimku sa kog skida crevo.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vakuum problem
U mom slučaju radi se o 1.9 JTD 16V Euro3 motoru u AR GT modelu (nema swirl ni dpf)....tako da je raspored cjevi i vakum ventila drugačiji nego na ovoj 159-tki.
Uglavnom da probam detaljnije pojasniti problem zašto mi auto strese kod gašenja (simptomi se postepeno pogoršavali unatrag mj.dana...).Nakon pregleda i slušanja što se događa u trenutku gašenja motora uvidio sam sljedeće:
1.Zujanje koje se čuje nakon gašenja motora (moralo bi trajati oko 10-tak sekundi) a završava izbacivanjem poluge(uz zvuk klonk) na tzv. "gljivi" kod turbine--kod mene ga sad nema a poluga je izbačena iz"gljive"odmah nakon gašenja.
2.Pregledom klapne za mirnije gašenje motora na usisu-uočio sam da je polugica s actuatora (ona crna plastična "gljiva") povučena za klapnu u trenutku gašenja ali skoro pa istog trenutka vračena gore-u položaj otvoreno-tako da ponovno dozvoljava ulazak zraka koji uzrokuje trešnju motora kod gašenja.
Kad se to isto s klapnom napravi ručno i zadrži zatvorenu klapnu 2-3 sek.....motor ugasi super mekano...bez ikakvih vibracija.
Eto....nadam se da je sad jasnije u čem je problem...motor super vuče...nema nikakvih grešaka na displeju ni kad se potjera preko 4000 okr/min
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vakuum problem
Ovu pumpu valjda imas, proveris sva creva na njoj, nema ih milion. Bar bih ja tako.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Vakuum problem
Nazalost ne mogu ti pomoci sa detaljima jer nisam zagledao gde se tacno nalazi ta pumpa i kako to izgleda. Simptomi su bili lupanje iz motora i vibracije prilikom gasenja motora. Auto je odvezen kod majstora na pregled i utvrdio je da su vakum creva napukla i da "pustaju". Jednostavnom zamenom tih creva nestao je problem.-4Lista- je napisao:Možeš malo pojasniti na koju "pumpu" si mislio(ovo boldano)??Kuzmanovic je napisao: ↑30 Apr 2018, 10:44Ja sam imao problem na istom tom motoru, samo verziji od 140 ks. Na kraju su ispucala vakum creva oko te pumpe i nakon njihove zamene sve radi kako treba. Ne pitaj me za detalje jer ih ne znam, ovo su reci majstora koji je nasao problem i otklonio ga.
Ako nije problem--možeš precizirati koje su to vakum cijevi popucale tj.gdje se nalaze??...može i fotka jer se radi o istom motoru
EDIT by mod: Ne citirati poruku neposredno iznad. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
Radi se o Alfi 156 1.9 jtd 16v 140 ks.
Sent from my P10 Lite using Tapatalk