Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Pozdrav ljudi.
Vozim Peugeot 206 1.4 benzin,2008 godiste,64.000 km.
Na jednom drugom forumu sam vec rekao da ga planiram prodati zbog kupovine drugog auta,
medjutim,poceo je da se gasi kada stajem na semaforu,to jeste kada usporavam,pre toga uvek stane kazaljka za merenje brzine i auto osetno izgubi snagu.
To se desi jednom u par dana i posle auto normalno radi.
Danas je bilo vreme za mali servis,odem u verano,odrade sve i kazu mi da malo pusta ulje na dihtungu glave(vidi se ulja malo na motoru,ali nije ni zavirio da vidi odakle pusta) i da se uz menjanje dihtunga obavezno mora raditi i veliki servis,plus i da su mi zadnje kocnice slabije,pa da i njih menjam (iako mi je na 10 min pre toga majstor rekao da su i prednje i zadnje kocnice u jako dobrom stanju)plus pinjon na menjacu i sve to ce kostati 97.000 dinara ???!!!
Da se auto gasi zbog pinjona su otkrili na dijagnostici koja je trajala bukvalno 25 sekundi i laptop se ugasio jer je prazna baterija,ali kaze on da je uspeo sve ocitati i da je pinjon problem.
Auto nikada nije divljacki vozen,servis uvek na vreme,prvi sam vlasnik,kada nesto ode odmah odradim,ali ova cifra od 97.000 me ubila u pojam danas.
Pinjon su mi hteli naplatiti 7,400 dinara,samo deo,a u panteru pinjon 3.600!
Molio bih za pomoc:
1)Moram li raditi veliki servis prilikom zamene dihtunga na glavi motora?
2)Preporucite mi majstora za pezo,ako znate iz iskustva da covek zna sta radi.
Zelim da kupim drugo auto,ali ne mogu da uvalim nekom pokvareno,moram da sredim to.
Izvinite sto je malo duzi post.
Hvala unapred.
Vozim Peugeot 206 1.4 benzin,2008 godiste,64.000 km.
Na jednom drugom forumu sam vec rekao da ga planiram prodati zbog kupovine drugog auta,
medjutim,poceo je da se gasi kada stajem na semaforu,to jeste kada usporavam,pre toga uvek stane kazaljka za merenje brzine i auto osetno izgubi snagu.
To se desi jednom u par dana i posle auto normalno radi.
Danas je bilo vreme za mali servis,odem u verano,odrade sve i kazu mi da malo pusta ulje na dihtungu glave(vidi se ulja malo na motoru,ali nije ni zavirio da vidi odakle pusta) i da se uz menjanje dihtunga obavezno mora raditi i veliki servis,plus i da su mi zadnje kocnice slabije,pa da i njih menjam (iako mi je na 10 min pre toga majstor rekao da su i prednje i zadnje kocnice u jako dobrom stanju)plus pinjon na menjacu i sve to ce kostati 97.000 dinara ???!!!
Da se auto gasi zbog pinjona su otkrili na dijagnostici koja je trajala bukvalno 25 sekundi i laptop se ugasio jer je prazna baterija,ali kaze on da je uspeo sve ocitati i da je pinjon problem.
Auto nikada nije divljacki vozen,servis uvek na vreme,prvi sam vlasnik,kada nesto ode odmah odradim,ali ova cifra od 97.000 me ubila u pojam danas.
Pinjon su mi hteli naplatiti 7,400 dinara,samo deo,a u panteru pinjon 3.600!
Molio bih za pomoc:
1)Moram li raditi veliki servis prilikom zamene dihtunga na glavi motora?
2)Preporucite mi majstora za pezo,ako znate iz iskustva da covek zna sta radi.
Zelim da kupim drugo auto,ali ne mogu da uvalim nekom pokvareno,moram da sredim to.
Izvinite sto je malo duzi post.
Hvala unapred.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Radi se veliki servis. Steta bi bilo ne uraditi ga kada se svakako skida glava. Ja sam na pedesetak hiljada radio dihtung glave, doduse na 16V motoru, i to im je slaba tacka. Po godistu bih rekao da je tvoj 1.4 8V, ali slicna je prica. Set delova za veliki nije posebno skup, obrada glave je pedesetak evra. Imas tu jos semeringe bregaste osovine, srafove glave i jos par sitnica... Oko 300 evra racunaj sa rukama.
Zadnje kocnice, sve sa diskovima ili dobosima da idu, a nece kod tebe verovatno, plafon je 100 evra za ta kola. Pretpostavljam da imas dobose nazad, znaci pakne oko 3-4 hiljade plus ruke. Dakle, sa pinjonom oko 400 evra, 50% od onog sto ti je ponudjeno. Ako su ti kocnice ipak dobre, jos bolje.
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Zadnje kocnice, sve sa diskovima ili dobosima da idu, a nece kod tebe verovatno, plafon je 100 evra za ta kola. Pretpostavljam da imas dobose nazad, znaci pakne oko 3-4 hiljade plus ruke. Dakle, sa pinjonom oko 400 evra, 50% od onog sto ti je ponudjeno. Ako su ti kocnice ipak dobre, jos bolje.
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Re: Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Hvala Slobo na javljanju i objasnjenju.Kupovina drugog auta ce onda morati na malu pauzu
Da li bi mogao da mi preporucis majstora koji bi uradio za taj novac sve nabrojano?
Nadao sam se da mogu samo promeniti dihtung,ali ako vec mora i servis neka ide.
Da,8v je,nazad su dobosi,ali kaze majstor da ima mesa i da su jako dobre,provericu opet kad budem to sve radio.
Hvala jos jednom.
Da li bi mogao da mi preporucis majstora koji bi uradio za taj novac sve nabrojano?
Nadao sam se da mogu samo promeniti dihtung,ali ako vec mora i servis neka ide.
Da,8v je,nazad su dobosi,ali kaze majstor da ima mesa i da su jako dobre,provericu opet kad budem to sve radio.
Hvala jos jednom.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Nema na cemu. Iz NS sam pa ti ne mogu biti od pomoci za preporuku, ali verujem da ces je dobiti ovde.
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Re: Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Ako se ne javi niko za par dana,dovezao bih i u NS auto,ako ima dobar majstor.
Re: Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Evo telefona dva dobra majstora za Peugeot:
Djukić, 064 88 98 029 Plavi horizonti
Raša, 064 13 50 652 negde u Zemunu
Djukić, 064 88 98 029 Plavi horizonti
Raša, 064 13 50 652 negde u Zemunu
Re: Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Takodje preporuka za Blažu Djukica, doktora za PSA grupaciju
Re: Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Hvala puno na predlozima.
Aviator, pozvacu ljude sutra da se raspitam.
Aviator, pozvacu ljude sutra da se raspitam.
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Promeni samo pinjon.Da se ne gasi auto.
Ostatak rabote ostavis buducem vlasniku.Nek se i on zanima necim.
Ostatak rabote ostavis buducem vlasniku.Nek se i on zanima necim.
Re: Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Ne mogu to da uradim. Želim da ispravno auto budući vlasnik dobije.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Ako ulje ne kaplje ispod kola, vec samo masti motor, verovatno se moze tako voziti jos dugo. Nije da preferiram uvaljivanje, ali to je polovan auto, cega treba da budete svesni i ti i kupac. Nije da precutkujes neispravne kocnice ili trap. Meni je drugar rekao da ne zurim, ali sam ipak radio dihtung jer sam nameravao da zadrzim kola. Kod tih motora fabricki dihtung ima malo mesa pored uljnog kanala i cesto se dogadja da tu flisuje. Pretpostavljam da je flisovanje sa leve strane do razvoda motora. Opet, ako je curenje vece bas na tom mestu, moze se namastiti zupcasti kais zbog cega isti moze da preskoci...Zaptivna masa, nakon skidanja i ponovne montaze glave, se vidi i samo moze pokrenuti pitanja tipa a zasto je otvaran motor... Zato treba dobro proceniti sutuaciju i onda odluciti da li raditi pre prodaje ili ne.
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Re: Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Kako je moguće da na tako maloj kilometraži crkne dihtung glave? Ja nikad nebih otvarao motor samo zato što pomalo masti spolja. Pre će biti da masti na dekli nego na dihtungu glave. Da je on loš, naduvavao bi creva za hlađenje, dizao temperaturu, pomešao antifriz i ulje itd. Svakako će pre popustiti na granici cilindra i neke okolne komore, nego ma granici uljnog kanala i spoljašnje sredine gde praktično i nema razlike u pritisku.
To što se auto gasi i brzinomer padne, meni liči na oduzimanje kontakta u toku vožnje. Moj kolega je zbog sličnih simptoma menjao umetak kontakt brave. Taj što je skinuo bukvalno je bio istopljen.
To što se auto gasi i brzinomer padne, meni liči na oduzimanje kontakta u toku vožnje. Moj kolega je zbog sličnih simptoma menjao umetak kontakt brave. Taj što je skinuo bukvalno je bio istopljen.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Dare, nazalost, nije u pitanju dihtung dekle, vec upravo dihtung glave. Fabricki dihtunzi imaju tu manu da popuste pored uljnog kanala. On propusta ulje izvan glave i motora, ne unutar njih da bi doslo do mesanja fluida i tezih posledica. Zato se i moze nesmetano voziti i pored curenja. Na aftermarket dihtunzima je resen problem. Ja sam stavio Victor Reinz i posle pet godina mogu da kazem da je ok. Kilometraza neka te ne cudi, vrlo rano se dogodi. Kod mene na 50k km. Ono sto kazu u oglasima - "pravih" 50 k. Sedam godina su bila stara kola, koliko imaju i Igorova.
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Re: Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Svakako nije vredno otvaranja motora sve dok ne počne da kaplje ispod auta i gubi ulje brzo. Jer znajući naše majstore, veća je verovatnoća da će pokvatiti nešto bitno u pokušaju da srede nebitno.
Re: Peugeot 206 dihtung glave,pinjon,itd.
Dihutng glave ako pusta treba ga odmah menjati. Popraviti se stanje nece, a steta koja moze nastati daleko prevazilazi cenu te popravke. Ako im je to fabricka greska u konstrukciji, dogodice se havarija samo je pitanje kada.
Pinjon postoji na autu iz 2008? Jel to provereno. Cudim se jer su pinjoni izbaceni iz menjaca tokom 80tih a ovde je rec o autu koji je svez model.
Svi auti koje znam od 90tih imaju elektronski davac, obicno Hall koji dalje salje informaciju ECU i ovaj pokazuje brzinu na tabli. Nema pinjona, sajle, parova zupcanika, zamajca u brzinomeru i ostalih mehanickih elemenata.
Inace pinjon nema apsolutno nikakve veze sa radom motora, obican zupcanik koji okrece sajlu brzinomera. Cista mehanika, i to ne moze da ocita nikakav citac kodova tzv dijagnostika.
Ako se gasi motor, i gasi se pokazivac brzine slazem se sa napisanim da je verovatnije gubitak elektricnih signala, tj kontakta negde u konektoru/ kablu/ spoju koji je ostecen ili korodirao.
Pinjon postoji na autu iz 2008? Jel to provereno. Cudim se jer su pinjoni izbaceni iz menjaca tokom 80tih a ovde je rec o autu koji je svez model.
Svi auti koje znam od 90tih imaju elektronski davac, obicno Hall koji dalje salje informaciju ECU i ovaj pokazuje brzinu na tabli. Nema pinjona, sajle, parova zupcanika, zamajca u brzinomeru i ostalih mehanickih elemenata.
Inace pinjon nema apsolutno nikakve veze sa radom motora, obican zupcanik koji okrece sajlu brzinomera. Cista mehanika, i to ne moze da ocita nikakav citac kodova tzv dijagnostika.
Ako se gasi motor, i gasi se pokazivac brzine slazem se sa napisanim da je verovatnije gubitak elektricnih signala, tj kontakta negde u konektoru/ kablu/ spoju koji je ostecen ili korodirao.